Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@23:32:23 GMT

دانلود فیلم و سریال جدید از سایت آپ مدیا

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۰۸۹۷

دانلود فیلم و سریال جدید از سایت آپ مدیا

دانلود جدیدترین فیلم های خارجی و ایرانی از رسانه آپ مدیا دریافت کنید.

 

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سایت آپ مدیا یکی از رسانه های تصویری دانلود فیلم ایرانی و خارجی با فول آرشیو فیلم های خارجی سانسور شده و زبان اصلی از معتبرترین سایت های دانلود فیلم میباشد. رسانه آپ مدیا فعالیت خود را در زمینه جدیدترین فیلم و سریال نمایش خانگی و فیلم های روز جهان آغاز کرد ، فعالیت های سایت مطابق با فرهنگ اسلامی ایران منتشر میشود تا بتوانید در بستر خانواده به تماشای فیلم های خارجی بپردازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مشکلات اساسی سایت های فیلم فیلتر شدن های متوالی که برای کاربر نه تنها خسته کننده بلکه محتوای غیر اخلاقی را رواج میدهند. آپ مدیا با ثبت در ساماندهی این امکان را به شما میدهد که هیچگونه فیلتری را نخواهد داشت و آدرس سایت مدام تغییر نخواهد کرد.

امروزه شاهد پخش فیلم و سریال های زیادی در شبکه نمایش خانگی هستیم تا جایی که بعضی سریال هایی که میتوانستند مناسب پخش در تلویزیون صدا و سیما باشند رو به نمایش خانگی آوردند ، نمونه اش را میتوان به سریال موچین اشاره کرد که حال و هوای سریال طنز تلویزیونی دارد اما با شکل و شمایل دیگری وارد نمایش خانگی شده است. خرید قانونی فیلم ها که توسط شرکت ها پخش کننده مثل آپرا ، سلام سینما و آپ نما ارائه میشود یکی از راه های حمایت از صاحبان اثر فیلم ها است که البته سایت های پخش آنلاین فیلم همچون نماوا و فیلیمو نیز با اشتراک های ماهانه از کاربران و همکاری با تهیه کننده فیلم و سریال ها از اثر حمایت میکنند. برای دانلود فیلم جدید قانونی میتوانید به سایت آپ مدیا مراجعه کنید.

معرفی سریال های نمایش خانگی

سریال دل

سریال دل ، سریالی عاشقانه از شبکه نمایش خانگی که به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی و نویسندگی بابک کایدان محصول ۱۳۹۸ است. منوچهر هادی تا قبل از این سریال در کارنامه خود کارهای موفقی را به دنبال داشته ، از سریال عاشقانه گرفته تا فیلم رحمان 1400 که با توقف در سینما جلوگیری شد از پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما ، او به خوبی میداند چگونه فیلم های خود را به سمت پرفروش تر هدایت کند ، بازیگرانی که در سریال دل ایفای نقش میکنند اکثرا از ستارگان سینما هستند ، حامد بهداد ، ساره بیات ، مهراوه شریفی نیا ، بهرام افشاری ، یکتا ناصر ، بیژن امکانیان و کوروش تهامی برخی از بازیگران این سریال پر بیننده هستند . برای دانلود سریال دل از آپ مدیا میتوانید این سریال را از وب سایت دریافت کنید.

سریال موچین

سریال موچین ، به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری در ژانر کمدی و خانوادگی محصول سال ۱۳۹۸ است. با حضور سریالی متفاوت به نام موچین بالاخره نماش خانگی با سریال کمدی می تواند غوغای جدید بر پا کند چرا که ۲ سال است که هیچ سریال کمدی در نمایش خانگی پخش نشده است. بازیگرانی چون حمید لولایی ، علی صادقی ، شهره لرستانی و مرجانه گللچین جز بازیگران قدیمی هستند که در سریال های زیادی همکاری داشته اند و می توان توجه برخی از افراد را که به فیلم های قدیمی علاقه دارند جلب کرد. سریال موچین قرار است از 7 اردیبهشت هر یکشنبه در شبکه نمایش خانگی به پخش برسد. هم اکنون برای دانلود سریال موچین از سایت آپ مدیا روی لینک کلیک کنید.

سریال هم گناه

سریال هم گناه ، سریالی به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی محسن کیایی محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم اولین تجربه مصطفی کیایی در در سریال های نمایش خانگی بوده است. سریال هم گناه با بازیگرانی همچون مهتاب کرامتی ، پرویز پرستویی ، محسن کیایی ، بهروز پرستویی ، مهدی پاکدل و کارگردانی مطفی کیایی نمایش یک سریال موفق را میدهد ، هر چند نمیتوان این سریال را جز پر مخاطب ترین سریال ها قرار داد اما یک سریال متفاوت است که میتواند هر کس را ترغیب به دیدنش کند. برای دانلود قانونی سریال هم گناه با مراجعه به وب سایت آن را دریافت کنید.

دانلود فیلم خارجی 2020

یکی از مهم ترین فاکتور های فیلم های خارجی آرشیو کامل به همراه دسته بندی در ژانر ، سال ، کیفیت و... است که اگه به خوبی رعایت نشود مخاطب را دچار سردرگمی میکند. استفاده از نسخه های فراوان با کیفیت های مختلف نیز برای کاربران ایرانی دردسر ساز است ، آپ مدیا با جدیدترین نسخه دوبله فارسی و زبان اصلی فیلم های خارجی و همچنین سانسور شدن صحنه های نامناسب میتواند یکی از برترین سایت های دانلود فیلم خارجی باشد. یکی از مزایای سایت داشتن ترافیک نیم بها در فیلم های خارجی است که در تمامی اپراتور های اینترنت رعایت میشود. توضیحات و خلاصه داستان های سایت کاملا اختصاصی محتوا نویسی شده و از هر گونه تبلیغات در سایت جلوگیری شده است. برای دانلود فیلم خارجی از سایت آپ مدیا به آدرس رسمی سایت upmedia.me بروید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم های خارجی سریال هم گناه فیلم و سریال برای دانلود دانلود فیلم سریال موچین نمایش خانگی سریال دل سریال ها فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ویزیت سگ، گربه و پرنده های خانگی: شروع قیمت از ۴۰۰ هزار تومان (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • هزینه ویزیت سگ، گربه و پرنده های خانگی: شروع قیمت از ۴۰۰ هزار تومان (عکس)
  • دانلود آهنگ های جدید 1403
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵
  • جشن وعده صادق
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۲ سریال نوخ ۵
  • نحوه خرید کفش از سایت های خارجی در ایران
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 زودیاک ) با حجم نیمه رایگان