Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله دهمرده گفت: در جریان ماجرای صحرای طبس هیمنه آمریکا توسط نیروهای غیبی خداوند که از شن و ماسه بادی تشکیل شده بودند درهم شکسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهامون گفت: اقدام شجاعانه دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی اقدامی مقتدرانه بود که برای اولین بار در تاریخ کشور آمریکا به ثبت رسید و نیروهای انقلابی پوزه شیطان بزرگ را به خاک مالیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اثر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از انقلاب نیز مهم تر بوده است افزود: برای اولین بار کشور آمریکا توسط کشور دیگری تحقیر می شد ، حرکت دانشجویان پیرو خط امام قدرت انقلاب را در جریان تسخیر لانه جاسوسی به رخ جهانیان کشیدند.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرفی کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا با هر ترفندی در صدد آزاد کردن نیروهای آمریکایی بود که به دست انقلابیون دستگیر شده بودند .

وی با بیان اینکه دولت آمریکا به دلیل نا امیدی از مذاکرات سیاسی و فشار جهانی بر روی جمهوری اسلامی ایران گزینه نظامی را راه حل می‌دانست تصریح کرد: کارتر همچنین برای به دست آوردن رای مجدد مردم در دوره دوم ریاست جمهوری آمریکا به آزادسازی نیروها های آمریکایی نیاز داشت .

دهمرده خاطر نشان کرد: علی ای حال رئیس جمهور وقت آمریکا طی نقشه ای حساب شده و با تمرین و بازسازی فضایی همانند طبس عملیات آزادسازی نیروهای آمریکایی را کلید زد.

وی تصریح کرد: نیروهای نظامی آمریکا طی چندین عملیات شبیه سازی شده از موفقیت عملیات طبس به میزان صد در صد اطمینان خاطر داشتند و خطا در این عملیات را صفر می دانستند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نا گفته نماند که آمریکا نیروهای نفوذی نیز در کشور داشت که بر روی این افراد نیز حساب ویژه ای باز کرده بود.

دهمرده خاطرنشان کرد: با این حال غافلگیری نیروهای متجاوز آمریکا زمانی رخ داد که با لشکر غیبی خداوند رو به رو شدند و در صحرای طبس اسیر طوفان شن شده و کلیه تجهیزات آنها از کار افتاد.

وی گفت: پس از این تجاوز آمریکایی ها، بنی صدر رئیس جمهور وقت ایران نیز با خیانت آشکار دستور بمب باران منطقه عملیات را داد تا اسناد و مدارک متجاوزین به دست نیروهای انقلابی نرسد.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نهایت کارتر نیز با آشفتگی تمام شکست در برابر نیروی الهی را پذیرفت و به اولین رئیس جمهور تاریخ آمریکا تبدیل شد که در دور دوم نتوانست رأی مردم را از آن خود کند.

وی گفت : در جریان ماجرای صحرای طبس هیمنه آمریکا توسط نیروهای غیبی خداوند که از شن و ماسه بادی تشکیل شده بودند درهم شکسته شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس جمهور صحرای طبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ برنامه ویژه سالروز شکست آمریکا در طبس

دبیر ستاد گرامیداشت ۵ اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس گفت: به مناسبت فرارسیدن پنجم اردیبهشت ماه ۱۲۰ برنامه عمومی ویژه این ایام برنامه‌ریزی شده که ۲۳ برنامه شاخص و محوری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس اظهار داشت: سرهنگ پاسدار علی خبازی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتفاق پنجم اردیبهشت سال 1359  در صحرای طبس، برای مردم ایران فراموش نشدنی و به یاد ماندنی است؛ روزی که یکی از پیچیده‏ ترین عملیات‌‏های نظامی آمریکا با شکست روبه ‏رو شد. 

دبیر ستاد گرامیداشت 5 اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس تأکید کرد: رویداد طبس می‏تواند عظمت الهی و امدادهای غیبی را برای مردم آشکار کند. ماجرای طبس، یکی از رسواترین توطئه‏‌های آمریکا بر ضد انقلاب اسلامی است، زیرا شیطان بزرگ با تمامی توان و بهره‌‏گیری از دقیق‌ترین و پیچیده‌ترین امکانات نظامی و با تدارک همه ‏جانبه و هماهنگی همه عوامل داخلی و خارجی به ایران آمده بود. 

خبازی اشاره کرد: به مناسبت فرارسیدن پنجم اردیبهشت ماه 120 برنامه عمومی ویژه این ایام برنامه‌ریزی شده که 23 برنامه شاخص و محوری است. این برنامه‌ها در بازه زمانی دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا 7 اردیبهشت ماه سالجاری در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: دیدار با ائمه جمعه، مسابقات و همایش‌های ورزشی، ویژه برنامه سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس با حضور خانواده شهید محمد منتظر قائم، یادواره خانگی شهدا ومراسمات یادبود شهید محمد منتظر قائم، نشست‌های بصیرتی، برپایی نمایشگاه ابرهه، آئین شکرگزاری، ایستگاه صلواتی، نواختن زنگ استکبار ستیزی، افتتاح چند پروژه عمرانی، محافل و برنامه‌های قرآنی، رونمایی از 54 اثر تولید شده در رویداد ملی افول ابرهه و ویژه برنامه گرامیداشت شکست آمریکا در سر درب باغ گلشن بخشی از برنامه‌های شاخص این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • اجرای ۱۲۰ برنامه ویژه سالروز شکست آمریکا در طبس
  • عملیات وعده صادق هیمنه هالیوودی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • همه پاسخ‌های سخت ایران
  • عملیات وعده صادق باعث اقتدار و سربلندی ایران در دنیا شد