Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در ارتباط با مدیریت پسماندها در نصف جهان در شرایط شیوع کرونا اظهار داشت: همزمان با شروع ویروس کرونا در سطح کشور و به تبع آن شهر اصفهان، اقدامات نظارتی و اجرایی جهت پیشگیری از انتشار این ویروس در سطح شهر تشدید شد.

وی افزود: بدین ترتیب در بدو امر با توزیع دستکش یک بار مصرف، ماسک و محلول‌های ضدعفونی اقدامات کنترلی برای حفاظت از سلامت عوامل مدیریت پسماند خشک و شهروندان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ابراز داشت: با تشدید بیماری و افزایش دایره شیوع و بنا بر دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کووید ۱۹ از ابتدای فروردین ماه فعالیت ایستگاه‌های بازیافت و خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک موقتاً تعطیل شده است تا از انتقال این ویروس به عوامل جمع‌آوری و همچنین شهروندان مراجعه کننده به ایستگاه‌های بازیافت خودداری شود.

ضرورت ذخیره موقتی پسماندهای خشک توسط شهروندان

وی با بیان اینکه این تعطیلی موقتی به معنای پایان مشارکت شهروندی نیست، ابراز داشت: شهروندان باید در این زمان نیز همکاری شایسته با سازمان داشته باشند و مشارکت خود را در قالب اجتناب از تولید پسماندها، کاهش تولید پسماند، استفاده مجدد، تفکیک پسماندها و ذخیره موقتی پسماندهای خشک تا بهبود شرایط متأثر از بیماری کرونا، اعمال کنند.

صادقی اضافه کرد: با توجه به وضعیت فعلی شیوع بیماری کرونا و در راستای سیاست‌های کلی کشور برای شکست این بیماری، پردازش پسماندها به طور موقت متوقف شده است و فعلاً فقط عملیات جمع‌آوری انجام می‌شود.

تعطیلی مراکز جمع‌آوری پسماندهای خشک در اصفهان

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تاکید کرد: مراکز مربوط به جمع‌آوری پسماندهای خشک نیز در حال حاضر تعطیل است چرا که اعتقاد داریم حفظ سلامت شهروندان در حال حاضر اولویت بیشتری دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اصفهان جهان شهرداری ماسک ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پسماندهای خشک مدیریت پسماند جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع 3 بیماری از داخل افغانستان به ایران/ زنگ هشدار در خراسان رضوی به صدا درآمده است

به گزارش جماران؛ روزنامه خراسان نوشت: آمارها حاکی از افزایش و شیوع بیماری های آبله مرغان، سرخک و آنفلوآنزا در سطح مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

آن طور که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اظهار می کنند شیوع سرخک در عراق و افغانستان طی ۱۰ سال اخیر بی سابقه بوده ؛ موضوعی که به علت مهاجرپذیری خراسان رضوی زنگ هشدار را برای استان به صدا درآورده است.

همچنین آمارهای ابتلا به سرخک در سال گذشته نشان می دهد که بیش از نیمی از موارد ابتلا مربوط به اتباع افغانستان و پاکستان بوده است.

 آبله مرغان نیز به دلیل عفونت زخم منجر به ثبت آمار فوت در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد شده است؛ آماری که در این راستا جزئیات آن به ما داده نشد. 

دیگر خبرها

  • بلاهایی که پسماندهای پلاستیکی بر سر زمین می‌آورد
  • شیوع 3 بیماری از داخل افغانستان به ایران/ زنگ هشدار در خراسان رضوی به صدا درآمده است
  • جمع‌آوری اقلام حجیم قابلیت جدید اصپاک در اصفهان/ خبرهای خوش در راه است
  • تولید روزانه ۱۲۰ تن کمپوست در قم/ احداث کمربند سبز سایت پردازش پسماند شهر
  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند؟
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران | سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • پشت پرده سلاطین زباله تهران فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • پشت پرده مافیای زباله فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است