Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قسمت آخر فصل دوم سریال«نون.خ» با کارگردانی سعید آقاخانی که شب گذشته (پنجشنبه 4 فروردین) از شبکه یک سیما پخش شد، به دلیل نیمه کاره ماندن سوالات و ابهامات زیادی را برای مخاطبان ایجاد کرد. به همین منظور حمیدرضا آذرنگ بازیگر نقش (خلیل خانزاده) با پخش قسمت پایانی فصل دوم «نون خ» ویدیویی منتشر کرد و درباره قسمت آخر توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا آذرنگ بازیگر این سریال با انتشار ویدئویی کوتاه، درباره پایان این مجموعه گفت: «پایان سریال «نون خ» به دست ما رقم نخورد. مهمان ناخوانده‌ای که همه ما را کنج خانه حبس کرده و روزها و شب‌های قرنطینه را به وجود آورده یعنی کرونا، باعث شد پایان «نون خ» به این جا ختم بشود.»

وی افزود: «ما حتی ده-پانزده روز بعد از ورود کرونا و شرایط تلخ و اسف‌باری که وجود داشت، ضبط سریال را ادامه دادیم، ولی به جایی رسیدیم که جان آدم‌ها در معرض خطر قرار گرفته بود و اگر کسی دچار بیماری می‌شد، نمی‌شد جبرانش کرد. نهایتاً سریال تا اینجا ادامه پیدا کرد.»

۲۵۸۲۴۵

کد خبر 1380536

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال نون خ حمیدرضا آذرنگ سعید آقاخانی تلویزیون ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد

جدایی ژاوی از بارسلونا قطعی نیست.

ژاوی هرناندز حدود سه ماه پیش اعلام کرد که در پایان فصل از سمت خود به عنوان سرمربی بارسلونا کنار می رود. بارسلونا طی هفته های اخیر متحول شده است و ظاهرا خوان لاپورتا تمایل دارد به همکاری با ژاوی ادامه دهد.

به نقل از موندو؛ لاپورتا گفت:

احساس می کنم که آینده ژاوی هنوز مشخص نیست و وضعیت او می تواند تغییر کند. ما در پایان فصل دوباره همه چیز را مرور می کنیم و در کنار یکدیگر تصمیم می گیریم. ژاوی درحال انجام کارهای فوق العاده ای است. از نظر من هنوز هر احتمالی را باید در نظر گرفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵
  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۲ سریال نوخ ۵
  • تیکه دوباره و جدید سریال نون خ به وحید شمسایی! + ویدئو
  • حمله قلبی ایوان اندیکا، مدافع آاس رم و نیمه تمام ماندن دیدار مقابل اودینزه / فیلم
  • نیمه تمام ماندن دیدار رم و اودینزه
  • عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی
  • گناه فیلم فارسی‌سازی
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 زودیاک ) با حجم نیمه رایگان