Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@11:45:33 GMT

کمک مؤمنانه| از دلِ شاد نوعروسان تا حلاوت همدلی در محروم‌ترین نقطه کشور

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۰۴۴۹

کمک مؤمنانه| از دلِ شاد نوعروسان تا حلاوت همدلی در محروم‌ترین نقطه کشور

‍‍‍‍‍‍

کرونا با آن همه هیاهو و گرد و خاکی که به پا کرد، در برابر لبیک غرورآفرین و به یادماندنی ایران به فرمان رهبرش مبنی بر اجرای رزمایش گسترده کمک به محرومان، شیر بی‌یال و کوپال این روزهاست.

خبرگزاری فارس؛ سردبیری استانها| امروز رزمایش کمک مؤمنانه در تهران و ۱۴ استان کشور در حالی برگزار شد که مردم با اشتیاق و شوق زیادی برای برپایی این رزمایش لحظه‌شماری می‌کردند؛ کووید 19 با آن هیبت ناشناس و مرموزش در حالی تاکنون خاطرات بدی از خود برجای گذاشته که آمدنش برای همه ملت‌های دنیا یک آزمون بزرگ بود تا همبستگی مردم و مسئولان محک زده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها در حالی سپاه و بسیج در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه‌شعبان مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده‌هایی که اقتصاد آنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفته، پای کار برگزاری رزمایشی با عنوان «کمک مومنانه» ایستاده‌اند که همه آحاد مردم با اشتیاق همراه آنان شده‌اند.

رزمایش مومنانه استان تهران با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حالی آغاز شد که توزیع ۳۱۳ بسته غذایی به نیابت از یاران امام زمان(عج)، بخشش اجاره‌بهای ۶۰ باب مغازه در اسفراین، توزیع سبدهای معیشتی با نام شهدا و بخشش اجاره یک مجتمع تجاری و رفاهی زنجان تنها بخشی از حماسه‌های این رزمایش در تهران و 14 استان کشور بود

به گفته فرمانده سپاه محمد رسول‌‌الله(ص) تهران بزرگ توزیع هر بسته از سبدهای معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه به نام و یاد یک شهید انجام خواهد شد.

سردار محمدرضا یزدی این رزمایش را نمادی از همدلی مردم ایران در مقابله با همه سختی‌ها می‌داند و می‌گوید: 50 هزار سبد معیشتی کالا در مصلی تهران آماده شده است تا بین خانوارهایی که مشکلات معیشتی دارند توزیع شود همچنین اوایل رمضان 200 هزار سبد کالا به منازل خانوارهایی که از قبل هدف‌گذاری و شناسایی شده است می‌رسانیم. 

 

رزمایش مومنانه استان تهران با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حالی آغاز شد که توزیع ۳۱۳ بسته غذایی به نیابت از یاران امام زمان(عج)، بخشش اجاره‌بهای ۶۰ باب مغازه در اسفراین، توزیع سبدهای معیشتی با نام شهدا و بخشش اجاره یک مجتمع تجاری و رفاهی زنجان تنها بخشی از حماسه‌های این رزمایش در تهران و 14 استان کشور بود.

کرونا با آن همه هیاهو و گرد و خاکی که به پا کرد، در برابر لبیک غرورآفرین و به یادماندنی به فرمان رهبری مبنی بر اجرای رزمایش گسترده کمک به محرومان،  شیر بی‌یال و کوپال این روزهاست.

توزیع ۳.۵ میلیون بسته حمایتی در مرحله اول طرح کمک مؤمنانه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  عصر امروز در رزمایش کمک مومنانه سپاه استان تهران با بیان این که طرح کمک مؤمنانه تا پایان  ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: در مرحله اول ۳.۵ میلیون بسته معیشتی و بهداشتی آماده شده و در نیمه دوم ماه رمضان نیز مرحله دوم این طرح اجرایی خواهد شد.

 

سردار غلامرضا سلیمانی ادامه داد: ویروس کرونا برای همه ملت های دنیا آزمون بود که همبستگی دولت ها را محک بزنیم و هنوز دانسته های ما درباره این ویروس بسیار کمتر از دانسته های ما است.

 

وی افزود: از زمانی که شیوع این ویروس در کشورمان مشخص شد شاهد جلوه‌های زیبا و با عظمت از حضور ملت ایران در کنار مسئولان و کادرهای درمانی در ابعاد مختلف حادثه بوده و هستیم.

توزیع ۲۴۰۰ بسته کمک معیشتی در پاکدشت

فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان پاکدشت رزمایش را یک اقدام منسجم دانست و گفت: در عملیات مقدماتی این رزمایش ۲۴۰۰ بسته بین نیازمندان توزیع شد.

 رضا امجدی افزود: از روز اول فراخوان رهبر معظم انقلاب سپاه وارد عمل شده و با کمک نهادهای دیگر ستاد فرماندهی رزمایش تشکیل و فرماندار پاکدشت مسوولیت این ستاد را بر عهده گرفت.

 

فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان پاکدشت به تشکیل قرارگاه عملیاتی در مجموعه تحت امر خود اشاره کرد و گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی با مشخص شدن ۲۵ نقطه در سطح شهرستان و همچنین نظارت بر توزیع اقلام با حفظ کرامت نیازمندان از وظایف قرارگاه است.

آغاز رزمایش کمک مومنانه در سیستان و بلوچستان

رزمایش کمک مومنانه از امروز در سیستان و بلوچستان آغاز شد و قرار است بیش از 350 هزار بسته حمایتی با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا در استان توزیع شود.

 

شناسایی 8500 خانوار نیازمند در زابل برای تزریق کمک‌های مومنانه

فرماندار زابل گفت: با تلاش و اهتمام ویژه ستاد رزمایش کمک مومنانه شهرستان زابل، 8500 خانوار نیازمند در شهرستان شناسایی شده اند که به آنها سبد حمایتی تعلق خواهد گرفت و لازم است دستگاه های اجرایی در کنار کمک های مردمی در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

غلامرضا گنجی بیان کرد: تعداد یک هزار سبد حمایتی از سوی فرمانداری شهرستان زابل به خانوارهای نیازمند و شناسایی شده در رزمایش کمک مومنانه، اهدا خواهد شد.

توزیع 300 هزار بسته غذایی بین نیازمندان خوزستان 

 

 

استاندار خوزستان با اشاره به نامگذاری کمک‌های مومنانه به نام مبارک امام حسن مجتبی (ع)، گفت: در قالب این طرح، 300 هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

غلام‌رضا شریعتی در جریان بازدید از قرارگاه استانی امام مجتبی(ع) و رزمایش مومنانه

کمک‌های مومنانه به منظور کمک به افرادی است که شیوع کرونا یا تصمیماتی که برای کنترل این بیماری اتخاذ شد سبب آسیب رساندن به زندگی آن‌ها شده است

اظهار کرد: کمک‌های مومنانه به منظور کمک به افرادی است که شیوع کرونا یا تصمیماتی که برای کنترل این بیماری اتخاذ شد سبب آسیب رساندن به زندگی آن‌ها شده است.

وی کمک‌های مومنانه را سنت حسنه در بین مردم توصیف کرد، افزود: اولین محموله کمک‌های مومنانه توزیع شده و محموله بعدی نیز قرار است فردا در بین افرادی که گذران زندگی آن‌ها با مشکل مواجه شده است توزیع شود.

برگزاری مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در بندرماهشهر

مرحله اول رزمایش کمک مومنانه بسیج شهرستان بندرماهشهر در مصلای این شهر برگزار شد تا از اقشار آسیب پذیر که در زمان شیوع بیماری کرونا به دنبال رکود کسب و کارشان بر محرومیت آنها افزوده شده و با تامین مایحتاج زندگی خود با مشکلات زیادی مواجه شده اند حمایت شود.

 

اهدای 2 هزار و 591 بسته معیشتی به ارزش ریالی۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون و قربانی کردن ۵ گوسفند همزمان با اجرای رزمایش و توزیع گوشت آن بین خانواده‌های نیازمند از جمله اقدامات انجام شده در این رزمایش است، از دیگر موارد می‌توان به اهدای ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و همچنین اهدای ۴ سری جهیزیه به زوج‌های جوان به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال اشاره کرد.

توزیع ۱۱۸۰ بسته معیشتی ـ بهداشتی از قرارگاه «مواسات مومنانه» تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: در راستای تحقق فرمان رهبری مبنی بر «کمک مومنانه» قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی(ع) تویسرکان با مشارکت‌های مردمی اقدام به تهیه یک‌هزار و ۱۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان کرده است.

در تویسرکان بسته بهداشتی خاص توسط یک خیر به صورت رایگان تهیه شده که همزمان با بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود

مرتضی سیاهوشی با اشاره به اینکه امروز در مرحله نخست رزمایش این تعداد بسته معیشتی تحویل جامعه هدف شناسایی شده یعنی آسیب دیدگان از کرونا داده خواهد شد، گفت: مبلغ هزینه شده برای هر بسته معیشتی ۳۴۰ هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: بسته بهداشتی خاص تویسرکان و توسط یک خیر به صورت رایگان تهیه شده که همزمان با بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

سید رسول حسینی، فرماندار تویسرکان نیز با اشاره به اینکه در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب قرارگاه «مواسات مومنانه» امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان فعال شده است اظهار کرد: تاکنون ۳ هزار خانوار نیازمند با همکاری بسیج سازندگی در شهرستان شناسایی شده است.

توزیع کمک‌های مؤمنانه در محروم‌ترین نقطه کشور

 امام جمعه بشاگرد و مسؤول قرارگاه مرکزی مواسات و همدلی با اشاره به آغاز توزیع مرحله نخست کمک‌های مؤمنانه در بشاگرد، اظهار داشت: مرحله اول کمک‌های مؤمنانه با توزیع ۵۰۰ بسته در شهرستان بشاگرد آغاز شد.

 

حجت‌الاسلام حسین غلامی افزود: هر بسته غذایی به ارزش 250 هزار تومان است که بین نیازمندان توزیع شد و این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، تن ماهی، کنسرو، قند، چای و مایع دستشویی است.

 

حجت‌الاسلام حسین غلامی از همه خیرین درخواست کرد تا در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و ادامه داد: این کمک‌ها طی سه مرحله و تا پایان ماه مبارک رمضان بین 3 هزار خانوار شناسایی شده توزیع خواهد شد.

وزیدن نسیم «مواسات و همدلی» در غرب هرمزگان 

۳۱۳ بسته غذایی به نیابت از یاران امام زمان(عج) در رزمایش کمک‌های مؤمنانه توسط گروه جهادی امام محمد باقر(ع) منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه توزیع شد.

 با توجه به شیوع ویروس کرونا و به تبع آن ایجاد مشکل برای برخی هموطنان در تهیه مایحتاج اولیه روزمره خود، در همین راستا، در رزمایش کمک مؤمنانه در اولین قدم قرارگاه جهادی امام محمدباقر(ع) منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، تعداد ۳۱۳ بسته غذایی و بهداشتی به ارزش ۲۵۰ هزار تومان تهیه و در حال توزیع بین نیازمندان آبرومند شهرستان بندرلنگه است.

 

 این رزمایش در ماه رمضان هم ادامه می‌یابد و در قالب کمک‌های مختلف، ظهور و بروز خواهد کرد.

۳۱۳ بسته غذایی و بهداشتی تهیه شده، شامل ۱۰ کیلو برنج، روغن مایع ۲ عدد، رب گوجه ۲ عدد، ماکارونی ۲ عدد، سویا، مرغ، بیسکویت، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، ماسک بهداشتی ۱۰ عدد است.

 

تولید 18 هزار عدد ماسک توسط دانش‌آموزان تاکستانی

در شرایط شیوع کرونا در استان قزوین، دانش آموزان بسیجی نیز مانند دیگر اقشار جامعه به میدان آمده اند و با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در منزل یکی از والدین، ۱۸ هزار ماسک دوخته و میان نیازمندان این شهرستان توزیع کرده اند.

 

 

آغاز پخت و توزیع غذا برای محرومان در 14 آشپزخانه مهدوی 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با آغاز فعالیت 14 آشپزخانه مهدوی، از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان 313 هزار پرس غذای گرم و بسته سبد کالا در بین مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان توزیع خواهد شد.

مهرعلی حق‌گویان در مراسم آغاز بکار آشپزخانه مهدوی در شهر قزوین که در مطبخ آستان

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، مقرر بود امروز در استان قزوین یک آشپزخانه با عنوان آشپزخانه مهدوی به صورت نمادین راه اندازی شود که با توجه به استقبال خیران و نیکوکاران در نخستین گام 14 آشپزخانه راه اندازی شده است و با توجه به اعلام آمادگی خیران پیش بینی می‌کنیم این ظرفیت افزایش یابد

مقدس امام زاده "سلطان سید محمد" برگزار شد، بیان کرد: با آغاز فعالیت 14 آشپزخانه مهدوی، از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان 313 هزار پرس غذای گرم و بسته سبد کالا برای مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان که به واسطه  شرایط سخت معیشتی ناشی از محدودیت فعالیت‌های اقتصادی در ایام شیوع بیماری کرونا دچار آسیب دیده شده‌اند، توزیع خواهد شد.

وی توضیح داد: تأمین سایر اقلام مورد نیاز جهت طبخ غذا نیز از سوی خیران و با کمک اقشار مختلف مردم صورت خواهد پذیرفت تا بتوانیم در هر روز از ماه مبارک رمضان با کمک فعالان عرصه نیکوکاری شاهد توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، مقرر بود امروز در استان قزوین یک آشپزخانه با عنوان آشپزخانه مهدوی به صورت نمادین راه اندازی شود که با توجه به استقبال خیران و نیکوکاران در نخستین گام 14 آشپزخانه راه اندازی شده است و با توجه به اعلام آمادگی خیران پیش بینی می‌کنیم این ظرفیت افزایش یابد.

شادی دل نوعروسان در طرح کمک مؤمنانه

با اجرای طرح همدلی و کمک مومنانه ظهر امروز 300 سری جهیزیه از سوی ستاد همدلی و کمک مومنانه استان قزوین در بین نیازمندان استان توزیع شد.

 

 

بخشش اجاره‌بهای فروردین‌ماه ۶۰ باب مغازه در اسفراین

مالکان یکی از مجتمع‌های تجاری اسفراین طی روزهای گذشته از اجاره‌بهای ۶۰ باب مغازه خود گذشتند و آن را به مستأجران بخشیدند.

دو برادر به نام‌های محمد و حسین کلاته عربی ۶۰ باب مغازه در مجتمع تجاری کلاته عربی به مستأجران که اکثراً از طیف جوان بودند بخشیدند.

یکی از مالکین در گفتگو با خبرنگار فارس در اسفراین گفت: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مغازه‌ها با مشورتی که با برادرم که از شرکاء این واحدهای تجاری می‌باشد مشورت نمودم و تصمیم گرفتیم که در این شرایط بحرانی و مشکلاتی که برای مستاجرین به وجود آمده یک ماه اجاره‌بهای ۶۰ واحد تجاری‌مان را به مستاجرین ببخشیم.

 

محمد کلاته عربی افزود: با توجه به اینکه بیشتر مستاجرین ما از طیف جوان هستند این اقدام کمترین کاری بود که توانستیم در این شرایط بحرانی برای آنان انجام دهیم.

بخشش کرایه 2 ماهه 60 واحد تجاری در مجتمع نور زنجان

مالک مجتمع تجاری و رفاهی زنجان در راستای کمک به معیشت مستاجران خود کرایه دو ماه اسفند 98 و فروردین 99 را بخشید.

این روزها و در روزگار کرونایی حس و حال همدلی ملت ایران در روزگار کرونایی رنگ و بو و شکل متفاوتی به خود گرفته و هر کس به هر طریقی که می‌خواهد و توانایی انجام آن را دارد از خود همدلی و همراهی نشان می‌دهد تا بتواندکاری برای هم وطنان خود انجام دهد.

در این روزها مالکان پاساژ نور زنجان در اقدامی انسان‌دوستان و خیر اقدام به بخشش دو ماه کرایه 60 مغازه‌ خود برای ماه اسفند 98 و فروردین 99 کرده‌اند که حدود 70 میلیون تومان در ماه است.

همچنین مالکان اصلی پاساژ نور در نامه‌ای به خریداران واحدهای خود که واحدهای خود را اجاره  داده‌ بودند خواستند تا در راستای کمک به مستاجران کرایه‌های ماه‌های اسفند 98 و فروردین 99 را ببخشند که آنها نیز در این امر خیر مشارکت کردند.

 

مالکان این مجتمع اقدام خود را در راستای کمک به کاسبان و مستاجران و الگو شدن به سایر مجتمع‌ها و واحدها برای تبعیت از این حرکت و کمک به مستاجران در شرایط سخت اقتصادی دوران کرونا اعلام کرده‌اند.

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ۳ هزار بسته در قالب طرح مؤمنانه در زنجان بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد، گفت: این توزیع در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان، تولد امام حسن (ع) و در عید فطر انجام می‌شود

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه توزیع بسته‌های کمک معیشتی توسط خیرین انجام می‌شود، اضافه کرد: در این بسته‌ها ۱۴ قلم کالا به ارزش ۴۰۰ هزار تومان با همکاری شرکت ترانسفو در سراسر استان با نام آقا امام زمان (عج) توزیع می‌شود. 

وی با بیان اینکه قبل از آغاز رزمایش کمک مومنانه ۲۸ هزار بسته معیشتی در زنجان توزیع شده است، عنوان کرد: با فعال شدن قرارگاه‌ها همه واحدها فعال شده و بانک اطلاعاتی برای توزیع این اقلام تهیه شده است.

توزیع شبانه ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در آذربایجان‌غربی
فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش گفت: شب گذشته ۵ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در استان های شمالغرب کشور توزیع شد.

 

امیر علی حاجیلو تصریح کرد: ‏کاروان عظیم کمک‌های مومنانه کارکنان قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا در لبیک به رهبر معظم خود امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، در قالب۱۶۰ دستگاه خودرو عصر دیروز به مناطق مختلف شهرهای استانهای آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و شهر سقز اعزام شدند.

وی گفت: در این راستا ۲۶۰۰ بسته معیشتی و حدود ۲۴۰۰ بسته بهداشتی با اجرای رزمایش همدلی در بین خانواده‌ها توزیع می‌شود.

 

فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش یادآور شد: علاوه بر این اقلام، تعداد زیادی از کارکنان این قرارگاه داوطلبانه در صدی از حقوق خود را در این راه خداپسندانه هدیه کردند.

توزیع 3 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان فردیسی
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس با بیان اینکه، کمک مومنانه جهادی بزرگ برای مقابله با ویروس کرونا است، گفت: طی روزهای اخیر سه هزار بسته غذایی و بهداشتی میان نیازمندان فردیسی توزیع شده است.

سرهنگ احسان علیزاده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه، اظهار داشت: کمک مومنانه شامل تهیه و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند و یا افرادی می‌باشد که در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا اوضاع کسب و کارشان از رونق افتاده و به نوعی راه حل و جهادی بزرگ برای مقابله با این ویروس به شمار می‌رود. 

توزیع بیش از ۴۹ هزار بسته معیشتی در گلستان
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در این رزمایش تاکنون بیش از ۴۹ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع کرده‌ایم که بنا داریم آن را تا پایان ماه مبارک رمضان به ۲۰۰ هزار بسته برسانیم.

 

سردار علی ملک‌شاهکویی افزود: در این رزمایش تاکنون بیش از ۴۹ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع کرده‌ایم که بنا داریم آن را تا پایان ماه مبارک رمضان به ۲۰۰ هزار بسته برسانیم.

 

وی گفت: امروز به صورت سراسری ۱۰ هزار بسته را در سراسر استان توزیع میکنیم و بنا را بر این گذاشتیم مراسم متمرکز آن را در کنار مردم شریف و نجیب آسیب دیده از سیل آق قلا برگزار کنیم.

 

ملک‌شاهکویی خاطرنشان کرد: فرامین گوهر بار امام خامنه ای (مدظله العالی) و اجرای این طرح برکات زیادی در پی خواهد داشت تا خدمت رسانی به مردم گرانقدر  را بیش از پیش عملیاتی کنیم.

آغاز رزمایش کمک مومنانه در مازندران
رزمایش کمک مومنانه در مازندران نیز همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز شد.

سپاه کربلا استان مازندران نیز علاوه بر مبارزه با شیوع کرونا در ماه‌های اخیر، رزمایش بزرگ کمک مومنانه را برعهده گرفته و در ماه مبارک رمضان این رزمایش بزرگ با همکاری همه مردم، نهادها و ارگان‌ها اجرا می‌شود.

 

امروز آغاز مرحله اول رزمایش بزرگ کمک مومنانه در مازندران است و این برنامه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با حضور سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا برگزار شد.

 

سردار بابایی در حاشیه این رزمایش در مصلای بابلسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله اول این رزمایش در استان، امروز، فردا و شنبه و یک‌شنبه برگزار می‌شود، در مازندران حدود 57 هزار بسته با ارزش 300 تا 400 هزار تومان تهیه شده است و نخستین کمک‌های مومنانه مردم توسط پایگاه‌های مقاومت در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه همدلی بسیار خوبی بین مردم و مسؤولان در استان ایجاد شده، افزود: به فرموده رهبری امسال یک ماه رمضان بیاد ماندنی را با کمک مجاهدانه مردم و متعهدانه مسؤولین  رقم خواهیم زد.

 

 

سیدمصطفی موسوی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر نیز در این رزمایش اظهار کرد: به همت خیرین، مسؤولان، بسیجیان و ولایتمداران شهرستان بابلسر بیش از 2 هزار و 300 بسته معیشتی به ارزش 700 میلیون تومان و 2 هزار و 300 بسته بهداشتی از امروز در سطح همه محلات به دست نیازمندان می‌رسد و گروه‌های جهادی توزیع این بسته ها را برعهده دارند.

شناسایی ۳۰ هزار نیازمند در زنجان

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: پس از جلسات هماهنگی در سپاه استان، رزمایش کمک مومنانه در استان زنجان از 23 فروردین با رمز یا صاحب الزمان (عج) به منظور شناسایی افراد کم بضاعت و کم برخوردار آغاز شد.

سید شمس الدین موسوی با بیان اینکه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج استان تا کنون 30 هزار خانوار نیازمند را شناسایی کرده‌اند، از توزیع بسته‌های معیشتی رزمایش مومنانه، طی سه مرحله در استان خبر داد.

 

وی بیان کرد: در مرحله نخست بیش از ۳هزار بسته معیشتی برای توزیع میان نیازمندان توسط خیرینی نظیر شرکت ایران ترانسفو و بسیجیان تهیه شده است. مرحله دوم و سوم این رزمایش به ترتیب در ۱۵ ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر برگزار می‌شود.

 

پویش کمک مومنانه؛ انگیزه‌ای برای ایجاد بخش خدمات اجتماعی در مدرسه علمیه سرخس

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) سرخس گفت: پویش کمک مومنانه انگیزه و بهانه‌ای شد تا در این مدرسه بخش خدمات اجتماعی را ایجاد کنیم و بدون نگاه به این پویش از این پس در حد توانمان به نیازمندان کمک کنیم.

حجت‌الاسلام کاظم سالاری با اشاره به پیوستن کادر مدرسه علمیه امام رضا(ع) این

کادر مدرسه علمیه سرخس تصمیم گرفتند که ۲۰ درصد از حقوق ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد را در پویش کمک مؤمنانه هزینه کنند

شهرستان به پویش کمک مومنانه، اظهار کرد: کادر مدرسه علمیه سرخس تصمیم گرفتند که ۲۰ درصد از حقوق ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد را در پویش کمک مؤمنانه هزینه کنند؛ کادر این مدرسه حدود ۱۰ نفر هستند و بیش از ۱۵ میلیون تومان کمک کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) سرخس افزود: برای ماه اول بیش از ۲۰ بسته غذایی شامل ۹ قلم کالا از جمله ۱۰ کیلو برنج، ۴ لیتر روغن، مرغ، رب، ماکارانی، چای و حبوبات بین نیازمندانی که توسط طلبه‌ها شناسایی شده بودند توسط کارکنان این مدرسه علمیه توزیع شد.

وی ادامه داد: برای دو ماه آینده نیز ممکن است در قالب دیگری غیر از توزیع بسته غذایی به نیازمندان کمک کنیم، شاید با پرداخت بخشی از بدهی نیازمندان به اصناف به آن‌ها کمک کنیم، همچنین، اگر پول نقد بیشتر به آن‌ها کمک کند وجه نقد را به آن‌ها بپردازیم.

توزیع ۲۳۰ هزار بسته معیشتی و یک میلیون غذای گرم در مشهد

دبیر قرارگاه مواسات خراسان رضوی گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات ۲۳۰ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی، هیئات مذهبی و پایگاه‌های بسیج، یک میلیون غذای گرم به‌همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۳۵ هزار بسته بسته بهداشتی با ظرفیت جهادی و مردمی توزیع می‌شود.

سردار یعقوبعلی نظری با اشاره به نمایندگی همه تلاش‌های مردمی در پایگاه‌ها و نواحی مقاومت بسیج توسط سپاه یادآور شد: از ابتدای شروع این وضعیت تا کنون حداقل ۵۰ هزار بسته معیشتی بین کسانی که از این وضعیت آسیب دیدند توزیع شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیز ۷۷ هزار بسته امروز توزیع می‌شود و در ادامه مرحله دوم تا پایان ماه مبارک در مجموع همه کمک‌های مردمی و کمک‌هایی که از طرف سپاه و سازمان بسیج مدیریت می‌شود حدود ۲۸۰ هزار بسته را در خراسان رضوی و مشهد بین آسیب‌دیدگان توزیع می‌کنیم.


