Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان عضو شورای اسلامی هرمز با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های هرمز باید در اولویت باشد نه ظاهرسازی‌ها، خاطرنشان کرد: مسئولان با تدبیر بیشتر باید هرچه زودتر از هدر رفتن پول بیت‌المال با کارهای غیر کارشناسی جلوگیری کنند.

محمد سلامتی هرمزی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: دو سه سالی است که درگیر بی‌آبی در جزیره هرمز هستیم و آب‌شیرین‌کن‌هایی که از بیست سال گذشته در این جزیره نصب‌شده اکنون فرسوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه اکنون هیچ‌کس جوابگوی این موضوع نبوده و نیست، اضافه کرد: در سال‌های اخیر با مشکل بی‌آبی به‌خصوص در ایام تابستان روبه‌رو هستیم.

سلامتی هرمزی با اشاره به اینکه حتی زمستان‌ها هم شب‌ها آب قطع است، اظهار کرد: متأسفانه مشخص نیست ستادها و دفاتری که به نام پیشرفت و آبادانی جزیره هرمز تشکیل شدند، در این وضعیت کجا بوده و هستند.

وی ادامه داد: به‌عنوان عضو شورای اسلامی جزیره هرمز به حضور تمامی مسئولین استان و شهرستان رسیدم و درخواست کردم به مشکل آب‌شیرین‌کن جزیره هرمز رسیدگی شود.

عضو شورای اسلامی هرمز با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های جزیره هرمز باید در اولویت باشد نه توسعه ظاهری آن، تصریح کرد: نباید مسئولین بر روی شالوده کج و نادرست حرکت کنند بلکه باید در این مسیر ابتدا زیرساخت‌ها اصلاح و سپس به درست کردن ظاهر آن روی بیاوریم.

سلامتی هرمزی اضافه کرد: مردم وقتی آب ندارند، در تأمین کپسول گاز با مشکل مواجه هستند، در رفت‌وآمد دریای با مشکلات عدیده مواجه ایم، برای رفع مشکلات درمانی باید به قشم و بندرعباس بروند و در تأمین برق مشکل‌دارند، چرا باید ابتدا به سنگفرش کردن روی آورد؟

وی با اشاره به اینکه باید به رفع مشکل مردم هرچه زودتر پرداخت، عنوان کرد: حتی قرار شد سالجاری یک دستگاه آب‌شیرین‌کن جدید نصب شود اما متأسفانه محقق نشده و تاکنون رفع مشکلات زیرساختی جزیره هرمز در حد حرف مانده و با بیان بیلان کاری‌های ظاهری نمی‌توان توسعه‌ای در جزیره هرمز را ثابت کرد.

عضو شورای اسلامی هرمز این صحبت‌ها تماماً دلسوزانه و برای بهتر شدن اقدامات و کارشناسی‌تر شدن آن‌هاست، اظهار کرد: با توجه به‌فرمان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان استان هرمزگان و اهمیت ایشان به توسعه و آبادانی جزیره هرمز ضرورت دارد مسئولین کشوری و استانی توجه بیشتری به این جزیره کنند.

وی در پایان با بیان اینکه از هدر رفتن پول بیت‌المال با کارهای غیر کارشناسی باید هرچه زودتر جلوگیری شود، تصریح کرد: استاندار هرمزگان فردی پرتلاش و دلسوز است و امیدوارم گزارش‌های ارسالی به دفتر استاندار که پایه و اساس نامعلومی دارد، بررسی و درخصوص زیرساخت‌ها عنایت ویژه‌ای اتخاذ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جزيره هرمز عضو شورای اسلامی زیرساخت ها جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم، صاحبان حق در جهت تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار گیرند

  حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی  ضمن تبریک سال جدید که با ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی مقارن شده است، بیان کرد: آرزوی طول عمر پربرکت برای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، از خداوند متعال، سالی توأم با سلامت و آرامش و سرشار از برکت و معنویت برای همه ملت ایران به‌ویژه مردم شریف ایرانشهر مسئلت دارم و عزت، عظمت و اقتدار روزافزون ملت ایران را از خداوند متعال خواستارم.
 
وی افزود: انتظار است مردم، به‌عنوان صاحبانِ حق، در جهت تحقق شعار سال، ضمنِ مطالبه‌گری، وارد میدان شده و تمام سرمایه و توان خود را به کار بگیرند.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: از مسئولان نیز درخواست می‌کنم در جهت تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) و عملیاتی‌کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری وظایف خودشان را انجام داده، تلاش خود را مضاعف کنند.
 
 وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی در سالهای اخیر، به‌نوعی مهم‌ترین رنجش مردم بوده و تمام مسئولین باید به جهت برطرف‌کردن این مشکل اقتصادی مردم، تمام همت و تلاش خودشان را کنند.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: در محدوده جغرافیایی ایران اسلامی ما، هیچ‌کس به‌اندازه مقام معظم رهبری، قدردان این مردم نبوده است و از همین جهت هم شما می‌بینید همه شعارهای سال‌های اخیر، دررابطه‌با معیشت و مشکلات اقتصادی مردم قرار دارد.
 
 وی گفت: امسال نیز که سال جهش تولید با مشارکت مردم است، به‌نوعی مردمی‌سازی اقتصاد است و باید از توان و ظرفیت مردم استفاده بکنیم.
 
بزمانی عنوان کرد: مسئولین ضمن احصاء و شناخت ظرفیت‌های مردم، ورود سرمایه‌های مردمی به بخش تولید را بسترسازی کرده و فضای کسب‌وکار را تسهیل کنند.
 
 وی با اشاره به هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری از جمله مهار تورم و نزدیک بودن به قله‌های پیشرفت، اظهار کرد: در بحث انتخابات، دشمن تلاش می‌کرد که حضور و مشارکت مردم را کمتر داشته باشیم که الحمدلله با تیزهوشی مقام معظم رهبری، حضور و مشارکت ۴۱ درصدی مردم را شاهد بودیم.
 
امام جمعه ایرانشهر اضافه کرد: از رهنمودها و عنایات مقام معظم رهبری به جهت پدری، عاطفه، مِهر و علاقه‌مندی که نسبت به مردمان استان سیستان و بلوچستان دارند و در آغازین روزهای سال هم به تلخی‌های سال گذشته اشاره کردند که یکی از آنها، سیل بلوچستان بود، تشکر می‌کنیم و امیدواریم که سایه مقام معظم رهبری بر سر این مردم مستدام باشد.
 
 بزمانی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان نیز صمیمانه تشکر و قدردانی خودشان را بابت این نگاه، از مقام معظم رهبری دارند و امید است با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم مهدی موعود (عج) و با پیروی از رهبری‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) موفق و موید باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند
  • مردم، صاحبان حق در جهت تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار گیرند