Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماشااله ارویسی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان , در پی انتشار برخی شایعات در خصوص افزایش قیمت نان در استان کرمانشاه گفت : این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد و در استان کرمانشاه در حوزه آرد و نان شاهد هیچگونه افزایش قیمتی نیستیم.

او بیان کرد : نان قوت قالب مردم است و مجموعه دولت تمام تلاش خود را بکار بسته تا در شرایط تحریم و بیماری کمترین تاثیر را در قوت مردم شاهد باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارویسی افزود : خوشبختانه امسال به منظور حمایت از تولید و ادامه روند خودکفایی در تامین گندم مورد کشور شاهد افزایش قیمت خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هستیم و دولت به منظور جلوگیری از افزایش قیمت نان , آرد را با همان قیمت سابق بدون هیچگونه افزایش قیمتی در اختیار واحدهای نانوایی قرار می دهد.

این مقام مسئول بیان کرد : هرگونه تصمیم گیری در خصوص قیمت گذاری نان در حوزه اختیارات کارگروه شورای پایش گندم , آرد و نان استانداری می باشد و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه به عنوان متولی خرید تضمینی گندم و همچنین تامین آرد مورد نیاز واحدهای خبازی سراسر استان , هرگونه افزایش قیمت در این حوزه را تکذیب می شود.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت نان ماه رمضان خرید گندم استان کرمانشاه افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گونه افزایش قیمتی برای انواع کود نداریم

علی علیزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برنامه ابلاغی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سال ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۹۰۰ هزارتن شامل انواع کودهای ازوته، فسفاته و پتاسه بود که از این میزان تا اواخر اسفندماه ۲ میلیون و ۷۰۹ هزارتن معادل ۹۳ درصد تامین و تدارک  و ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارتن معادل ۹۱ درصد برنامه برای موارد مصارف در استان ها  ارسال کردیم‌.

به گفته او، با توجه به فصل و زمان کشاورزی از ذخیره تقریبا مناسبی برخوردار هستیم و تنها در اواخر سال گذشته تا حدودی خلل در تامین کود اوره پیش آمد که با تدبیر هیئت وزیران و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی هیچ مشکلی در تامین و توزیع نداریم.

علیزاده ادامه داد: کشاورزان نگران تامین کود اوره نباشند چراکه مرتب با پتروشیمی ها در ارتباط هستیم که با این وجود کشاورزان سال خوبی شروع خواهند کرد.

معاون بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با توجه به وضعیت مناسب تامین و عرضه انواع کود، هیچ گونه افزایش قیمتی برای انواع کودها نداریم‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا به مرز حساس قیمتی رسید
  • سقوط بیت‌کوین
  • هیچ گونه افزایش قیمتی برای انواع کود نداریم
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۸ فروردين
  • تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند
  • بازار رمزارز‌ها / صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۷ فروردين
  • صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۷ فروردین ۱۴۰۳/ دلار وارد کریدور جدید قیمتی می‌شود؟