Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تیم تالوی ایران گفت: در این مدت هم تا جایی که امکان پذیر باشد تمرینات‌مان را در خانه انجام می‌دهیم تا از نظر آمادگی جسمانی افت نکنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ زهرا کیانی، عضو تیم‌ملی ووشو بانوان، درباره آخرین وضعیت تمرین تیم‌های ملی تالو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی که فدراسیون انجام داده بود قرار بود هر ماه اردوی ۱۰ روزه داشته باشیم که با شیوع کرونا ویروس متاسفانه این اردوها لغو شد و حتی آخرین اردوی‌مان هم ۵ روزه تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت هم تا جایی که امکان پذیر باشد تمرینات‌مان را در خانه انجام می‌دهیم تا از نظر آمادگی جسمانی افت نکنیم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی در خصوص آینده این رشته با توجه به تغییرات مدیریتی که در آن رخ داد گفت: دکتر علی‌نژاد ۱۲ سال در فدراسیون ووشو حضور داشتند که واقعا به بهترین شکل این فدراسیون را اداره کردند در طول ۱۰ سالی که در تمام اردوها و اعزام‌ها حضور داشتم از نزدیک شاهد این تلاش‌ها بودم که خوشبختانه نتیجه‌ هم داد و الان ووشو چه در ساندا و چه در تالو جایگاهی خوبی در سطح جهانی دارد. پس از این هم نمی‌دانم چه کسی سکان هدایت فدراسیون را بر عهده خواهد گرفت اما قطعا مسئولیت سنگینی را قبول خواهند کرد.

کیانی در پایان در مورد آخرین وضعیت لیگ ووشو توضیح داد: واقعیت این است که الان مسابقات جام جهانی و رقابت‌های یونیورسیاد به تعویق افتاده است بنابراین در چنین شرایطی لیگ اهمیت خیلی زیادی ندارد چون به هر جهت سلامتی مهمتر از هر چیزی است. فدراسیون هم فعلا هیچ خبری را در این خصوص به ما نگفته است. در حال حاضر فقط مسابقات آسیایی که آبان ماه در پیش داریم مشخص است ولی در این مورد هم هیچ چیز قطعی نیست و ممکن است لغو شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ووشو تالو زهرا کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم