Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ویروس کرونا در برزیل باعث شده است تا مقام‌های اجرایی به گور‌های دسته جمعی برای دفن اجساد روی بیاورند. تاریخ انتشار: 15:47 - 05 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۵۳۴۶ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، شهر مانوس، یکی از بزرگ‌ترین شهر‌ها برزیل، که ویروس کرونا به شدت آن را تحت تاثیر قرار داده است، اکنون با بحران اشباع سردخانه‌ها و اماکن مربوط به دفن رو به رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار این شهر صد‌ها اجساد کرونایی را که اکنون در کامیون‌های یخچال دار انباشته شدند و گور‌های دسته جمعی که برای دفن اجساد توسط بولدوزر‌ها حفر شده را همانند صحنه‌هایی از فیلم‌های ترسناک توصیف می‌کند.    
به گزارش دیلی میل، وی می‌گوید ویروس کرونا دیگر در شهر «مانوس»، در شرایط اضطراری قرار ندارد بلکه در «فاجعه مطلق» قرار گرفته است.   بیشتر بخوانید:  صفوف طولانی مردم فرانسه برای دریافت بسته‌های کمکی
آمار جان باختگان ناشی از کرونا در این شهر از روزانه ۲۰ تا ۳۰ نفر به بیش از ۱۰۰ نفر رسیده است.  
شهر مانوس، بالاترین میزان مرگ و میر در مقایسه با هر پایتخت ایالتی در برزیل داشته و شهردار این منطقه از شمار مرگ‌های پنهانی در خانه به دلیل نبود مراقبت‌های پزشکی ابراز نگرانی کرده است.
اپیدمی کرونا همچنین به منطق بومی بسیار آسیب پذیر رسیده است که از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دور هستند.       آمازوناس، بزرگ‌ترین ایالت برزیل به شمار می‌آید که به شدت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است.    
آمار‌ها نشان می‌دهند تا روز سه شنبه ۲۰۷ فوتی و بیش از ۲ هزار مورد ابتلا در این ایالت گزارش شده است.  
بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در شهر مانوس با افزایش شمار قربانیان دست به گریبان هستند و برخی از آنان مجبور به استفاده از کامیون‌های یخچال دار برای نگهداری اجساد کرونایی شدند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا در برزیل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه 

ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده روز سه شنبه در واکنش به کشف گور‌های دسته جمعی در محوطه بیمارستان‌های غزه مدعی شد که گزارش‌ها در مورد کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان‌های ناصر و الشفا در غزه "بسیار نگران کننده" است.

پاتل طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما در حال بررسی این موضوع با دولت (کابینه) اسرائیل هستیم.

پیش از این، مقامات سازمان ملل متحد نسبت به انتشار اخبار کشف گور‌های جمعی در بیمارستان‌های غزه واکنش نشان داده و آن را وحشتناک توصیف کردند. آنها تصمیمات اسرائیل برای تخریب این دو بیمارستان را محکوم کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای مدعی شد گور‌های جمعی کشف شده در اطراف بیمارستان‌های غزه کار اسراییل نبوده است. 

نسل کشی فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها طی ۲۰۰ روزی که از آغاز جنگ غزه می‌گذرد بر همگان آشکار شده است. بررسی‌های انجام شده از سوی مقامات فلسطینی از کشف چندین گور دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های ناصر و الشفا که ارتش اسراییل اقدام به انجام عملیات در آنجا کرده بود حکایت دارد، موضوعی که با تحقیقات بیشتر ابعاد آن در حال گسترش است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  • کشف ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌ها
  • عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است
  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی شد
  • واکنش آمریکا به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه 
  • افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزه
  • فیلم/وداع مادر با فرزندی که در گور دسته جمعی پیدا شد