Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:56:21 GMT

تاکید بر ارتقای ساختاری موسسه هنرمندان پیشکسوت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۸۷۱۹

تاکید بر ارتقای ساختاری موسسه هنرمندان پیشکسوت

نشست هم‌اندیشی تعدادی از هنرمندان و تقدیر از مدیرعامل پیشین موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور مدیرعامل و هیئت مدیره جدید این موسسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این نشست هنرمندان پیشکسوتی همچون هوشنگ توکلی، ابراهیم حقیقی، حسن ریاحی، پری ملکی، قطب‌الدین صادقی، داوود رواسانی، احمد آزاد، اسماعیل آذر، مریم معترف، محمد حمزه‌زاده، محسن علی‌اکبری و نیز مهدی افضلی؛ رییس هیئت مدیره، سید عباس عظیمی مدیرعامل پیشین و سید محمد طباطبائی مدیرعامل جدید موسسه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدای این نشست،  هوشنگ توکلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در سخنانی به سابقه تاریخی موسسه و چگونگی شکل‌گیری و تاسیس آن پرداخت.

وی در ادامه گفت: اکنون موسسه هنرمندان پیشکسوت با کمک همه دوستان به ‌ویژه آقای‌ عظیمی به جایی رسیده‌ که می توان در آن برای رفاه و فعالیت هنرمندان برنامه‌ریزی کرد. 

این هنرمند افزود: یکی از کارهای بسیار مهمی که توسط عباس‌ عظیمی انجام شد، شناسایی هنرمندان خارج از مرکز بود و از این بابت ممنون او هستیم.

هوشنگ توکلی همچنین درباره مدیرعامل جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: زمانی که با آقای‌طباطبایی آشنا شدم، او را جوان با انگیزه و علاقه مند به فرهنگ و هنر دیدم. 

وی افزود: اکنون اولویت ما حفظ و ارتقای موسسه است و همه باید برای این هدف کمک کنیم و این همان تصمیمی است که آقای‌ عظیمی هم با آن موافق و هم‌سو است.

سپس سیدعباس‌عظیمی مدیرعامل پیشین موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: تمام تلاش ما در این موسسه برای خوب بودن حال هنرمندان بوده‌است.

وی ادامه داد: همیشه تاکید کرده ام که ما یک مسیر عاطفی را طی کرده‌ایم و بر همین اساس به رغم این‌که همیشه با مشکلات و موانعی روبه‌رو بودیم و نگرانی‌هایی وجود داشت، اما تمام تلاشم این بوده که همه چیز به خوبی و طبق برنامه پیش برود. اینکه موسسه هنرمندان پیشکسوت با همه فراز و نشیب‌هایی که طی کرده امروز به این جایگاه رسیده‌ به دلیل رابطه عاطفی  و احساسی است که هنرمندان بسیار به آن دلخوش هستند و با روحیه‌ای که من از آقای‌طباطبایی سراغ دارم همین روند عاطفی را ادامه خواهد داد.

عظیمی گفت: به دنبال مقابله با مخالفین نباشیم. هنر ما این است که مخالفین را جذب کنیم. کسانی که ما را نقد می‌کنند، دوستدار ما هستند و اگر مسیر به درستی پیش‌ برود ما را حمایت خواهندکرد.

در ادامه این نشست سید محمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با گرامیداشت یاد و خاطره هنرمندان پیشکسوت درگذشته سال ۹۸ گفت: هنرمندان پیشکسوت ستون‌های فرهنگ و هنر ایران هستند و هرچه داریم از خداست و من هم همواره به خداوند تکیه کرده‌ام و امیدم به غیر از خدا به کسی نیست و با امید به خدا برای خدمت به این موسسه پا گذاشته‌ام.

وی در ادامه افزود: با دو دهه تجربه حضور در عرصه فرهنگ و هنر به موسسه آمده‌ام. هیچ وقت جز در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت نداشته‌ام و همه تجربه و انرژی‌ام را آورده‌ام تا کاری درخور شان و جایگاه هنرمندان پیشکسوت انجام دهم.

طباطبائی گفت: همیشه و همه جا گفته‌ام که زحمت‌ها و تلاش‌های آقای عظیمی برای موسسه هنرمندان پیشکسوت در چند سال گذشته را نمی‌توان کتمان کرد و اگر منکر زحمات ایشان شویم حتما از مدار انصاف خارج شده‌ایم. 

وی ادامه داد: باورم این است که این جا نه مدیر هستم و نه مدیرعامل، اگر این جا هستم برای این است که افتخار می‌کنم به بزرگوارانی خدمت کنم که ستون فرهنگ و هنر این مملکت هستند. 

طباطبائی گفت: این موسسه به لحاظ معنوی و محتوایی جایگاه  رفیعی دارد، امیدوارم با کمک هنرمندان پیشکسوت و بزرگوار بتوانیم جایگاه قانونی آن را نیز به نقطه‌ای که شایسته است برسانیم.

وی ادامه داد:  هنرمندان پیشکسوت صاحبان اصلی این موسسه هستند و به انتقادهای مثبت توجه می‌کنیم، چرا که نشان می‌دهد قدرشناسی هنوز از بین نرفته‌است.

وی در پایان گفت: از همه هنرمندان پیشکسوتی که برای موسسه زحمت کشیده‌اند قدردانی می‌کنم به ویژه از جناب آقای داریوش ارجمند که در راه‌اندازی و رفع مشکلات موسسه همواره پیشقدم بوده‌اند و نیز از جناب دکتر محمود عزیزی که در هیئت مدیره قبلی موسسه زحمات زیادی را متقبل شده‌اند امیدوارم این بزرگواران همواره همراه موسسه باشند.

در ادامه این نشست هر کدام از هنرمندان پیشکسوت در سخنانی از تلاش‌های مدیرعامل پیشین موسسه قدردانی و به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

همچنین در این نشست از ۷ سال مدیریت سید عباس عظیمی در موسسه هنرمندان پیشکسوت تقدیر شد.

 

      پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: عباس عظیمی موسسه هنرمندان پیشکسوت محمد طباطبایی موسسه هنرمندان پیشکسوت مدیرعامل پیشین فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی

امتداد - دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به شتاب تغییرات و تحولات در حوزه بانکداری الکترونیک، بر رفع نوآورانه دغدغه های همکاران در ارایه خدمات به مشتریان توسط شرکت ناواکو تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر سید عباس حسینی گفت: به منظور شناسایی مسایل و تسریع در مرتفع نمودن مشکلات، شرکت ناواکو باید ارتباط تنگاتنگ و مستمری با مدیریت های شعب بانک در تهران و استان ها داشته باشد.

 

 

وی در خصوص توسعه فعالیت های ناواکو افزود: این شرکت دارای ظرفیت ها و مزیت های رقابتی بسیاری است و می تواند با استفاده از این ظرفیت ها در خارج از حوزه بانک مسکن نیز فعالیت نماید و به درآمدزایی و خودکفایی مالی برسد.

دکتر حسینی با اشاره به اهمیت و ضرورت آگاهی از به روزترین اطلاعات، دانش و مهارت های فناوری اطلاعات برای موفقیت در بازاریابی حرفه ای، یادآور شد: استفاده از فناوری اطلاعات در بازاریابی منجر به جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان وفادار و قدیمی از طریق ایجاد و توسعه پایگاه داده های مشتریان و نیازمندیهای آنها و طراحی نرم افزارهای جدید متناسب با این نیازمندیها می شود و این مهم مستلزم ارتباط تنگاتنگ شرکت ناواکو و حوزه بازاریابی بانک است.

مدیرعامل بانک مسکن در خصوص توسعه فعالیتهای شرکت ناواکو ادامه داد: ظرفیت های بسیاری در شرکت های زیرمجموعه بانک به خصوص در حوزه صندوق های سرمایه گذاری وجود دارد که شرکت ناواکو می تواند با گسترش تعامل و ارتباطات خود با این شرکت ها، فعالیت های خود را توسعه و بهبود بخشد.

دکتر حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به تسریع در ایجاد و توسعه درگاه های پرداخت بانک مسکن برای خریدهای غیرحضوری و اینترنتی و معاملات برخط در بازارهای مختلف، گفت: به زودی با فراهم کردن بستر و زیرساخت های لازم در حوزه TSP و امور مالیاتی، پرداخت مالیات مودیان از طریق درگاه های بانک مسکن امکان پذیر می شود.

وی با ابراز خرسندی از راه اندازی پرداخت عوارض الکترونیک قطعه دوم آزاد راه تهران-شمال در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲، از فعال کردن قطعات یکم و پنجم این آزاد راه خبر داد و افزود: با هماهنگی شرکت های مربوطه، به زودی پرداخت عوارض الکترونیک در پنج آزاد راه دیگر نیز به بانک مسکن محول می شود.

شایان ذکر است که شرکت مادر تخصصی ناواکو جزء شرکت های تابعه بانک مسکن است که در زمینه های زیر فعالیت می نماید:

– طراحی، مهندسی، اجرا، نظارت، مشاوره و نگهداری مراکز داده حساس بانکی

– طراحی، نظارت و مشاوره طرح های امنیتی

– سفارشی سازی و تولید سخت افزار ارتباط بانکی

– ارائه راهکارهای جامع سامانه ای هوشمندسازی سازمانی و ارائه راهکارهای سامانه های نرم افزاری و سازمانی

– ارائه خدمات جامع پرداخت الکترونیک و کارتی

– ارائه خدمات جامع ابزارهای الکترونیک بانکی و خدمات رسانی در حوزه پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی کشور

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • استارت انتخاباتی حجاریان!