Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:58:19 GMT

مهره‌های مد نظر بارسا برای معامله با یوونتوس

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۱۴۲۰

مهره‌های مد نظر بارسا برای معامله با یوونتوس

موندو دپورتیوو می‌گوید یوونتوس به جذب آرتور ملو از بارسلونا علاقه زیادی دارد و بلوگرانا در ازای او چند ستاره یوونتوس مثل برناردسکی، دمیرال، دشیلیو و دلیخت را هدف گرفته.

به گزارش "ورزش سه"، موندو دپورتیوو می‌گوید باشگاه یوونتوس علاقه زیادی به جذب آرتور ملو از بارسلونا دارد. بارسا هم با انتقال ستاره برزیلی به یووه موافق است ولی در مقابل او چند ستاره بیانکونری مثل برناردسکی، دمیرال، دشیلیو و دلیخت را هدف گرفته و از یوونتوس خواهد خواست در ازای واگذاری آرتور، این بازیکنانش را پیشنهاد دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آرتور ملو به عقیده موندو در بازار نقل و انتقالات بعدی یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها خواهد بود. علاوه بر اینترمیلان و تاتنهام حالا یوونتوس هم به جمع باشگاه‌های خواهان او اضافه شده.

 

ولی مدیران بارسلونا می‌دانند که آرتور در بازار ارزش بالایی دارد و تنها در شرایطی حاضر به واگذاری او به یووه خواهند شد که در مقابل بتوانند امکان انتقال بعضی از ستاره‌های مد نظرشان در تیم یوونتوس را به نوکمپ فراهم کنند. یوونتوس هم به دلیل بحران مالی ناشی از کرونا می‌داند که باید برای جذب آرتور ملو، به بارسا بازیکن پیشنهاد بدهد.

 

در روزهای اخیر گفته شد که یوونتوس قصد دارد میرالم پیانیچ را به بارسا پیشنهاد بدهد ولی موندو می‌گوید مدیران باشگاه کاتالان به دنبال ستاره‌هایی جذاب‌تر از این هافبک 30 ساله بوسنیایی هستند.

 

بنتانکور اروگوئه‌ای و فدریکو برناردسکی اولین مهره‌هایی هستند که بارسا به آنها علاقه‌مند است. سال گذشته هم بارسلونا قصد جذب برناردسکی را به جای راکیتیچ داشت ولی در نهایت با یوونتوس بر سر این معامله به توافق نرسید.

 

 

در خط دفاعی هم بارسلونا به ماتیا دشیلیو علاقه‌مند است ولی گزینه اصلی کاتالانها برای خط دفاعی‌شان، ستاره هلندی یوونتوس، ماتیس دلیخت است. دلیخت با اینکه در فصل اول حضورش در یوونتوس نتوانسته انتظارات را برآورده کند ولی در بازار قیمت بالایی خواهد داشت ولی ارائه آرتور توسط بارسلونا در یک معامله بر سر دلیخت، می‌تواند قیمت او را برای بارسا منطقی کند.

 

مریح دمیرال دیگر ستاره یوونتوس است که بارسلونا به جذب او تمایل دارد. این در حالی است که دمیرال از ماه ژانویه مصدوم شده و در سال جاری میلادی تنها سه بار برای تیمش به میدان رفته.

 

موندو می‌گوید آرتور هم شخصا مایل است بارسا را ترک کرده و راهی یوونتوس شود. اولین دلیل او این است که ساری علاقه زیادی به این ستاره برزیلی دارد و معتقد است سبک فوتبال او با فلسفه‌اش همخوانی زیادی دارد. دومین دلیل آرتور برای رضایت به ترک بارسلونا و پیوستن به یوونتوس شرایط بهتر مالیاتی ایتالیا برای فوتبالیستها نسبت به اسپانیا است.

 

 

یوونتوس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا آرتور ملو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد آرائوخو در بارسلونا در طول این فصل بارها مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. بایرن مونیخ در ماه ژانویه علاقه زیادی به جذب او نشان داد و حالا صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده است.

آرائوخو پس از اخراج در شب شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که به حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه کاتالان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، آماده فروش او در تابستان است.

اگرچه ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست، اما در خبر جدیدی از نشریه اسپورت به‌نظر می‌رسد مدافع اروگوئه‌ای آماده است تا در تابستان بارسا را ترک کند، مشروط بر اینکه باشگاه با خروج او کاملاً موافق باشد.

در هفته گذشته اعلام شد که آرائوخو و بارسا در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی هستند اما حالا ممکن است تمام مذاکرات تا تابستان و پنجره نقل و انتقالات متوقف شوند و مدافع جوان به ترک بارسا نزدیک‌تر شود.

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!