Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از بغداد الیوم، فرماندهی عملیات بغداد امروز -شنبه- از دستگیری فرد متهم به سرقت ۱۴۵ میلیون دیناری در منطقه زعفرانیه خبر داد.

مرکز فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد: «تیپ یکم پلیس مرکزی موفق شد متهمی را که ۱۴۵ میلیون دینار را از گذرگاه کی کارد در منطقه زعفرانیه سرقت کرده بود، دستگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»‌‌

وی توضیح داد: «عملیات دستگیری سارق پس از جمع‌آوری اطلاعات و بازبینی دوربین‌های کنترلی و استماع شهادت شهود انجام شد. مکان حضور متهم ردیابی و وی ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.»‌

 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرقت متهم زعفرانیه عملیات بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه