Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دوره مسابقه قرآنی «رتل و ارسل» در طول ماه مبارک رمضان در سه گروه به صورت مجازی در قطر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الشرق، دومین دوره مسابقه قرآنی «رتل و ارسل» به همت وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر از طریق شبکه های اجتماعی و برنامه های ارتباط تصویری از راه دور از فردا (یکشنبه هفتم اردیبهشت 1399) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کمیته برگزارکنندگان این مسابقه، اعلام کرد: مسابقه «رتل و ارسل» در سه گروه؛ جوانه ها، تلاوت های قرآنی و صدای نیکو «زیباترین تلاوت» برگزار می شود. در این مسابقه به همه اقشار جامعه فرصت شرکت داده می شود.

 

 کمیته برگزارکنندگان این مسابقه، جوایز نقدی ارزشمندی را برای برگزیدگان هر گروه تخصیص داده است، به طوری که ارزش این جوایز به 140 هزار ریال قطر می رسد.

 

این کمیته درباره شرایط این مسابقه، اعلام کرد: سن کسانی که در گروه جوانه ها شرکت می کنند، باید بین شش تا 12 سال باشد، زمان استقبال از شرکت کنندگان از ساعت 9 تا 20 خواهد بود، هرشرکت کننده باید در یک فیلم ویدیویی 60 ثانیه ای، نام، سن، شماره تلفن خود را قبل از تلاوت اعلام کند و تلاوت آیات باید خالی هرگونه تاثیرات صوتی باشد.

 

براساس این گزارش، سن شرکت کنندگان در گروه تلاوت های قرآنی باید بالای 12 سال باشد. زمان استقبال از آنها از ساعت 8 تا 20 است. شرکت کنندگان باید در یک فیلم ویدیویی 90 ثانیه ای، نام، سن، شماره تلفن خود و روایتی را که به آن تلاوت می کنند، اعلام کنند و سپس آیه های انتخاب شده را به همان روایت بخواند. همچنین باید تلاوت آیات خالی از هرگونه تاثیرات صوتی باشد. بانوان شرکت کننده نیز لازم نیست هنگام شرکت در این مسابقه، دوربین سیستم خود را روشن کنند.

 

این کمیته درباره سومین گروه اعلام کرد: سن کسانی که در این گروه شرکت می کند، باید بین 13 تا 25 سال باشد. زمان استقبال از آنها از ساعت 16 تا 20 خواهد بود. شرکت کنندگان باید در یک فیلم ویدیویی 60 ثانیه ای نام و سن خود را قبل از تلاوت اعلام کنند. همچنین باید آیات قرآن کریم را برای تلاوت از قبل انتخاب کنند.

 

کمیته برگزار کنندگان این مسابقه اعلام کرد: ائمه مساجد، موذن ها و حافظان و کارمندان در عرصه قرآنی نمی توانند در  تلاوت های قرآنی و صوت نیکو شرکت کنند.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن کریم قطر برگزار می شود شرکت کنندگان شرکت کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدیه السادات حسینی مطلق، دبیر رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت به در پیش بودن هفته جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و مدیران برگزار می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت به صورت همزمان، اما مجزا در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در سطح ملی این رویداد تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند به وبگاه jamjeyat.ir مراجعه و ثبت نام کنند. 
 
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح ملی و استانی امکان پذیر است، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت تا ۱۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به وبگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات در وبگاه اقدام کنند. 
 
دبیر رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استان یزد افزود: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند با شماره تماس ۰۳۵۳۱۱۱۲۲۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود