Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محسن حاجی میرزایی» شامگاه جمعه با انتشاری تصویری از دانش آموزان مناطق محروم در صفحه شخصی توییتر خود، نوشت: در مناطقی که دسترسی به اینترنت یا ابزار استفاده از شبکه شاد وجود ندارند، علاوه بر ارسال بسته های آموزشی و ارتباط تلفنی، معلمان با حفظ فاصله گذاری اجتماعی مشغول رفع اشکال درسی دانش آموزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در این پیام توییتری از هشتگ «معلم فداکار خسته نباشی» استفاده کرده است.

حاجی میرزایی پیشتر درباره دسترسی نداشتن همه دانش آموزان به وسایل ارتباطی هوشمند برای استفاده از شبکه شاد عنوان کرده بود از اینکه تمام دانش آموزان ممکن است به دلایلی امکان دسترسی به شبکه شاد را نداشته باشند آگاهیم و برای استمرار آموزش این دسته از افراد هم برنامه داریم که پس از مشخص شدن دقیق از روش‌های جایگزین استفاده خواهد شد.

برچسب‌ها معلم محسن حاجی‌ میرزایی دانش‌آموزان پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معلم محسن حاجی میرزایی دانش آموزان معلم محسن حاجی میرزایی دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب بیان کرد: معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم بر ارتقای شاخص آموزش و پرورش استان و رتبه کنکور دانش‌آموزان اثرگذار است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته بزرگداشت مقام معلم (هشتم تا چهاردهم اردیبهشت) اظهار کرد: این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و اساتید قدردانی شود و معلمان نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

حسینی محراب اظهار کرد: برای ارتقای کیفیت علمی و آموزشی دانش‌آموزان ضرورت دارد تا از فناوری‌های ارتباطی جدید از جمله برنامه شاد استفاده شود.

وی درباره کمبود‌ها در برخی مدارس استثنایی استان خوزستان افزود: به منظور اجرای عدالت آموزشی این‌کمبود‌ها باید برای دانش‌آموزان استثنایی رفع شود.

جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار