Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:26:11 GMT

جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۴۷۱۵

جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس آغاز شد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر روز شنبه در این ارتباط گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، گروه های حاضر در بخش پایانی فیلم‌های آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که به صورت مجازی پخش و داوری خواهند شد.

جهانشیر یاراحمدی  یادآور شد: فیلم‌ها در صفحه اینستاگرام festivalneginpersiangulf و صفحه آپاراتwww.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

aparat.com/neginTheater  قابل پخش خواهد بود که  جدول زمان پخش نیز در صفحه‌های یاد شده قابل رویت است.
وی ادامه داد: این جشنواره با حضور هنرمندان استان‌های بوشهر، خوزستان، هرمزگان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد در ۲ بخش صحنه‌ایی و خیابانی برگزار می‌شود.
یاراحمدی عنوان کرد: برگزیدگان نیز به صورت آنلاین همزمان با روز ملی خلیج فارس (۱۰ اردیبهشت) معرفی خواهند شد.
نهمین جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس به یاد زنده یاد علی غلامی و به دبیری مجتبی عوض زاده از ۶ تا ۱۰ اردیبهشت سال جاری در فضای مجازی ادامه دارد.

برچسب‌ها بوشهر جشنواره تئاتر آیینی و سنتی هرمزگان روز ملی خلیج فارس فارس پروندهٔ خبری سهم اهالی فرهنگ در مهار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر جشنواره تئاتر آیینی و سنتی هرمزگان روز ملی خلیج فارس فارس بوشهر جشنواره تئاتر آیینی و سنتی هرمزگان روز ملی خلیج فارس فارس خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی

در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی از بین ۱۶۹ اثر ارسال شده از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره، ۴۰ اثر به مرحله فینال راه پیدا کردند و به رقابت پرداختند که در نهایت از مجموع آثار ارسالی، ۱۸ اثر، رأی هیئت داوران را به خود جلب کرده و برگزیده شدند.

در این جشنواره اثر دختر شیرزاد یهودی و امام رضا (ع) به نویسندگی، کارگردانی و تنظیم موسیقی علی افسری‌نژاد از هنرمندان شهرستان سیرجان با بهره‌گیری از قواعد هنر فاخر شبیه‌خوانی، موفق شد با بالاترین امتیاز و رأی به عنوان یکی از ۴ اثر ویژه و یکی از ١٨ اثر برگزیده در جشنواره ملی رضوی معرفی شود.

بازیگران و هنرمندان این اثر، به ترتیب ورود به صحنه، سجاد پورخسروانی (نوازنده ترومپت)، رضا گلزاری (نوازنده کوبه‌ای)، علی محمودآبادی (بازیگر)، علی افسری‌نژاد، فرشید خدامی (بازیگر)، اسماعیل حافظی (بازیگر)، سیدصادق شهیدی (بازیگر، مسئول تدارکات و طراح اکسسوار و صحنه) و سید مرتضی سید موسوی (بازیگر) بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • ارتفاع ۲.۵ متری موج خلیج فارس در سواحل استان بوشهر
  • سواحل جنوبی استان بوشهر میزبان گردشگران نوروزی + تصویر
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • بازگشت اسد به دنیای عرب
  • خلیج فارس تا پایان هفته مواج و متلاطم است
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای استان فارس