Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی از اتمام تعمیرات ۳ هزار و ۲۸۶ واحد تعمیری شهری و روستایی در مناطق زلزله‌زده سراب و میانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز حافظ باباپور، آخرین وضعیت بازسازی واحدهای مسکونی را از زلزله سال ۹۸ در میانه و سراب، اعلام کرد و اظهار داشت: در زلزله سراب و میانه که سال گذشته رخ داد، 6 هزار و ۵۵۲ واحد آسیب دیدند که از این تعداد ۳ هزار واحد احداثی و ۳ هزار و ۵۵۲ واحد تعمیری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته باباپور، واحدهای آسیب دیده شهری  یک هزار و ۷۹۷ واحد و تعداد واحدهای آسیب دیده روستایی  ۴ هزار و ۷۵۵ واحد شناسایی شدند که کار بازسازی واحدها با تصویب و تخصیص بودجه از سوی دولت، آغاز شد. تعداد واحدهای معرفی شده به بانک‌های عامل ۱۱ هزار و ۶۰ واحد با احتساب تسهیلات احداث واحدهای دامی و تسهیلات معیشتی است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد انعقاد قراردادها را با احتساب واحدهای دامی و تسهیلات معیشتی، ۹ هزار و ۴۷۷ واحد عنوان کرد.

وی از اتمام تعمیرات ۳ هزار و ۲۸۶ واحد تعمیری شهری و روستایی خبر داد و گفت:  آواربرداری ۲ هزار و ۵۲۵ واحد مسکونی  و دامی، پی کنی یک هزار و ۱۶۲ واحد مسکونی و دامی، اجرای فونداسیون ۶۲۰ واحد مسکونی و دامی، اجرای اسکلت ۴۲۰ واحد مسکونی و دامی،  اجرای سقف ۱۵۴ واحد مسکونی و دامی و دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۷۴ واحد مسکونی و دامی انجام شده است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله آذربایجان شرقی انقلاب اسلامی تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی سراب میانه واحد مسکونی واحد دامی تسهیلات معیشتی واحد مسکونی و دامی ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

دیگر خبرها

  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل