Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@10:23:56 GMT

مردم از خرید زولبیا و بامیه فله‌ای خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۰۱۲۷

مردم از خرید زولبیا و بامیه فله‌ای خودداری کنند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «علی بهره‌مند»  افزود: اکنون براساس پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، قنادان موظفند زولبیا و بامیه تولیدی خود را در داخل کارگاه با اوزان مختلف بسته‌بندی بهداشتی کرده و پس از آن در قنادی‌ها به فروش برسانند.

وی با تاکید بر اینکه مردم زولبیا و بامیه مصرفی ماه مبارک رمضان را از قنادی‌های معتبر خریداری کنند، اظهار داشت: بر اساس این پروتکل‌ها هیچ قنادی اجازه فروش زولبیا و بامیه فله‌ای و باز را ندارد و با متخلفان برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه قنادان تهران تصریح کرد: در این ایام واحدهای تولید نان فانتزی و برخی واحدهای دیگر اقدام به تولید زولبیا و بامیه می‌کنند که این اقدام آنها تخلف و غیرمجاز است و باید دستگاه‌های نظارتی با آنها برخورد کنند.

وی از مردم خواست در خرید اینترنتی مصارف خوراکی به ویژه زولبیا و بامیه ماه رمضان دقت کنند زیرا ممکن است برخی شبکه‌های فروش اینترنتی به دلیل اینکه تحت نظارت وزارت بهداشت نیستند تولیدات غیر بهداشتی عرضه کنند.

بهره‌مند اضافه کرد: امسال قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه تولیدی درجه یک ۲۴ هزار تومان و درجه دو  ۲۰ هزار تومان با احتساب جعبه تعیین شده که نسبت به سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گفته وی، این درحالیست که سال گذشته قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک ۲۰ هزار تومان و درجه دو ۱۸ هزارتومان به فروش می‌رسید.

رییس اتحادیه قنادان تهران درباره نرخ‌گذاری شیرینی در سال جدید گفت: با وجود افزایش هزینه‌های تولید، فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت این محصول نداریم زیرا با شیوع کرونا در دو ماه اخیر میزان فروش واحدهای قنادی به شدت کاهش یافته است.

بهره‌مند افزود: اکنون در سراسر کشور بالغ بر ۳۵ هزار واحد قنادی با پروانه کسب مجاز داریم که دو هزار واحد آن در داخل تهران فعالیت دارند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قنادی بامیه زولبیا ماه مبارک رمضان زولبیا و بامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 6087069

دیگر خبرها

  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • طرز تهیه نان خامه‌ای به سبک قنادی با تمامی ترفند‌ها (فیلم)