Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس افشار صبح شنبه در جلسه ستاد قرارگاه مواسات مومنانه که در دفتر امام جمعه شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران به خوبی به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای در رابطه با کمک به نیازمندان و محرومین پاسخ دادند.

مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه قزوین خاطرنشان کردک در رابطه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از هموطنان دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شدند که رسالت امروز همه مردم، متمکنین، خیرین و مسئولین این است که بتوانیم مشکلات این افراد را که در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم برطرف کنیم که موجب خشنودی خدای متعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه این قرارگاه مواسات مومنانه نه تنها در استا ن قزوین بلکه در جای جای کشور ما تشکیل شده و خوشبختانه این روزها ملت ایران به خوبی وارد این میدا ن شدند که جای تقدیر است.

مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه قزوین اظهار کرد: حوزه علمیه قزوین هم با توجه به جلسات متعدد با مدیر حوزه علمیه قزوین و با محوریت نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین فعالیت‌های خود را در این راستا آغاز کرده است.

حجت الاسلام افشار همچنین ضمن تبریک ارسال موفقیت آمیز پرتاب ماهواره از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. خاطرنشان کرد: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث عصبانیت آمریکای تروریست شد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان بدانند که اگر کوچک‌ترین عملی احمقانه از سوی آنها به کشور عزیز ما انجام شود با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌ای از سوی ملت ایران مواجه خواهند شد.

مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه قزوین اظهار کرد: ارسال این ماهواره به فضا از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه دشمنان ما را ناراحت و سرافکنده و موحب شادی ملت ایران در سطح دنیا شده است.

کد خبر 4908705

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه قزوین کمک به نیازمندان ویروس کرونا بوشهر شیراز ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ایلام قزوین کمک به نیازمندان ستاد مقابله با کرونا بیرجند شهرکرد بارش باران جهش تولید استانداری قزوین علمیه قزوین ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم صدیقی سخنران یک مراسم مذهبی مهم شد

انتخاب نوشت: بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود.

این دومین سخنرانی صدیقی امام جمعه موقت تهران و مدیر حوزه علمیه امام خمینی پس از جنجال اخیر است.

صدیقی از جمله چهره‌های نزدیک به دولت به شمار می‌آید که پس از روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، اختیارات زیادی بعنوان دبیر ستاد امر به معروف پیدا کرد.

لازم به ذکر است که بسیاری از مدیران ارشد دولت رئیسی از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق است.

tags # کاظم صدیقی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • اتفاق مهم برای کاظم صدیقی پس از ماجرای اخیر + عکس
  • کاظم صدیقی سخنران یک مراسم مذهبی مهم شد
  • کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود
  • ۲ مأموریت دانشکده دین و رسانه از نگاه آیت‌الله اعرافی
  • چین ماهواره Yunhai-۳-۰۲ را با موفقیت به فضا پرتاب کرد
  • روح معماری ایرانی-اسلامی بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود
  • از سرمایه عظیم جذب زائر در قم استفاده شود
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • چین با موفقیت یک ماهواره جدید پرتاب کرد
  • جهاد کشاورزی اجازه تخریب باغات را ندهد