Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@10:00:26 GMT

انهدام باندکلاهبرداری 233 میلیاردی در تبریز

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۵۸۱۹

انهدام باندکلاهبرداری 233 میلیاردی در تبریز

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری اعضای باند کلاهبرداران حرفه‌ای با 233 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

صابر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری از آنان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به جزئیات این پرونده افزود: سه نفر با وعده ثبت شرکت و ایجاد نمایندگی شرکت‌های بزرگ در استان همچنین فروش حواله‌های کامیون‌های صفر کیلومتر، از شهروندان تبریزی مبلغ 233 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان موردنظر پس از جمع‌آوری اسناد و مدارک در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای تعیین تکلیف به دادسرای عمومی و انقلاب تبریز معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد که کلاهبرداران هر لحظه در کمین بوده دنبال فرصت هستند و کسانی که با اخذ پول در پی حل مشکل اداری دیگران هستند با قصد کلاهبرداری دست دوستی به سوی شما دراز می‌کنند./ فارس 

انهدام باند اسکیمر در البرز

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، سرهنگ محمد حسن حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس فتای شهرستان ابرکوه، طی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی دست فروش از کارت بانکی وی در ازای فروش چند عدد چاقو به نامبرده و برداشت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با پیگیری‌های ویژه موفق شدن متهم را دستگیر و مبلغ کلاهبرداری شده را به حساب مالباخته برگردانند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب‌های بانکی، به صورت شبانه روزی از طریق شماره تماس ۱۱۰ موارد اضطراری را به پلیس گزارش کرده تا اقدامات و راهنمایی‌های لازم توسط کارشناسان به آن‌ها ارائه شود.

سرهنگ حسینی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه پلیس فتای شهرستان تمام تلاش خود را جهت ایجاد بستری امن در فضای مجازی به کار می‌برد تا شهروندان بتوانند به فعالیت‌های روزمره اقتصادی و ... خود در این فضا بپردازند.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • پایتخت برای قانون شکنان امن نیست