Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:31:22 GMT

دومین اهدا عضو در یزد ثبت شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۵۷۵۴

دومین اهدا عضو در یزد ثبت شد

به گزارش عصر جمعه روابط عمومی دانشگاه ، دکتر محمود نوری شادکام افزود: با این اقدام خداپسندانه و رضایت خانواده اعضای این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان تعدادی از هموطنان نیازمند شد.

همچنین اولین اهدا عضو سال‌جاری با ایثار خانواده مرحوم محمد حاجیوند ۴۳ ساله، اهل و ساکن شهرستان دورود استان لرستان در بیمارستان شهید دکتر رهمنون یزد به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته پزشکان اعضای قابل‌ اهدای فرد مرگ مغزی شامل قلب، ریه‌ها، کبد، روده‌ها، لوزالمعده، کلیه‌ها و برخی بافت‌های بدن از جمله پوست، قرنیه، تاندون، غضروف، استخوان و دریچه قلب است.

سال گذشته ۴۰ مورد اهدا عضو در استان یزد ثبت شد.

برچسب‌ها یزد شیراز اهدای عضو بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد شیراز اهدای عضو بهداشت و سلامت یزد شیراز اهدای عضو بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش تصویربرداری پزشکی بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان از راه اندازی بخش تصویربرداری پزشکی (MRI) این بیمارستان تا ماه آینده خبر داد و گفت: برای راه اندازی این بخش ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است. 
دکتر اسماعیل علیپور همچنین با اشاره به مشکلات سیستم سرمایشی بیمارستان دکتر پیروز افزود: ۱۹ میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای رفع این مشکل اختصاص یافت که پیش بینی می‌شود با خرید سیستم سرمایشی تابستان امسال این مشکل برطرف شود.

دیگر خبرها

  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
  • حیات دوباره با اهدا عضو
  • راه اندازی بخش تصویربرداری پزشکی بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان
  • ۱۴۱ اهدای کلیه از افراد زنده در سال ۱۴۰۲ در اصفهان ثبت شد