Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند کلاهبرداران حرفه ای با 233 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری از آنان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به جزئیات این پرونده افزود: 3 نفر با وعده ثبت شرکت و ایجاد نمایندگی شرکت‌های بزرگ در استان و همچنین فروش حواله‌های کامیون‌های صفر کیلومتر، از شهروندان تبریزی مبلغ 233 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان مورد نظر پس از جمع‌آوری اسناد و مدارک در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای تعیین تکلیف به دادسرای عمومی و انقلاب تبریز معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد که کلاهبرداران هر لحظه در کمین بوده دنبال فرصت هستند و کسانی که با اخذ پول در پی حل مشکل اداری دیگران هستند با قصد کلاهبرداری دست دوستی به سوی شما دراز می‌کنند.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی دستگیری آگاهی تبریز کلاهبرداری خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی اسناد و مدارک پول حواله کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمدرضا یاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آنها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

سرهنگ یاری ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087023

دیگر خبرها

  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد