Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@20:53:43 GMT

هشدارهای ماه‌ رمضانی پلیس فتا

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۱۱۱۶

هشدارهای ماه‌ رمضانی پلیس فتا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ رامین پاشایی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد:‌ ماه رمضان ماه پربرکت و مبارکی است که در آن شماری زیادی از افراد جامعه با انجام امور خداپسندانه و کمک به همنوعان خود سعی در بهره‌مندی بیشتر از فیض این ماه دارند، به همین دلیل نیز امور انسان‌دوستانه در این ماه افزایش می‌یابد و متاسفانه همین امر ممکن است موجبات سواستفاده عده‌ای قلیل  از این فضا را فراهم کرده و آنان بخواهند با تحریک عواطف و احساسات مردم اقدام به کلاهبرداری از آنان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا لازم است که شهروندان از واریز وجه، هرچند اندک به حساب افراد ناشناس خودداری کنند، چرا که ممکن است افراد سودجو با انتشار تصاویر و ویدیوهای نگران کننده و تحریک احساسات مردم، تحت عنوان دریافت کمک مردمی و ... اقدام به کلاهبرداری کنند. پس لازم است شهروندان برای جلوگیری از این موارد حتما به اخبار رسانه‌های معتبر و سازمان‌ها و موسسات مجاز مراجعه کرده و از این طریق نذورات خود را پرداخت کنند.

پاشایی همچنین در مورد نرم افزارهای مخصوص ادعیه و ... نیز گفت: ممکن است کلاهبرداران با ارائه اپلیکیشن‌هایی که مورد تأیید و اعتبار نیست، اقدام به اخذ مبالغی اندک در ازای ارائه خدمات، هدایت به صفحات فیشینگ یا سواستفاده از اطلاعات شخص افراد کنند. لذا لازم است که شهروندان نرم افزارهای مورد نیاز خود را حتما از مراجع رسمی و دارای تایید دریافت کنند و از نصب نرم افزارهایی که به شکل فایل یا لینک در فضای مجازی منتشر می‌شود، خودداری کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا با بیان اینکه تیم‌های رصد پلیس فتا نیز در آماده‌باش هستند، گفت:‌این تیم‌ها به شکل شبانه‌روزی اقدام به رصد و پایش فضای مجازی کرده و با موارد مجرمانه برخورد خواهند کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فتا فضای مجازی ماه رمضان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل

 سرهنگ "علیرضا دلیری گفت: در پی اعلام یک مورد تیر اندازی به سمت احدی از شهروندان در شهرستان زابل و متواری شدن عامل یا عاملین تیراندازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرارگرفت.

 وی افزود: در این راستا با انجام اقدامات تخصصی و فنی هویت عامل تیراندازی شناسایی و متهم که سابقه شرارت نیز در سطح شهرستان را داشت در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه کشف گردید.

 سرهنگ "دلیری " با بیان اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده علت تیراندازی را اختلاف شخصی اعلام نموده است، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می‌کند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرید!
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • بایدن مجوز جاسوسی بی حد و مرز از شهروندان و خارجی‌ها را امضا کرد
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • رمالی خانوادگی در فردیس