Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@09:09:26 GMT

ابتلای بیش از ۱۰ نفر از خدمه یک ناو آمریکایی به کرونا

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۷۰۵۳

ابتلای بیش از ۱۰ نفر از خدمه یک ناو آمریکایی به کرونا

یک رسانه غربی به نقل از مقامات پنتاگون گزارش داد که بیش از ۱۰ نفر از خدمه ناوشکن آمریکایی «یواس‌اس کید» به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرگزاری رویترز روز جمعه به نقل از منابع آگاه در وزارت دفاع آمریکا گزارش داد که نتیجه آزمایش کرونای بیش از ۱۰ نفر از خدمه ناوشکن «یواس‌اس کید» مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع آگاه که رویترز نامشان را فاش نکرده است، به خبرنگار رویترز گفته‌اند که ناوشکن «یواس‌اس کید» در حال حاضر برای انجام مأموریت‌های خود به دریای کارائیب اعزام شده و هنوز مشخص نیست که آیا این ناو پس از تأیید ابتلای تعدادی از خدمه‌اش به ویروس کرونا به آمریکا بازخواهد گشت یا اینکه همچنان به مأموریت خود در دریای کارائیب ادامه خواهد داد.   پیش از این ناو هواپیمابر «تئودور روزرولت» که در آب‌های شرق آسیا حضور داشت،‌ به دلیل ابتلای دهها نفر از خدمه‌اش به ویروس کرونا مجبور به توقف مأموریت خود و پهلو گرفتن در سواحل گوام شده بود.   منبع: تسنیم انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نفر از خدمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، صدای چند انفجار از اطراف پایگاه نظامیان آمریکایی واقع در فرودگاه خراب الجیر در استان الحسکه شنیده شده است.

بر اساس این گزارش، پایگاه نظامیان آمریکایی هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

جزئیات بیشتری در این باره گزارش نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • شام لاکچری فضانوردان آپولو ۸ چه بود؟ (+عکس)
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه