Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-23@14:38:46 GMT

این سه گام را بردارید و کسب و کار خود را بازگشایی کنید

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۴۴۲۰

این سه گام را بردارید و کسب و کار خود را بازگشایی کنید

ایتنا- بیماری کرونا باعث شد که بسیاری از کسب و کارها به تعطیلی کشیده شود اما در صورتی که قصد بازگشایی کسب و کار خود را دارید، حتماً سه گامی که در این مقاله عنوان می‌شود را بردارید. در چند ماه گذشته اکثریت قریب به اتفاق کشورهای دنیا درگیر بیماری کووید-19 بوده‌اند و به همین خاطر بسیاری از کسب و کارها در دوران قرنطینه به تعطیلی کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوران اقتصاد مردم دنیا با مشکلات زیادی روبرو شد و به این نتیجه رسیدند که چاره‌ای جز عادت کردن به زندگی با ویروس کرونا ندارند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ونچربیت، حال بسیاری از کشورها دارند تلاش می‌کنند محدودیت‌ها را کاهش دهند تا کسب و کارها مجدداً بازگشایی شود. در صورتی که شما هم جزو این دسته افراد هستید، حتماً سه گام کلیدی و حیاتی که در ادامه عنوان می‌شود را بردارید و پس از آن کسب و کار خود را آغاز کنید.   1. سعی کنید فقط به کارهای اصلی بپردازید  در دوران کنونی که ممکن است هر شخص مبتلا به کووید-19 به مغازه، فروشگاه یا دفتر کار شما مراجعه کند، سعی کنید تنها کارهای اصلی و حیاتی کسب و کار خود را انجام دهید و از کارهای فرعی که مستلزم ورود به جامعه و تماس با افراد مختلف است، بپرهیزید. ورود به جامعه می‌تواند برای شما خیلی خطرناک باشد. 2. نظافت و ضدعفونی کردن را در اولویت قرار دهید دومین نکته آن است که باید به صورت دائمی و همیشگی بدن و محل کار خودتان را ضدعفونی کنید. شاید فرد قبلی که به محل کار شما مراجعه کرد، مبتلا به این بیماری بوده باشد. بنابراین باید نظافت و ضدعفونی کردن را در اولویت قرار دهید.
  3. همه کارها را طبق برنامه پیش ببرید  سعی کنید تمام فرآیندهای کاری شما با برنامه پیش برود. یک دستورالعمل و برنامه برای خودتان تهیه کنید و بنویسید در این دوران چه کارهایی را لازم نیست انجام دهید و به چه مکان‌هایی نیازی نیست بروید. تا حدی که ممکن است فعالیت‌ها را محدود و مشخص کنید. اگر کسب وکار شما یک کسب و کار عمومی است، حتماً تابلوهایی را برای آموزش افراد مختلف نصب کنید و تمهیداتی بیندیشید که تماس به حداقل ممکن برسد.
 
با انجام این اقدامات می‌توانید ریسک ابتلا به کووید-19 را کمتر کنید ولی باید همیشه مراقب باشید؛ زیرا این بیماری در کمین شماست.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: کسب و کار استارتاپ ویروس کرونا کسب و کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی محور هراز تردد در این محور را عادی و روان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده هزارچم محور کندوان در مسیرهای رفت و برگشت سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محدوده تونل کندوان و گدوک در سوادکوه و بارش باران در دیگر نواحی استان هستیم.

کد خبر 6086587

دیگر خبرها

  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • بازگشایی محور هراز
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • (ویدئو) بازگشایی راه‌های مسدود سیستان و بلوچستان تا ۱۰ روز آینده
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد