Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@05:47:42 GMT

توزیع بسته‌های ‌غذایی بین مددجویان کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۳۰۶۲

توزیع بسته‌های ‌غذایی بین مددجویان کمیته امداد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی، درباره ارائه بسته‌های غذایی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد گفت: نامه‌ای حدود یک‌ماه پیش مبنی بر توزیع بسته‌های غذایی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با امضای بنده، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی به رئیس‌جمهور نوشته شده است و رئیس قوه مجریه هم دستور بررسی این موضوع را داده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ‌با توجه به شیوع بیماری کرونا و آغاز ماه مبارک رمضان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به این بسته غذایی نیاز دارند البته سایر نهادهای انقلابی مانند بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بسیج نیز 3 و نیم میلیون نفر که در پی شیوع ویروس کرونا بیکار شده‌اند را حمایت می‌کنند و باید برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هم اقدامی صورت بگیرد.

توزیع 5میلیون غذای گرم در ماه رمضان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: ‌کمیته امداد نیز 330 مرکز اطعام مهدوی را به نام 313 نفر از یاران امام زمان (عج) در سراسر کشور راه‌اندازی کرده است که بیش از 5 میلیون وعده غذای گرم در سراسر کشور تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع می‌کند.

بختیاری ادامه داد: ‌تمامی مراکز اطعام مهدوی نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند و از ظروف یک بار مصرف آلومینیومی استفاده می‌کنند و نمایندگانی از وزارت بهداشت نیز بر روند طبخ غذا و توزیع آن نظارت دارند.

وی گفت: خیرین نیز برای کمک و حمایت از مددجویان با توجه به شرایط ویژه حضور پیدا کردند و در تعدادی از استان‌های کشور کارهای ارزشمندی توسط خیرین صورت گرفته است که گزارش آن را در نیمه ماه مبارک رمضان به اطلاع عموم مردم می‌رسانم.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس کمیته امداد توزیع بسته‌های ‌غذایی مددجویان کمیته امداد مرتضی بختیاری شیوع بیماری کرونا ماه مبارک رمضان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس کمیته امداد توزیع بسته های غذایی مددجویان کمیته امداد مرتضی بختیاری شیوع بیماری کرونا ماه مبارک رمضان مددجویان کمیته امداد ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه