Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@17:10:52 GMT

سقوط پاراگلایدر جوان سیرجانی را به کام مرگ برد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۸۸۲۹

سقوط پاراگلایدر جوان سیرجانی را به کام مرگ برد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مسئول اورژانس ۱۱۵ سیرجان اظهار کرد: عصر جمعه پنجم اسفند یکی از خلبانان پروازی پاراگلایدر سیرجان به نام مهدی اسکندرزاده که ۳۳ سال داشت با پرواز خود در سایت سلطان پیرغیب پس از دقایقی پرواز سقوط کرد و به علت جراحات وارده جان باخت.

نبی‌الله حیدرپور افزود: این خلبان در سایت پروازی یاد شده مشغول پرواز در ارتفاع ۱۰۰ متری بود ولی بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده به علت شدت باد، بال پاراگلایدر دچار ریزش شد به همین علت تعادل خود را از دست داد و به دیواره سایت که صخره‌ای بوده برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پاراگلایدر سیرجان با فعالیت مستمر، ۳۰ خلبان پرواز دارد که به گفته جمعی از این خلبانان، سایت یادشده نیازمند استقرار ایستگاه هلال‌احمر است.

سیرجان در جنوب غربی کرمان واقع شده است.

کد خبر 504611 برچسب‌ها هلال احمر استان‌ کرمان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هلال احمر استان کرمان حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)

        منبع : فرارو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم) تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم) تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)