Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب مظفری، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان که همکاری های متعددی با سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی دارد، این بار نیز تک آهنگ جدیدی برای این سریال خوانده که «شناسنامه» نام دارد.

آهنگ «شناسنامه» به آهنگسازی معین طیبی و خوانندگی شهاب مظفری، پس از دریافت مجوز ارشاد منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «موسیقی ایرانیان»، شهاب مظفری، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان که همکاری های متعددی با سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی دارد، این بار نیز تک آهنگ جدیدی برای این سریال خوانده که «شناسنامه» نام دارد.

این قطعه را معین طیبی بر ترانه ای از مهرزاد امیرخانی آهنگسازی کرده و علی وانیار تنظیم آن را بر عهده داشته است. همچنین معین باقری (عکاس)، معین حسنی (طراح) و مؤسسه آراد (ناشر)، دیگر عوامل تولید و نشر اثر بوده اند.

با صدای مظفری پیش از این، تک آهنگ های دیگری چون «برعکس»، «مرد»، «اتفاقا عشق» و… به انتشار رسیده است.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهاب مظفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،ایجاد خانه خلاق فرش، ثبت برند جهانی فرش سنندج و بیجار و راه‌اندازی کارگزاری صدور شناسنامه فرش از جمله برنامه‌های خوشه فرش در استان کردستان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به اینکه افزون بر ۹۰ هزار بافنده فرش دستباف در این استان فعالیت می‌کنند گفت: سالانه ۲۰۰ هزار مترمربع فرش دستباف در استان تولید می‌شود و این بیانگر پتانسیل تولید این کالای ارزشمند در این منطقه است.
علی نوری افزود: افزون بر پیگیری مسائل مربوط به صادرات فرش دستباف باید برگزاری نشست‌های تخصصی و همایش‌های بین المللی و ملی را دستور کار قرار دهیم تا استان از بی تحرکی در صنعت فرش خارج شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان نیز با اشاره به اینکه ۱۷ دفتر کارگزاری صدور شناسنامه فرش در ایران وجود دارد، بیان کرد: کارگزاری صدور شناسنامه فرش دستباف در کردستان ویژه غرب کشور است و شناسنامه فرش‌های تولیدی در استان‌های غربی در این کارگزاری تایید و صادر خواهد شد.
حمیدرضا امانی از جمله مهمترین مزایای صدور شناسنامه فرش تایید اصالت آن است و خرید و فروش آن در بازار‌های داخلی و جهانی هم با حفظ اصالت آن انجام خواهد شد.
علی رجبی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده امسال جشنواره ملی فرش دستباف را در استان برگزار می‌کنیم.
کارگزاری صدور شناسنامه فرش دستباف کردستان در ساختمان کلینیک کسب و کار کردستان واقع در شهرک صنعتی سنندج یک واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • (ویدئو) پخش آهنگ معین با مجوز صداوسیما
  • لحظات پخش آهنگ ننه معین با مجوز صداوسیما
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ...
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • آهنگ جدید رضا یزدانی برای پیمان معادی و سحر دولتشاهی در سریال مطرح |‌ ببینید
  • اسم پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