Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز، گفت: عرضه هرگونه بامیه و زولبیا در خارج از واحد صنفی ممنوع می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یوسف عبداله زاده با اعلام مطلب فوق افزود: حسب مصوبه ستاد پیشگیری از ویروس کرونای استان آذربایجان شرقی، کلیه قنادان موظف به پخت محصولات ماه مبارک علی الخصوص زولبیا و بامیه در مغازه خود می باشند و تامین آن از سایر واحدها دیگر ممنوع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط بازرسین مرکز بهداشت تبریز، بلافاصله واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد و پرونده اش به مراجع قضایی جهت برخورد قانونی ارجاع خواهد شد و اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز ضمن صیانت از حقوق فعالان صنف، حفاظت از جان و سلامت شهروندان محترم را نیز اولویت خود دانسته و در آن جهت تلاش می کند.

رئیس اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز، تصریح کرد: واحدهای صنفی قنادی دارای پروانه معتبر کسب از اتحادیه مجاز به فروش زولبیا و بامیه به صورت بسته بندی بوده و از نگهداری محصول یاد شده به صورت فله ای در مغازه خودداری نمایند.

عبداله زاده، با اشاره به لزوم پخت زولبیا و بامیه با کیفیت برای رضایت مشتریان و همچنین رعایت پروتکلهای بهداشتی و سم پاشی روزانه واحدهای صنفی قنادی ادامه داد: در صورتی که همکاران عزیز مشاهده نمایند در نزدیکی واحد صنفی آنها، واحد غیرمجاز اقدام به فروش زولبیا و بامیه می کند فورا مراتب را با شماره 190 فوریت های بهداشتی در جریان گذاشته تا نسبت به جمع آوری و پلمپ  آن اقدام گردد.

وی اضافه کرد: همچنین شهروندان محترم هم در صورتی که شاهد عرضه زولبیا و بامیه غیرمجاز در خارج از واحد صنفی و با قیمت های بالا و بدون بسته بندی به صورت فله ای و هرگونه تخلف یا رعایت نشدن مسائل بهداشتی باشند، موضوع را به شماره ٣٥٢٣٩٦٩٥ -۴۱ (اتحادیه) یا به شماره همراه ۰۹۱۴۱۱۵۱۷۵۷ و شماره بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان(۱۲۴) اطلاع دهند.

رئیس اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز و حومه در خاتمه با تاکید بر ارائه قیمت عادلانه زولبیا و بامیه عرضه شده و همچنین رعایت بیشتر اصول بهداشتی از سوی مدیران واحدهای صنفی قنادی و همشهریان عزیز، گفت: برای همه همشهریان عزیز در ماه مبارک رمضان لحظاتی خوش و نورانی آرزومندیم و امیدواریم به زودی شاهد شکست کرونا در سراسر کشور باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز بامیه و زولبیا زولبیا و بامیه واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد

به گزارش قدس خراسان، مهدی لسان طوسی اظهار کرد: طبق ماده ۶۲ قانون نظام صنفی، فروش و عرضه کالاهای مستعمل یا تاناکورا ممنوع است و هر جا فروش آن دیده شود از طریق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آن برخورد خواهد شد.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد دلیل افزایش فروشندگان لباس‌های مستعمل در مشهد را کم شدن قدرت خرید مردم و افزایش تقاضا برای این نوع پوشاک عنوان و اضافه کرد: این موضوع به شدت در دست بررسی است زیرا ادامه فعالیت آن‌ها به ضرر بخش تولید و عرضه کنندگان قانونی پوشاک در مشهد است.

وی در پاسخ به این سوال که به چه علت واحدهای عرضه کننده پوشاک دست دوم از فروشگاه‌ها و مراکز تجاری معتبر در حال فعالیت هستند گفت: دلیلش آن است که صاحب واحد صنفی یا فروشگاه پیش از این پروانه کسب برای فروش پوشاک نو گرفته اما بعد نسبت به عرضه پوشاک مستعمل در همان محل اقدام کرده است.

لسان طوسی گفت: با توجه به این که زمستان گذشته سرمای زیادی در مشهد اتفاق نیفتاد و پوشاک زمستانی نیز فروش زیادی در این شهر نداشت از این رو صاحبان واحدهای صنفی مجبور شدند اجناس خود را به قیمت خرید (بدون در نظر گرفتن سود قانونی) بفروشند.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد افزود: در فروردین ماه هم صاحبان صنوف پوشاک در مشهد خرید جدید لباس نداشتند و خریدهای جدیدشان از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، لذا قیمت‌ها هم تغییری نداشته و مربوط به سال قبل بوده است و در مجموع نمی‌توان گفت این رسته صنفی در فروردین ماه گران فروشی کرده است.

وی اضافه کرد: قیمت تمام شده تولید پوشاک به دلیل هزینه‌های جانبی و سربار که هر ساله رو به افزایش است، زیاد شده و به طور قطع بر قیمت پوشاک اثرگذار بوده است اما واحدهای صنفی پوشاک مشهد در فروردین ماه گران فروشی نداشته و اجناس ماهیتاه دلیل بالا بودن قیمت تمام شده تولید، گران هستند با این حال نمی توان بروز تخلف گران فروشی از برخی صنوف را هم انکار کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • عرضه کیسه پلاستیکی ممنوع شد + فیلم
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد