Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:06:20 GMT

نفرات برتر رقابتهای پومسه تکاوران معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۹۸۳۵

نفرات برتر رقابتهای پومسه تکاوران معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور ۱۱۱ تکواندوکار در دو بخش آقایان و بانوان و در ۵ رده سنی روز جمعه با قضاوت داوران بین المللی به صورت آنلاین برگزار شد و در نهایت نفرات برتر مشخص شدند. برای حضور در این مسابقات تکواندوکاران داخلی و خارجی فیلمی از اجرای دو پومسه به کمیته برگزاری ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی نظم ده مسئول برگزاری این مسابقات در این مورد به خبرنگار مهر گفت: این یک تجربه جدید بود و برای اولین بار در جهان موفق شدیم مسابقاتی را در این سطح با حضور ۵۰ تکواندوکار در بخش مردان و ۶۱ تکواندوکار در بخش بانوان و با قضاوت داوران برتر به صورت آن لاین برگزار کنیم.

وی افزود: در بخش داوران دو داور بین المللی قهرمان کشور و یک داور قهرمان جهان بود. در بخش آقایان نیز سه داوری که سال ۹۸ در مسابقات کشوری موفق به کسب مدال شدند قضاوت کردند. در کل تجربه بسیار خوبی برای تکواندو ایران و جهان بود. در طول برگزاری نظرات و پیشنهادات بسیار خوبی از علاقمندان به این رشته گرفتیم که در مراحل بعدی خیلی به ما کمک خواهد کرد.

نفرات برتر این دوره از مسابقات:

رده سنی زیر ۱۲ سال مردان: ۱- سو هیونگ کای (چین تایپه) ۲- آرمین پژوهان نیک (تهران) ۳- محمد سام شهامتی (بندرعباس) و رهام غریب زاده (کرج)

رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال مردان: ۱- یوان شوی پین (چین تایپه) ۲- محمد مهدی کرمی (همدان) ۳- محمد مهدی یعقوبیان و محمد ارحمی (هردو از کرج)

رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال مردان: ۱- عرفان گلدی (کرج) ۲- پرهام ایمانی (قزوین) ۳- فریبرز کریمی (کرج) و حسینعلی سرگزی (زابل)

رده سنی بالای ۳۰ سال مردان: ۱- حمید نظم ده (کرج) ۲- علیرضا هاشمی (مشهد) ۳- جواد پرگل آبرون و سید محسن فارابی (هر سه از مشهد)

رده سنی زیر ۱۲ سال بانوان: ۱- لی هسوان (کره جنوبی) ۲- فاطمه مهربان (جهرم) ۳- درسا زرینی و هدیه قزلباش (هر دو از کرج)

رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال بانوان: ۱- لینگ یو (چین تایپه) ۲- مینا رئیسی ۳- کوثر آقاجانی و مهشید رحیمی (هر سه از کرج)

رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال بانوان::۱- لین کائو یو (چین تایپه) ۲- مهدی عقبایی (تهران) ۳- زهرا ترکش (کرج) و فاطمه سادات موسوی (اصفهان)

رده سنی ۳۰ سال به بالا بانوان: ۱- فاطمه محمد علیزاده (همدان) - همتا حاجیلوئی (کرج) ۳- هاله السادات امیری (اصفهان)

کد خبر 4908688

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو مسابقات تکواندو پومسه تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی سردار آزمون فیفا فدراسیون فوتبال کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران کشتی فرنگی چین تایپه سال مردان رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ پیکان را شکست دهد تا ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با ۳۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده بندی به ۷ رسید. پیکان هم همچنان با ۱۴ در رده هشتم قرار گرفت.

لازم به ذکر است هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا