Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: برگزاری کلاس های حضوری مراکز مهارت آموزی تابع ستاد ملی مقابله با کرونا است.

ابوالحسن حیدری افزود: در اطلاعیه دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است، با توجه به چگونگی فعالیت مجدد موسسات فرهنگی و هنری و آموزشگاه هایی که دوره های مهارت کاردانش این وزارتخانه را بر عهده دارند به اطلاع می رساند که هرگونه فعالیت آموزشی که مستلزم برگزاری کلاس حضور جمعی است تابع دوره های مشابه در وزارت آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ وی اظهار کرد: بنابراین از آنجائیکه بخش اصلی محتوای دوره مهارتی به صورت کارگاهی بوده و الزاما باید حضوری باشد تا اعلام رسمی آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی کلاس های درس، کلاس های حضوری موسسات و مراکز مهارت آموزی دارای مجوز از دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعطیل خواهد بود.

حیدری خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس برای دروس نظری در فضای مجازی و با استفاده از نرم افزارهای داخلی مجاز است.

گفتنی است؛ پس از عادی شدن شرایط که امکان برگزاری کلاس های عملی فراهم باشد جدول زمانی جدید اعلام خواهد شد.

انتهای پیام    

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دوره های مهارت آموزی خراسان شمالي فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری کلاس خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر روند تولید آثار هنری با محتوای سالم و ارزشی ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با حضور سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رمضانی چابک مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و معاونان اداره کل و مدیران ستادی و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان تهران کار خود را آغاز کرد.

سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فرهنگ حوزه‌ای به شمار می‌رود که با تحولات گوناگون جامعه و تکنولوژی دچار تغییر و تحول می‌شود و می‌بایست شکل و صورتی به خود ببخشد تا بتواند پاسخگوی نیازهای مختلف جامعه باشد و خاطر نشان کرد هنر را هنرمند خلق می‌کند و فرهنگ را اهالی فرهنگ و ادب و رسانه‌ها وظیفه بازتاب آن را برعهده دارند.

وی رسالت نهادهای متولی امور هنری و فرهنگی را خطیر توصیف کرد و افزود: نهادهای متولی فرهنگ موظف هستند با نظارت بر روند تولید و خلق آثار هنری، قطار فرهنگی کشور را در مسیر درست هدایت و راهبری کنند تا عوامل فرهنگی با تولید آثار فاخر با خروجی و محتوای سالم و ارزشی در زمانه‌ای که جامعه آماج گسترده‌ترین تهاجم رسانه‌ای و فرهنگی بدخواهان و دشمنان است، برای محیط فرهنگی جامعه سپر ایمنی ایجاد کنند.

وی در پایان سخنان خود بر برنامه ریزی فنی دقیق و به گزینی کار اثربخش تاکید کرد.

علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ضمن تقدیر از پاسخ قاطع قوای نظامی جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم صهیونیستی، این عملیات را سبب سرافرازی و سربلندی ملت بزرگ ایران دانست.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران به ترسیم برنامه‌های این اداره کل در سال پیش رو پرداخت و هدف از اجرای این دوره و نشست فصلی را آموزش، ارتقا و هماهنگی مدیران ارزیابی کرد و بیان داشت: ترسیم سیاست‌های کلان، تعامل و هم اندیشی مدیران در خصوص مباحث مختلف حوزه‌های فرهنگی و هنری در این دوره دو روزه مورد توجه و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در ادامه به تدوین برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع برای سال آینده اشاره کرد و اظهار داشت: هر شهرستان بنابر فراخور شرایط و موقعیت اجتماعی و فرهنگی خود می‌بایست که بانی و مسئول برگزاری و خلق رویدادهای تأثیرگذار باشد.

گفتنی است که نخستین نشست مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با هدف هم اندیشی و رفع مشکلات در حوزه فرهنگ و هنر در روزهای پایانی فروردین ۱۴۰۳ در باغ زیبا برگزار شد.

کد خبر 6083519

دیگر خبرها

  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • ادامه لغو کنسرت ها در بوشهر
  • «کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد
  • نظارت بر روند تولید آثار هنری با محتوای سالم و ارزشی ضروری است