Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@00:56:32 GMT

تعزیه‌خوان مطرح ایران درگذشت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۰۶۸۵

تعزیه‌خوان مطرح ایران درگذشت

«خسرو شمر» تعزیه خوان پیشکسوت شهرستان ری درگذشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، « رمضان فرخ‌رو» ملقب به «خسرو شمر» تعزیه خوان پیشکسوت شهرستان ری، دار فانی را وداع گفت.

او از سال ها پیش خانه پدری اش را برای اجرای مراسم تعزیه خوانی وقف کرده بود و به همراه پسر و نوه هایش در تمام مناسبت های مذهبی بویژه دهه اول محرم و عاشورا، بزرگ ترین کاروان تعزیه را به راه می انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاروان تعزیه از قلعه دولت آباد واقع در خیابان دهخدا به راه می افتد و تا فلکه سوم دولت آباد تعزیه اجرا می کند و مردم همراه کاروان با خاندان پیامبر همدردی کرده و عزاداری می کنند و اشک می ریزند .

حاج رمضان کار تعزیه خوانی را از پدرش به ارث برده بود و این هنر نسل اندر نسل در خانواده آنها موروثی شده و بعد او پسرش حاج اکبر و همه نوه هایش تعزیه اجرا می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.   به گزارش مهر؛ پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد.   او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت احمدی‌نژاد درگذشت
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • برخی از طرح‌ها نباید در سفر رئیس‌جمهور به لرستان مطرح می‌شد
  • احداث بیش از ۲۲ هزار مسکن ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد