Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@10:07:49 GMT

بازگشایی بازارچه ساحلی بندر ترکمن

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۴۱۲۴

بازگشایی بازارچه ساحلی بندر ترکمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرماندار بندرترکمن گفت: در پی گلایه برخی غرفه داران از تعطیلی بازارچه‌های ساحلی بندرترکمن مکاتباتی با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در مرکز استان گلستان انجام شد که با مساعدت مدیران مربوطه و اعمال پیش شرط‌های بهداشتی با هدف کاهش ریسک  شیوع کرونا اجازه فعالیت محدود به فعالان بازارچه ساحلی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 الیاس هیوه‌چی افزود: اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی، ممانعت از ورود خودروهای غیربومی، رعایت روزهای زوج و فرد توسط مغازه داران برای باز بودن واحد صنفی، ممنوعیت پهن کردن بساط در محوطه‌های دیگر، توجه ویژه به نظافت سرویس بهداشتی، ضدعفونی کردن مغازه ها سه نوبت در طول روز از جمله مواردی است که باید مد نظر فعالان بازار ساحلی باشد.

وی تاکید کرد تا اطلاع بعدی روزهای کاری این بازارچه‌ها از شنبه تا چهارشنبه به مدت ۸ ساعت  از ۱۱ صبح تا ۱۹ غروب تعیین شده است و مسئولیت رعایت نکردن موارد مذکور با هیات امنای بازارچه و شخص مغازه‌دار خواهد بود.

هیوه‌چی بیان کرد: دوشنبه بازار هفتگی و میدان فروش دام بندرترکمن همچنان تعطیل است.

طی روزهای گذشته تعدادی از غرفه داران ساحلی بندرترکمن با تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان خواستار بازگشایی بازارچه شده بودند.

حدود هزار نفر در ۴۰۰ غرفه بازارچه ساحلی قدیم و جدید بندرترکمن به طور مستقیم مشغول به کار هستند.

بندرترکمن در کرانه شرقی دریای خزر جذابیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد و جزیره آشوراده در حوزه سرزمینی این شهرستان قرار دارد.

کد خبر 504487 برچسب‌ها استان گلستان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار به نمایشگاهداران متخلف/ کدملی نخرید

به گزارش قدس آنلاین، امسال نیز با وجود رکود معاملات در بازار خودرو همچنان اخبار مختلفی مبنی بر فروش کد ملی توسط نمایشگاه داران برای خرید خودروهای وارداتی شنیده می‌شود این آگهی‌ها که در فضای مجازی بازار داغی دارد با اعلام قیمت‌های بسیار بالا به متقاضیان اعلام می‌کنند که ما کد ملی شما را برای خرید خودروهای وارداتی با هزینه بالا می‌خریم.

متقاضی نیز با اعلام رقم‌های قابل توجه در این گرداب گرفتار شده و شماره ملی خود را در اختیار افراد متخلف قرار می‌دهد.

اسد کرمی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم می‌گوید از سال گذشته اخطارهای مختلفی را به نمایشگاه داران برای اقدامات غیرقانونی داده‌ایم و حتی اعلام کرده‌ایم اگر توسط نمایشگاه داران خرید کد ملی انجا مشد با آنها برخورد جدی می‌کنیم.

وی اعلام کرد در همین ارتباط مجوز فعایت برخی از نمایشگاه داران باطل شده است اما در قالب نامه‌ای رسماً به تمام صنف اعلام کرده‌ایم که این موضوع تخلف است.

گفتنی است؛ در نامه اتحادیه فروشندگان خودرو به اعضای اتحادیه آمده است:

پیرو شایعاتی درخصوص خرید و فروش کد ملی اشخاص حقیقی برای موضوع واردات و ثبت نام خودرو بدین وسیله این اتحادیه ضمن تکذیب این موضوع به مردم هشدار می‌دهد هرگونه واگذاری کد ملی و سایر مدارک مرتبط تحت هر عنوان و قرارداد به شخص ثالث تخلف و موجب سوءاستفاده افراد سودجو می‌باشد و عواقب سنگین حقوقی کیفری و مالیاتی در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آب انبارها؛ گنجینه‌ای منحصر به فرد در ترکمن صحرا
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!
  • کشت نخیلات در ۴۷ هکتار از باغات کارون
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف؛ کدملی نخرید
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/ کدملی نخرید
  • معرفی ۴۴ واحد صنفی متخلف در ماه رمضان به دستگاه قضایی