۳۰۰۰ بسته معیشی و بهداشتی در کنگان توزیع شد

 

مرحله اول رزمایش مواسات  در شهرستان کنگان با توزیع سه هزاربسته معیشتی و بهداشتی برگزار شد.

 امام جمعه کنگان از آحاد مردم و عوامل اجرایی ستاد رزمایش مواسات از خیرین، موسسات خیریه، دستگاه‌های اجرایی،  امدادی، سپاه و بسیج که در این رزمایش حضور موثر دارند قدردانی کرد.

 فرمانده سپاه شهرستان کنگان نیز به خبرنگار فارس گفت: در راستای فرمان مطاع ولی امر مسلمین جهان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه به هموطنان آسیب‌دیده کرونا و نیازمندان جامعه، بسیجیان شهرستان کنگان همزمان با سراسر کشور و با همکاری نهادها و سازمان‌ها به این امر لبیک گفتند.

 

اسماعیل تاجیک گفت: بسیجیان شهرستان کنگان در ماه رمضان به یاری نیازمندان آمدند؛ در مرحله اول این رزمایش 40 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان کنگان در سه محور جمع‌آوری کمک‌ها، شناسایی نیازمندان و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی فعالیت می‌کنند.

 تلاش شبانه‌روزی ۱۷ قرارگاه در تهران/ قربانی ۱۱۰۰ رأس دام برای محرومین

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران گفت: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای ایجاد رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه، ۱۷ قرارگاه شهرستانی با مشارکت همه رده‌های ذی ربط شکل گرفت و این ۲۵۰ هزار بسته حمایتی ماحصل تلاش مومنانه همه مردم استان تهران است.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران عصر پنجشنبه در آیین آغاز رزمایش کمک مومنانه استان تهران، اظهار کرد: جامعه خیرین عشایر و جوانان، بسیجیان، سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در رزمایش کمک مؤمنانه حضور پیدا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش هزار و صد راس دام قربانی می‌شود، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم از مشکلات کرونا رهایی پیدا تلاش بسیجیان در مبارزه با این ویروس و کمک به مردم در این روزهای سخت متوقف نخواهد شد.

توزیع بسته‌های معیشتی کمک‌ مومنانه در رامسر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر با اشاره به تشکیل کارگروهای مختلف از توزیع کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد و ادامه داد: هماهنگی با کمیته امداد، بهزیستی و خیریه‌ها نیز جهت جلوگیری از موازی کاری انجام شده و کمک‌های مردم و خیرین جمع‌آوری شد که بسته‌های غذایی ، کارت خرید و کارت هدیه برای خانوارها براساس نیازشان آماده شد تا در شب اول ماه رمضان به صورت رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه در سراسر شهرستان داشته باشیم.

تمام بسته‌ها و هدایا نذر امام زمان (عج) است که با شعار منتظر منجی برای برقراری عدالت و قسط هستیم در نظر گرفته شده که با این اتفاق در سطح جهان و حضور حضرت بقیه‌الله شاهد عدالت واقعی باشیم

محمدرضا خمسیه گفت: در پنج نقطه و پنج قرارگاه مرکزی شهرستان رامسر و بیش از 100 پایگاه مقاومت در مساجد محل جهت حضور گروه‌های جهادی برای سازماندهی بسته‌های معیشتی و اعزام آنها با حفظ منزلت اجتماعی خانواده‌های آسیب دیده برنامه‌ریزی شده که شاید بخشی از مشکلات آنها را رفع کند.

وی اظهار کرد: تمام بسته‌ها و هدایا نذر امام زمان (عج) است که با شعار منتظر منجی برای برقراری عدالت و قسط هستیم در نظر گرفته شده که با این اتفاق در سطح جهان و حضور حضرت بقیه‌الله شاهد عدالت واقعی باشیم.

 

توزیع هزار بسته در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه ورزقانی‌ها

فرمانده سپاه شهرستان ورزقان از توزیع یک هزار بسته معیشتی در این شهرستان در قالب  رزمایش کمک مومنانه خبر داد و ادامه داد: در این مرحله به تعداد هزار بسته غذای (معیشتی) شامل: برنج، قند، رب، روغن، تن ماهی، ماکارونی، مرغ به ارزش ۲۰۰ هزار تومان که جمعا ۲۰۰ میلیون است جهت توزیع آماده شده است.

حسن سیفی بیان کرد: در مرحله اول رزمایش که امروز همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های که قبلا توسط پایگاه‌های بسیج شناسایی شدند، توزیع شده و انشاالله مرحله دوم رزمایش همزمان با ولادت کریم اهل بیت و مرحله سوم اواخر ماه مبارک رمضان با جمع‌آوری کمک‌های خیرین و مردم مومن شهرستان، اجرایی می‌شود.

 

توزیع 13 هزار بسته معیشتی بین لرستانی‌ها در مرحله نخست کمک مومنانه

مدیر روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از توزیع 13 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان طی مرحله نخست طرح کمک مومنانه خبر داد.

آیت دولت‌پور امروز اظهار کرد: مرحله نخست کمک مومنانه روز شنبه 6 اردیبهشت همزمان در حسینیه ثارالله خرم‌آباد و دیگر نواحی شهرهای استان برگزار می‌گردد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین مراحل دوم و سوم رزمایش مومنانه نیز همزمان با سراسر کشور در نیمه ماه مبارک رمضان و عید سعیدفطر انجام می‌شود.

دولت پور بیان داشت: بسته‌های معیشتی حاوی اقلام غذایی همچون برنج، مرغ و گوشت است، ضمن اینکه این بسته‌ها از طریق سپاه و بسیج تهیه شده و در بین اقشار محروم استان توزیع می‌شود؛ بسته‌های معیشتی دو مرحله دیگر با کمک نیروهای مردمی، موسسات خیریه، کمیته امداد، ستاد فرمان امام و دیگر نهادهای انقلابی و حمایتی تهیه خواهد شد.

توزیع ۲۳۵۰ بسته غذایی و بهداشتی در رزمایش کمک مومنانه در دماوند

عصر امروز ۲۳۵۰ بسته بهداشتی و غذایی به ارزش تقریبی۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در راستا ی رزمایش کمک مومنانه در شهرستان دماوند میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

روح الله عرب فرمانده سپاه شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اقدام خداپسندانه توسط بسیجیان سطح شهرستان در پایگاه های بسیج انجام شده است. 

 

وی تصریح کرد: در این طرح در حال حاضر ۱۶۵۰ بسته غذایی شامل، روغن، شکر، قند و... با قیمتی حدود ۲۵۰‌ هزار تومان و ۷۰۰ بسته بهداشتی و سلامت شامل مواد ضدعفونی و... با ارزش ریالی ۱۰۰ هزارتومان تهیه و توزیع خواهد شد. 

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت دماوند تاکید کرد: هزینه کلی این بسته ها جمعا حدود ۴۲۰ میلیون تومان بسته های معیشتی و حدود ۷۰ میلیون تومان بسته های سلامت است.

۱۰ هزار بسته معیشتی در بهارستان توزیع شد

فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان بهارستان گفت: با کمک خیرین، نهاد‌های مردمی و دستگاه‌ها و ادارات شهرستان ۱۰هزار بسته معیشتی توزیع شد.

مجید درویشی گفت: توسط تیم‌های اطلاعاتی افراد و خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا شناسایی شده که تعداد آن‌ها در مرحله نخست ۷هزار خانوار است.

وی بیان داشت: در مراسم افتتاح رزمایش ۵هزار بسته توزیع و با کمک خیریه‌ها، هیأت‌های مذهبی و نهادهای مردمی ۵هزار بسته دیگر در حال توزیع می باشد.

وی درباره اجرای فاز دوم خاطرنشان کرد: با کمک و حمایت مردم و خیرین امیدواریم بتوانیم در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام همین مقدار به خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا و نیازمند کمک کنیم.

 

مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در خوزستان با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(ع) از عملیاتی شدن مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در خوزستان با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی خبر داد.

 

سردار حسن شاهوارپور عصر امروز در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در خوزستان، افزود: در مرحله اول این رزمایش ۵۰ هزار بسته معیشتی بین اقشاری که آسیب بیشتری از این شرایط دیده‌اند توزیع خواهد شد و پیش‌بینی توزیع ۳۰۰ هزار بسته در مجموع طی ایام آینده، انجام شده است.

 

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بنا است با کمک خیر مردم و حمایت دستگاه‌های دولتی این حرکت هر هفته در ماه مبارک رمضان انجام شود و تا زمانی که کمک‌ها ادامه داشته باشد این حرکت پیش خواهد رفت‌.

آغاز توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش مواسات سپاه عاشورا

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی تامین شده توسط بسیجیان و خیران استان آذربایجان شرقی، عصر امروز در قالب مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه آغاز شد.

در این حرکت بزرگ جهادی که بصورت همزمان در تبریز و تمام شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی پیش می رود؛ خانوارهای آسیب دیده از کرونا شناسایی و در آستانه ماه مبارک رمضان بسته معیشتی دریافت می کنند.

 

سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا در آیین آغازین مرحله نخست این رزمایش در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تبریز گفت: مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی در لبیک به توصیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نیمه شعبان، رزمایشی از همدلی و مواسات را شکل داده و سپاه عاشورا با تکیه بر شبکه منسجم و مردمی بسیج، کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین، اصناف و بازاریان را تجمیع و ۴۰هزار بسته معیشتی را برای مرحله نخست این رزمایش فراهم کرده است.

آغاز مرحله اول رزمایش «کمک مومنانه» در همدان با ۱۶ هزار بسته غذایی

مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با هدف توزیع بسته‌های حمایتی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در همدان به تعداد ۱۶ هزار بسته با همکاری سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، نهادهای حمایتی، شهرداری و ستاد مردمی مبارزه با کرونا آغاز به کار کرد. در مرحله اول توزیع ۵ هزار بسته در همدان و مابقی در شهرستان‌ها در دستور کار است.


پوشش ۸ هزار خانواده نیازمند همدان در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه

رئیس قرارگاه رزمایش مومنانه امام حسن مجتبی(ع) همدان گفت: حدود ۸ هزار خانواده در شهر همدان در ماه مبارک رمضان از کمک‌های مومنانه بهره‌مند می‌شوند.

کریم مطهری‌موید ادامه داد: امروز در سه سالن حسینیه امام خمینی(ره) حدود ۵ هزار بسته هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان قرار گرفته که توزیع می‌شود؛ البته همراه این بسته‌ها ۲.۵ کیلوگرم گوشت منجمد و سه عدد مرغ نیز در نظر گرفته شده که مبلغ آن به یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه در مجموع ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آماده شده که در شهر همدان توزیع می‌شود اظهار کرد: از این مبلغ هزینه ۳ هزار بسته کامل یعنی ۹۰۰ میلیون تومان توسط سازمان بسیج مستضعفان، ۴۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری و ۴۰۰ بسته که برنج ایرانی دارد توسط دفتر آستان قدس رضوی تهیه شده است.

توزیع بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از توزیع بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در این استان خبر داد.

سردار مظاهر مجیدی با اشاره به اینکه در ۱۴ استان کشور همزمان مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با پشتیبانی مردم آغاز شده است گفت: مجموعه سپاه به صورت متمرکز ۱۰ هزار و ۷۰۰ بسته را مهیا کرده و مردم نیز ۱۰ هزار و ۱۵۰ بسته تهیه کردند و در مجموع ۲۱ هزار و ۱۵۰ بسته با هدف توزیع بین نیازمندان فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته‌ای حدود ۳۰۰ هزار تومان است اظهار کرد: برخی از بسته‌های نیز ارزش بیشتری دارند و به دست جامعه هدف خواهد رسید.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نماینده ولی فقیه ۳۰۰ کارت هرکدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان تهیه کرد افزود: شهرداری نیز ۲ هزار کارت خرید از فروشگاه رفاه را به ارزش ۲۰۰ هزار تومان ارائه کرد که خود فروشگاه نیز ۵۰ هزار تومان افزوده در اختیار قرارگاه قرار داده است.

 

وی با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۵۰ هزار تومان، کمیته امام(ره) ۶ هزار و ۵۰۰ کارت هدیه هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان تهیه کردند تصریح کرد: ستاد اجرایی حضرت امام(ره) نیز قرار است ۲۶ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی را با این قیمت اضافه کند.

وی با اعلام رمز عملیات و تکرار نام مبارک امام حسین مجتبی(ع) آغاز رسمی رزمایش را اعلام کرد.

 زیبایی همدلی در سمنان

رزمایش «مواسات و کمک مؤمنانه» از عصر امروز در استان سمنان به طور رسمی آغاز شد و صحنه‌های زیبایی از روحیه مهربانی و نوع‌دوستی را به نمایش گذاشت.

 

قرار است تا پایان این رزمایش، بیش از 60 هزار بسته معیشتی و حمایتی با تلاش بسیج و سپاه استان سمنان و سایر دستگاه‌های متولی این امر بین نیازمندان استان توزیع شود.

 

 

 

به گفته سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، نحوه گردآوری و توزیع کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» به این صورت است که کمک‌هایی که به صورت کالا خواهد بود در همان محل به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید و کمک‌ها در منطقه‌ای دیگر هزینه نخواهد شد.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران رهبر معظم انقلاب رزمایش مومنانه همدلی سردار غلامرضا سلیمانی مواسات بسته غذایی کمک معیشتی بسیج بسیجی سپاه پاسداران مومنانه مرحله اول رزمایش کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان آغاز رزمایش کمک مومنانه بسته معیشتی و بهداشتی رزمایش کمک مومنانه خانواده های آسیب دیده سازمان بسیج مستضعفین همزمان با سراسر کشور بسته غذایی و بهداشتی هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند ۵۰ هزار بسته معیشتی مرحله اول رزمایش هزار بسته معیشتی رزمایش کمک مؤمنانه کمک های مومنانه رهبر معظم انقلاب نیازمندان توزیع آسیب دیده امام حسن مجتبی ع هزار تومان تهیه کمک های مؤمنانه بین خانواده بسته های معیشتی هزار بسته غذایی میان نیازمندان آشپزخانه مهدوی آذربایجان شرقی خانوار نیازمند رزمایش مومنانه بین خانواده ها توزیع خواهد شد توزیع بسته هزار بسته غذای ۳۱۳ بسته غذایی مدرسه علمیه مومنانه استان رزمایش مواسات بین نیازمندان کمک های مردمی ۵۰ هزار تومان مرحله نخست راستای کمک کمک مومنانه رزمایش کمک بسته غذایی اجاره بهای ۶۰ فرمانده سپاه اجرای رزمایش بسته بهداشتی بیماری کرونا میلیون تومان عصر امروز هزار بسته تهیه شده کمک های مردم توزیع می شود ویروس کرونا شناسایی شده کمیته امداد استان قزوین استان توزیع استان تهران مقاومت بسیج هزار خانوار مجتمع تجاری بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه