Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:42:33 GMT

سهرابیان: حاضرم تمام هزینه‌های پادوانی را بدهم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۵۸۷۷

سهرابیان: حاضرم تمام هزینه‌های پادوانی را بدهم

مدافع سابق استقلال می گوید حاضر است تمام هزینه های پادوانی را پرداخت کنم.

 

به گزارش "ورزش سه"، لیگ هفدهم برای استقلال با یک اتفاق بسیار تلخ همراه بود، جایی که در بازی برگشت برابر فولاد لئاندرو پادوانی در برخورد با آرمین سهرابیان با گردن روی زمین افتاد و دچار ضایعه نخاعی شد.

 

پادوانی که با گذشت ٢ سال هنوز توان حرکتی خود را بدست نیاورده است، چند روز پیش با انتشار یک استوری و گلایه از مسوولان باشگاه بار دیگر همه را متوجه اتفاق تلخی کرد که دو سال پیش برایش رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آرمین سهرابیان در این باره به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: هنوز با گذشت دو سال ناراحت این اتفاق هستم و عذاب وجدان یک لحظه دست از سرم بر نمی دارد. نمی دانم چه کار کنم که جبران اتفاقی شود که دو سال پیش برای پادوانی عزیز رخ داد.

 

 


مدافع سابق استقلال می گوید حاضر است تمام هزینه های پادوانی را پرداخت کند: من هرروز با پادوانی در تماس هستم و به او گفتم حاضرم تمام هزینه های درمانت را پرداخت کنم. چند بار به او گفتم اما قبول نمی کند.

 

سهرابیان در پایان گفت: پادوانی می گوید من مقصر نیستم و باشگاه باید هزینه های او را پرداخت کند اما همین الان هم می گویم نمی دانم چطور از این عذاب وجدان خلاص شوم.

استقلال تهران سایپا لئوناردو پادوانی آرمین سهرابیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران سایپا لئوناردو پادوانی آرمین سهرابیان تمام هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض

حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: سال گذشته ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

وی افزود: از این تعداد ۴۷۸۰ نفر از معافیت انشعاب آب و ۷۰۳۳ نفر از معافیت انشعاب برق برخوردار شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱ هزار و ۷۷۵ خانوار تحت حمایت نیز از خدمت معافیت انشعاب گاز استفاده کردند.

وی ادامه داد: در مجموع با احتساب معافیت‌های عوارض شهرداری، فاضلاب و … حدود ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

خدرویسی اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مددجویان نهادهای حمایتی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص‌یافته به آنان فقط برای یک‌بار معاف‌اند.

کد خبر 6079557

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • از هزینه‌های متفاوت ثبت ازدواج تا اجرای عقد آریایی!
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!
  • عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳
  • چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض