Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@18:12:39 GMT

داستان‌های متفاوت با فصل مشترک امید آفرینی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۰۸۴۱

داستان‌های متفاوت با فصل مشترک امید آفرینی

«عقیق»، میزبان خود مردم و روایت‌های جذاب و تأثیرگذارشان است که نقاط مشترکی با هم دارند اما به ظاهر تناقض های جدی دارند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ویژه برنامه «عقیق» یک برنامه گفتگو محور است که هر روز یک ساعت قبل از افطار مهمان خانه ها می شود. این برنامه به تهیه کنندگی محمد قنبری در 30 قسمت تولید و به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری تهیه کننده «عقیق» برنامه لحظه افطار شبکه پنج در خصوص ساختار و محتوای برنامه گفت: «برنامه «عقیق» گفتگو محور با میهمانانی از جنس مردم است و هر روز میزبان دو میهمان است که هر دو یک وجه اشتراک با هم دارند اما هرکدام دنیا و کاری متفاوت دارند. مثلا در یک برنامه میهمان های داریم که یکی پزشک ماما و دیگری مسئول شستشوی درگذشتگان در غسال خانه است، یکی انسانی را به دنیا می آورد و دیگری مسئول شستشوی درگذشتگان است، هرکدام از میهمانان داستان خود را می گویند؛ «عقیق» روایتگر دو داستان از دو میهمان است.»

وی ادامه داد: «هدف اصلی این برنامه ترویج روحیه امید در جامعه است و می خواهیم بگویم هر انسانی در جایگاه خود با امید زنده است و تنها درست قدم برداشتن در طول زندگی دارای اهمیت است. موفق بودن و امید به زندگی ربطی به جایگاه اجتماعی، پول و مقام فرد ندارد، یک کارگر ساده می تواند زندگی موفق و حس خوشبختی داشته باشد، این برنامه سعی نمی کند به جای بیننده نتیجه گیری کند و این کار به عهده خود بیننده است.»

تهیه کننده «عقیق» با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان در خصوص همدلی و کمک به هم میهنان به خصوص در این ایام کرونایی تصریح کرد: «تمام سعی ما این است که این وجه سخنان رهبری را در تولید برنامه مدنظر قرار دهیم و مباحث همدلی و کمک به هم میهنان خصوصا در این روزها را که درگیر این ویروس هستند در تولید برنامه لحاظ کنیم.»

قنبری نقش جوانان را در جامعه بسیار مهم دانست و از توجه برنامه به این قشر از جامعه خبر داد و افزود: «اتفاقاتی در برنامه «عقیق» می افتد که مورد توجه جوانان خواهد بود و بسیار جذاب است، مثلا در مورد بحث مهاجرت میهمانی را داریم که از غرب به ایران مهاجرت کرده و در مقابل آن فردی را داریم که می خواهد به خارج مهاجرت کند، بحثی که بین این دو می شود بسیار دیدنی است و درباره این که آیا خارج از کشور بهشت آرزوها است بحث های جالبی شکل خواهد گرفت.»

برنامه «عقیق» با اجرای هیراد حاتمی از اول ماه مبارک رمضان از ساعت 19 از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون شبکه ۵ ویژه برنامه عقیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

محسن مولوی در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان به فعالیت ۲۲۲ تشکل کارگری و ۱۰۵ هزار کارگر بیمه شده وابسته به این تشکل‌ها در استان اشاره کرد و اظهار داشت: پارسال بیش از هفت هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی در استان برای صیانت از نیروی کار، حفظ و تأمین ایمنی و سلامت کارگران انجام شده است.

وی مهمترین برنامه امسال در حوزه اشتغال چهارمحال و بختیاری را ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۲ هزار نفر متناسب با ظرفیت‌های بومی، منابع و ظرفیت‌ها در استان اعلام کرد.

مولوی با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه، افزود: با اطلاع رسانی مداوم و به موقع صدا و سیما، مردم از جزئیات این طرح آگاه شدند و با مشارکت و رضایت بالایی از آن استقبال کردند.

بیشتر بخوانید

امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد

سید محسن حسینی مدیرکل صدا و سیمای استان در این نشست که با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایان برگزار شد با تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از زحمات قشر کارگر، گفت: نظام کارگری استان در سطح بالایی است و دانش و توانمندی کارگران بومی چهارمحال و بختیاری ارزشمند و قابل انتقال به نسل آینده است.

وی افزود: صدا و سیما علاوه بر انعکاس و انتقال درخواست‌ها و دغدغه ها، به دنبال یافتن راهکار و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

حسینی اضافه کرد: تمامی مطالبات و محصولات برای دیده شدن باید به طور مداوم تولید و منتشر شوند و بهترین مرجع برای تولید محتوای اثرگذار، نهاد‌ها و تشکل‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه