Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@12:50:50 GMT

ساعت کاری ادارات خوزستان در ماه رمضان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۴۳۳۱

ساعت کاری ادارات خوزستان در ماه رمضان اعلام شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی استانداری خوزستان ، سعید رضوانی روز جمعه در این خصوص اظهار داشت:ساعت کار اداری از روز شنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود و افراد دارای بیماری زمینه‌ای از حضور در محل کار به شرط نداشتن شغل دوم، معاف هستند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: همچنین اماکن متبرکه و مساجد نیز همچنان تا ۱۵ اردیبهشت ماه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تجمع و افطاری در ماه مبارک رمضان ممنوع بوده و مدارس و دانشگاه‌ها نیز تا مقطع فوق لیسانس تعطیل است.

ویروس کرونا موسوم به " کووید ۱۹" اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر ۹۸) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا چین روابط عمومی روابط عمومی و امور بین الملل ماه رمضان ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت

مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی جهان گشت مهر که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید حسین طباطبایی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت، افزود: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 745334

دیگر خبرها

  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند