Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@23:46:18 GMT

«بانک ملت» افزایش سرمایه می‌دهد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۳۲۸۱

«بانک ملت» افزایش سرمایه می‌دهد

هیئت مدیره «وبملت» پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۴۴ درصدی را به مجمع عمومی این شرکت دادند.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز(تاپ)، «بانک ملت» در حالی از سال گذشته پیشنهاد دو افزایش سرمایه ۱۶۰ و ۳۴۴ درصدی از محل تسعیر ارز و تجدید ارزیابی دارایی ها با مخالفت سازمان بورس روبه رو شد برای بار سوم پیگیر افزایش سرمایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«وبملت» قصد دارد میزان سرمایه خود را ۳۴۴ درصد افزایش داده تا سرمایه این به مبلغ ۲۲۱,۸۲۳ میلیارد ریال برسد.

همچنین این افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها (عرصه املاک ملکی و سرقفلی املاک دارای حق سرقفلی) انجام خواهد شد.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

 

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تاپ کدال بانک ملت افزایش سرمایه سازمان بورس افزایش سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مشارکت مردم و رونق بازار سرمایه شعار سال محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای تحقق شعار سال دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در بازار سرمایه، گفت: افزایش مشارکت مردم در بازار سرمایه و رونق آن موجب تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در افزایش تولید با رویکرد مشارکت مردمی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخاب شعار سال برای عمل است و دولتمردان باید تسهیل کنند و موانع را از پیش روی سرمایه گذاری بردارند.

وی در ادامه با تأکید بر برخورد با فساد و رانت‌خواری در کشور، گفت: با توجه به اینکه برخی شرکت‌های سرمایه‌گذار در بورس زیرمجموعه نیروهای مسلح هستند، در عین حمایت از سرمایه‌گذاری در این حوزه، هر کجا که فساد اقتصادی در اینگونه شرکت‌ها رخ بدهد و در صلاحیت سازمان قضائی نیروهای مسلح باشد و به ما گزارش شود برخورد قضائی خواهیم کرد و در راستای تحقق شعار سال از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنیم.

در این دیدار مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گزارشی از وضعیت بازار سرمایه، فرصت‌ها و تهدیدات این بازار بیان کرد.

وی درباره تعامل طرفین در حوزه آموزش و آگاه‌سازی، گفت: این آمادگی وجود دارد از ظرفیت‌های این دو سازمان جهت آموزش و تبیین ظرفیت‌های توسعه بازار و نظارت‌های مؤثر هم‌افزا در مقابله با بسترهای فسادزا و تقویت حوزه نظارتی و افزایش اعتماد عمومی در بازار سرمایه استفاده شود.

در این دیدار که مسلم محمدیاران، مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضائی نیروهای مسلح و سید اسماعیل میرعمادی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بورس و اوراق بهادار کشور حضور داشتند، بر ضرورت تعامل این دو سازمان در پیگیری مطالبات و تسهیل فرایندهای فیمابین تاکید شد.

کد خبر 6083932

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی
  • بانک مرکزی ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است
  • مجمع حکشتی ۱۴۰۳ | سرمایه حکشتی چند درصد افزایش یافت؟
  • با مشارکت مردم و رونق بازار سرمایه شعار سال محقق می‌شود