Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:32:01 GMT

پیش فروش برخی محصولات سایپا از فردا

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۲۵۱۸

پیش فروش برخی محصولات سایپا از فردا

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد فردا شنبه برخی محصولات خود را از طریق سایت فروش اینترنتی پیش‌فروش خواهد کرد.

این محصولات شامل کوییک دنده‌ای، ساینا آپشنال، کوییک R، تیبا صندوق دار آپشنال و تیبا ۲ آپشنال (پلاس) خواهند بود.

متقاضیان از ساعت ۱۱ فردا (شنبه، ۶ اردیبهشت) می‌توانند به سایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان تحویل این خودرو‌ها هفته چهارم بهمن و اسفند ۹۹ خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اینترنتی دارو از ماه آینده آغاز می‌شود

ایتنا - رئیس مرکز ملی بهبود و محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد اعلام کرد فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به‌طور رسمی از یک ماه آینده آغاز می‌شود.
«امیر سیاح»، رئیس مرکز ملی بهبود و محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد،  از امکان فروش و توزیع دارو از طریق انواع سکوهای اینترنتی از یک ماه آینده خبر داد و اظهار داشت که وزارت بهداشت به مدت یک سال و هشت ماه در توزیع اینترنتی دارو و امکان فروش از سکوهای اینترنتی تأخیر داشته است و باید از آن زمان فروش اینترنتی آغاز می‌شد.

به گزارش ایتنا از تسنیم، او افزود: «سازمان غذا و دارو قصد دارد برای توزیع و فروش دارو به روش‌های اینترنتی و توسط سکوها تنظیم‌گری کند. در آخرین تاریخ اعلام‌شده قرار بر این بود که از دهه فجر سال گذشته، وزارت بهداشت نسبت به اجرای توزیع دارو از طریق پلتفرم‌های اینترنتی اقدام کند؛ اما با تأخیر مواجه شدیم و اخیراً در جلسه کمیسیون اصل ٩� تصمیم گرفته شد که فروش و توزیع دارو از سکوهای اینترنتی از یک ماه آینده عملیاتی شود.»

سیاح با بیان اینکه با فروش اینترنتی دارو، سیستم توزیع دارو شفاف‌تر خواهد شد، گفت: «با ثبت درخواست خرید و تحویل دارو در یک سکوی اینترنتی، نظارت‌ها دقیق‌تر و بیشتر خواهد شد و در صورت بروز تخلف، مانند ارائه داروی تاریخ‌گذشته، پیگیری‌ها راحت‌تر خواهد شد. همچنین سیستم توزیع دارو شفاف می‌شود.»

او درخصوص لزوم تنظیم‌گری گفت: «وقتی دارو از طریق سکو توزیع شود، نظارت و کنترل بهتر خواهد شد و قانون می‌گوید اگر دستگاه تنظیم‌گری نکند، نمی‌تواند جلوی فعالیت سکوها را بگیرد.»

دیگر خبرها

  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • چه خبر از آیین نامه فروش اینترنتی دارو؟
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۳ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ حرکت خلاف جهت کوییک و اطلس در بازار
  • فروش اینترنتی دارو از ماه آینده آغاز می‌شود