Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روایات متعدد به ظهور حضرت مهدی صاحب‌الزمان (عج) در روز جمعه اشاره شده است. همین امر سبب شده تا منتظران امام عصر (عج) هر جمعه این آمادگی را در وجود خودشان حس کرده و عهد و میثاق خود را با امام زمان (عج) تجدید کنند. آنها در روز جمعه توسلات و توجهات خود را  به امام عصر (عج) بیشتر کرده و از خداوند تعجیل در ظهور حضرت را درخواست می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به رسم همه جمعه ها ، بار دیگر کاربران شبکه اجتماعی توئیتر در انتظار امام غائب خود، دلنوشته و شعر‌هایی را در فراق امام زمان (عج) منتشر کردند. کاربران با داغ کردن هشتگ‌ اللهم_عجل_لولیک_الفرج به امام غریب خود ابراز ارادت و دلتنگی کردند. در ادامه نمونه‌هایی از پست‌های کاربران خطاب به امام زمان (عج) را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام زمان ظهور امام زمان امام مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال حافظ امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر؛ که در این باغ نبینی ثمری بهتر از این

دمی همدم و همراه شدن با حضرت حافظ پیشینه‌ای چند قرنی در میان ایرانیان و فرهنگ ایرانی دارد. بدون شک همه ایرانیان از خردسالی با حافظ و فال این شاعر و عارف نامی آشنایی دارند. 

به گزارش «زی‌سان»، حافظ‌خوانی در مراسم‌های مختلف همانند لحظه سال تحویل و شب یلدا، بخشی از فرهنگ و سنت دیرینه جامعه ایرانی است. در کنار خواندن غزلیات، گرفتن فال حافظ نیز یک رسم همیشگی برای ایرانیان است. 

این باور قدیمی در میان ایرانیان وجود دارد که حضرت حافظ داننده عالم نهان و غیب است و در لحظات مختلف با رجوع فال حافظ می‌توان تصمیم درست را گرفت. فال پنج‌شنبه ۹ فروردین به تفال حافظ بدین گونه است:‌

صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن

دور فلک درنگ ندارد شتاب کن

زان پیشتر که عالم فانی شود خراب

ما را ز جام باده گلگون خراب کن

خورشید می‌ز مشرق ساغر طلوع کرد

گر برگ عیش می‌طلبی ترک خواب کن

روزی که چرخ از گل ما کوزه‌ها کند

زنهار کاسه سر ما پرشراب کن

ما مرد زهد و توبه و طامات نیستیم

با ما به جام باده صافی خطاب کن

کار صواب باده پرستیست حافظا

برخیز و عزم جزم به کار صواب کن

تعبیر و تفسیر غزل

مال و ثروت همچون خورشیدی که از شرق طلوع می‌کند، به سرعت از غرب غروب می‌کند، پس هرگز در زندگی به آن تکیه نکن و مغرور مشو. به یاد بیاور روزی را که بایستی همه اموال و دارایی‌هایت را رها کنی و از این دنیا بروی، بنابراین کارهای شایسته انجام بده، به نیایش خدا بپرداز و دلت را صاف کن که خدا با توست.     

tags # فال حافظ سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر؛ که در این باغ نبینی ثمری بهتر از این
  • یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید!
  • فیلم اظهـارات جنجالی یک زن؛ فرزند نذر ظهـور امام زمان در طرح «نو سربـاز»!
  • هشدار محققان نسبت به تاثیر حذف صبحانه بر زندگی
  • (ویدیو) یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید
  • مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟
  • (ویدیو) "اگر من بگریانم و صدیقی بخنداند امام زمان ظهور می‌کند"
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است
  • آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی قم در ایام نوروز
  • میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مبارک