Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مقابله با شیوع ویروس کرونا و اعمال مقررات مربوط به فاصله گذاری اجتماعی در مراکز خدماتی وابسته به راهنمایی و رانندگی لرستان، اظهار داشت: در این راستا مراکزی از قبیل خدمات خودرویی، آموزشگاه‌های رانندگی و مراکز تعویض پلاک که محل تجمع بود تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مراکز از ۱.۵ ماه پیش تعطیل شدند، عنوان کرد: برابر ابلاغیه صادر شده مبنی بر اجرای مرحله دوم فاصله گذاری هوشمند و ارائه خدمات به مردم از فردا شنبه ۶ اردیبهشت ماه مراکز خدمات خودرویی از قبیل تعویض پلاک، خدمات خودرویی، آموزشگاه‌های رانندگی و… بازگشایی خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان، تاکید کرد: البته این بازگشایی‌ها باید بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد، به دلیل اینکه این مراکز ۱.۵ ماه تعطیل بوده اند پیش بینی می‌شود که تعداد مراجعه کنندگان به این مراکز بسیار زیاد باشد که در این راستا ما طرح زوج و فرد را اعمال کرده ایم.

سرهنگ چغلوند، تاکید کرد: خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها زوج است فردا شنبه، دوشنبه و چهارشنبه می‌توانند برای دریافت خدمات یاد شده مراجعه کنند و خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها فرد است روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه می‌توانند به این مراکز برای دریافت خدمات مراجعه کنند.

وی، افزود: در این راستا مردم به مقررات اعلام شده عمل کنند، ما نیز در مراکز یاد شده همه موارد لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی را پیش بینی کرده ایم و مردم وقتی به این مراکز مراجعه می‌کنند نیز دستکش، ماسک و وسایل بهداشتی را به همراه خود داشته باشند.

کد خبر 4908631

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی ویروس کرونا تعویض پلاک ویروس کرونا بوشهر شیراز ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ایلام قزوین ستاد مقابله با کرونا کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند جهش تولید بارش باران استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ یوسف اشرفی  با بیان اینکه عوامل انتظامی این شهرستان این تعداد خودرو را از ابتدای امسال با اجرای طرح مبارزه با خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش توقیف کردند، افزود: صاحبان این وسایط نقلیه پس از اعمال قانون و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از برخورد با وسایل نقلیه بدون پلاک اضافه کرد: برخورد با خودروهای بدون پلاک و اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت، مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط خودروهای فاقد پلاک مربوط به فرار از صحنه تصادف، تخلف‌های حادثه‌ساز، دوبل پارک‌های نامتعارف و نبود قابلیت اعمال قانون بر این خودروهاست.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: طبق ماده ۲ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه موتوری و غیرموتوری و یدک متصل که در راه‌ها حرکت می‌کند، باید دارای پلاک باشد و رانندگی با وسیله نقلیه‌ای که شماره یا پلاک نداشته یا دارای شماره یا پلاک غیرمجاز باشد، ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه پلاک خودروهای نو نیز باید قبل از خروج از نمایندگی نصب شده باشد، گفت: مخدوش کردن پلاک هم اقدامی مجرمانه است و برابر قانون ۶ ماه تا یکسال زندان خواهد داشت و در این خصوص نیز برخوردها بدون اغماض خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال
  • اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است
  • یوزپلنگ آلمانی؛ خودرویی عجیب برای افراد زیر ۱۸ سال (+عکس)
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • خودرویی عجیب برای افراد زیر ۱۸ سال در آلمان
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • مراجعه ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز
  • برای خدمات درمانی در سمنان به کجا مراجعه کنیم؟
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۲۱ هزار نفر در هرمزگان
  • مراجعه بیش از ۴۰۰ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی