Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در آئین آغاز توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه گفت: رهبر معظم انقلاب با تشریح مفهوم مواسات، گفتمانی پیشرو در فعالیت‌های خیریه و نوع دوستانه و موجی از حرکت‌های جهادی را در شرایطی کلید زدند که کرونا بحران معیشتی و اقتصادی برای بخشی از جامعه را به وجود اورده است و سپاه و بسیج استان نشان دادند بازوی توانمند انقلاب و مورد اعتماد و خادم مردم عزیزمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به سابقه روشن مردم ولایتمدار تبریز و آذربایجان شرقی در گرفتن دست مستمندان آبرومند، بر حفظ شأن دریافت کنندگان این بسته‌ها تاکید کرد.

امام جمعه تبریز اظهار امیدواری کرد که با ساماندهی حرکت‌های جهادی، آسیب دیدگان از کرونا، تنگناهای معیشتی را پشت سر بگذارند.

حجت الاسلام و المسلمین با تقدیر از اصناف و خیرین استان خواستار تداوم همدلی و مواسات به عنوان وظیفه انسانی، دینی و انقلابی شد.

توزیع بسته‌های معیشتی رزمایش کمک مومنانه و جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی با محوریت بسیج سازندگی و پایگاه‌های تمام محلات استان انجام می‌گیرد.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد

علی اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح اطعام مهدوی که با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری انجام می‌شود، اظهار کرد: اجرای این طرح، بستری برای مشارکت بیشتر خیران نیک اندیش اصفهانی در بهره گیری از فیض اطعام به نیازمندان در ماه مبارک رمضان فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ هزار نیازمند تحت پوشش این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان هستند، ادامه داد: در طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و ۳۴ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اعلام اینکه خانواده‌های ایتام تحت حمایت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در طول هفته اکرام نیازمندان و اطعام یتیمان، با حضور خیران به ضیافت افطاری دعوت خواهند بود، افزود: ارزش ریالی تعداد پرس و بسته‌های معیشتی اهدایی در این مدت، بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با دعوت از مردم نوع دوست و خیراندیش اصفهانی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: عموم هم استانی‌های خیراندیش می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷ و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.

کد خبر 6063523

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • اطعام مستمندان سنت دیرینه مردم آذربایجان غربی در میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد