Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:37:28 GMT

هالند می‌تواند رکورد بازار نقل و انتقالات را بشکند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۴۲۵۷

هالند می‌تواند رکورد بازار نقل و انتقالات را بشکند

کریستین ویری، اسطوره فوتبال ایتالیا، تمجید ویژه‌ای از ارلینگ هالند انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در فصل جاری یکی از ستاره های دنیای فوتبال بوده است. او ابتدا برای سالزبورگ و بعد از آن در ترکیب تیم دورتموند عملکرد خارق العاده را ارائه داده و گل های زیادی را به ثمر رسانده است.

 

اگرچه که ستاره نروژی تنها ۱۹ سال سن دارد اما اسطوره فوتبال ایتالیا یعنی کریستین ویری هالند را بهترین مهاجم حال حاضر دنیا می داند معتقد است که او می‌تواند روزی رکورد هزینه نقل و انتقالاتی که هم اکنون با ۲۲۲ میلیون یورو در اختیار نیمار است را بشکند و با ۳۰۰ میلیون یورو راهی تیم دیگری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

کریستین ویری در یک مسابقه اینستاگرامی درباره هالند گفت: " هالند از هر لحاظ بازیکن قدرتمندی است و انتخاب دورتموند توسط او کاملا درست بود چرا که این تیم محل پرورش یافتن استعداد هاست. طی سال‌های آینده او راهی تیم دیگری خواهد شد. با انتقالی نزدیک به ۲۰۰ میلیون یورو و شاید هم ۳۰۰ میلیون یورو."

 

گفته می شود که رئال مادرید به شدت شرایط جذب هالند را دنبال می کند اما به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا در تابستان پیش رو برای جذب وی اقدام نخواهد کرد و احتمالاً این موضوع تا تابستان ۲۰۲۱ به تعویق خواهد افتاد.

بروسیا دورتموند کریستین ویری ارلینگ هالند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند کریستین ویری ارلینگ هالند کریستین ویری میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان

مسولان در اداره خط آهن افغانستان می گویند که در دو هفته گذشته از طریق خطوط آهن افغانستان (۱۵۱۴۹۵) تُن متریک انتقالات صورت گرفته است.

این اداره بانشر این خبر نگاشته است: از این میان (۱۱۳۲۷۱) تُن از طریق خط آهن حیرتان، (۱۹۵۲۳) تُن از طریق خط آهن آقینه و (۱۸۷۰۱) تُن، از طریق خط آهن تورغندی ترانزیت شده است.

به گفته این اداره این انتقالات شامل اموال نفتی، غیر نفتی و سایر مواد می‌شود که به افغانستان وارد و صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • اجاره ‏‏‌بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • اجاره‏‏ بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان