Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت آخر فصل دوم مجموعه «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی پنج شنبه گذشته روی آنتن رفت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، فصل اول این سریال در نوروز ۹۸ با استقبال بسیار خوب مخاطبان سیما مواجه شد و توانست به خوبی آداب و رسوم مردم عزیز کردزبان غرب کشور را به تصویر بکشد.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شقایق دهقان، سیروس میمنت، پاشا جمالی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، میرطاهر مظلومی و مجید یاسر از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با چهار بازیگر این سریال گفت: ۲ گویی داشتیم که در ادامه آن را می‌خوانید:

«کیوان» به ظاهر مرد خشنی است
سیروس میمنت بازیگر سینما و تلویزیون که با حضور در نقش «کیوان» در سریال «نون خ» توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند، درباره ایفای این نقش گفت: «کیوان» کاراکتر خاصی دارد و این بار نسبت به فصل قبل کامل‌تر شده بود. او به ظاهر مرد خشنی است، اما عاشق پیشه است و قلب بسیار مهربان و رئوفی دارد. کیوان برای خود خط قرمز‌هایی دارد که این خط قرمز‌ها شاید برای دیگران خنده دار باشد.

وی درباره اینکه فصل دوم این سریال بیش از فصل اول آن توانست مخاطب را با خود همراه کند، گفت: سعید آقاخانی از جمله کارگردانانی است که بسیار در کار جدی و کاربلد است. این دست کار‌ها که فصل دوم یا فصل‌های متعدد از آن ساخته می‌شود، شیوه کارگردانی اش از اهمیت خاصی برخوردار است. این سریال جذابیت بصری بسیاری داشت؛ مخاطب در آن صحنه خالی و کشدار و طولانی را نمی‌دید.   ریتم کار تند بود و کادربندی‌های درست و اصولی. متاسفانه در تلویزیون شاهد ساخت سریال‌ها در فضای بسته و محدود به خانه هستیم؛ اما این سریال (نون خ) کاملاً متفاوت بود و شیوه کارگردانی سعید آقاخانی به این شکل بود که در هر صحنه تعداد بازیگران زیادی حضور داشتند و هماهنگی آن ها، کنترل و میزانسن در این نوع صحنه‌ها بسیار مهم است. اما او معتقد به جذابیت صحنه بود و بسیار با دقت و جدی کار را به انجام می‌رساند.  

سریال «نون خ» پتانسل ساخت فصل‌های بعدی را هم دارد
میمنت درباره پتانسیل موجود در قصه سریال برای ساخت فصل‌های دیگر گفت: شخصیت‌های سریال به گونه‌ای طراحی شده اند که امکان ساخت قسمت بعدی آن نیز وجود دارد. در دنیا از سریال‌های پرمخاطب فصل‌های زیادی ساخته می‌شود. ساخت و تولید این سریال‌ها سالیان سال به طول می‌انجامد و گاه بازیگران سریال بزرگ می‌شوند، زیرا خانواده‌ها از دیدن شخصیت‌ها و نوع روایت سریال لذت می‌برند. به عقیده من سریال «نون خ» پتانسیل ساخته شدن در فصل‌های بعدی را هم دارد و می‌تواند بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. زیرا مخاطب نوع روایت و نوع ساختار قصه آن را دوست دارد.

بازیگر نقش «کیوان» درباره سختی‌های کار هم اظهار کرد: کار در فصل زمستان و سرما جلوی دوربین بود. سرمای سخت کردستان هم که معروف است؛ ما هم شب کار داشتم و هم روز، اما سختی‌های کار با دیدن بازخورد خوب مردم و دیده شدن سریال فراموش شد.

تقلید صدا یا بازیگری!
یوسف کرمی دیگر بازیگر «نون خ» هم در گفتگو با خبرنگار ما، درباره اینکه مخاطب بیشتر با تقلید صدای او آشناست، گفت: کمدی کار من است و از بازیگری دور نیستم. من بازیگر تئاتر هستم و در شبکه‌های استانی سابقه کار بازی دارم؛ البته خیلی‌ها من را با صداسازی و استند آپ کمدی می‌شناسند، اما من تحصیل‌کرده تئاتر هستم. در دانشگاه اراک بازیگری خواندم و رشته من جدا از کارم نیست.

وی افزود: من متولد کرمانشاه هستم؛ از کودکی به هنر علاقه داشتم و اول راهنمایی به دوره‌های کانون رفتم و کار تئاتر را شروع کردم. این دوره‌ها ادامه داشت تا اینکه در دانشگاه هم بازیگری خواندم و به صورت حرفه‌ای در زمینه صداسازی فعالیت خود را شروع کردم.

کرمی درباره تجربه کار در سریال «نون خ» گفت: پیش از این هم پیشنهاد بازیگری داشتم؛ اما به خاطر اجرا‌هایی که در طول سال انجام می‌دادم نتوانستم کار کنم. سعید آقاخانی از دوستان قدیمی من است و خوشحالم که افتخار بازی در سریال «نون خ» نصیب من شد. من در این سریال، نقش یک معلم را بازی کردم که با همه معلم‌ها متفاوت بود. اوایل با نقش ارتباط برقرار نمی‌کردم، اما به مرور دوستدارش شدم.  
کرمی عنوان کرد: فصل اول «نون خ» را مخاطب به خاطر سادگی و به دور از هیاهو بودنش دوست داشت؛ مخاطبان از فصل دوم هم استقبال کردند؛ چون تیم خوبی را در این سریال داشتیم. برای من که مانند کلاس درس بود. امیدوارم برای همه اعضای گروه اتفاق‌های خوب رخ دهد.

بازیگر نون خ. درباره ادامه فعالیت خود در عرصه بازیگری توضیح داد: دوست دارم بازیگری را ادامه بدهم؛ البته مشکلاتی هم وجود دارد که اگر آن مشکلات باشد نمی‌توانم کار کنم، اما به دلیل کرونا فعلاً کار جدیدی شروع نشده است و من هم پیشنهادی نداشتم.

شیرین دختر هنرمند بابا نورالدین بود
ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال «نون خ» هم درباره شروع فعالیت هنری خود گفت: من از سال ۸۷ کار تئاتر را در کرمانشاه شروع کردم. در کنار آن وارد صدا و سیمای کرمانشاه شدم و کار اجرا و بازیگری داشتم. سال ۹۴ وارد رادیو شدم و گویندگی و دوبله را تجربه کردم.

وی ادامه داد: برای سریال «نون خ» به دنبال دختر کرد بودند. به دفترشان رفتم و تست دادم و آقای سعید آقاخانی کارم را دوست داشتند. زمانی که فیلمنامه فصل اول را خواندم، شیرین دختر هنرمندی بود و نسبت به خواهر‌های دیگر خود به روزتر و این برای من جذاب بود.
این بازیگر جوان اظهار کرد: امیدوارم بازی در این سریال تأثیر مثبتی در آینده کاری من داشته باشد. خوشبختانه پیام‌های مثبتی از مخاطب دریافت کردم. با توجه به نقش شیرین و شرایطی که در آن قرار گرفتم، مثلث عشقی بین شیرین، سلمان و فریبرز به وجود آمده بود و همین موضوع باعث شد بعضی‌ها سفارش کنند با سلمان ازدواج کنم و بعضی‌ها بگویند ازدواج نکنم. در کل خیلی خوشحالم که مردم سریال را دوست داشتند.

قاسمی در پایان اظهار کرد: عوامل خوبی را در سریال داشتیم؛ سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و آقای فرجی تهیه‌کننده بسیار خوب کار را مدیریت کردند. بازیگران هم همدل و یک رنگ کنار هم حضور داشتند. البته شرایط کاری ما سخت بود، اما دوستان خوبی پیدا کردم و روز‌های شیرینی با آن‌ها داشتم.

اولین تجربه بازیگری رونی کلمن دایی سریال نون خ. صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در این سریال هم به ما گفت: سریال «نون خ» اولین تجربه کاری من است و من برای نقش روناک تست دادم. از روز اول نقش روناک را دوست داشتم؛ چراکه شخصیت خوبی دارد و در کنار ظاهر خشن و رفتارهایش نسبت به دیگران، باطن مهربانی دارد. او همواره دوست دارد از زنان روستا و دایی خود حمایت کند.

شرافتی عنوان کرد: من کرمانشاهی نیستم؛ اما اصالتا کرد کردستان هستم و در تهران به دنیا آمدم. البته من لهجه کرمانشاهی را از سریال شاهگوش که آقای آذرنگ بازی می‌کردند، یاد گرفتم. زمانی که فیلمنامه را خواندم مطمئن بودم که از فصل اول فوق العاده‌تر خواهد بود و مردم ارتباط خوبی با سریال برقرار می‌کنند.

این بازیگر جوان اظهار کرد: با توجه به اینکه «نون خ» کار اول من است، توجه‌ها به من بیشتر شده است و توانستم خودم را ثابت کنم. امیدوارم بازی در این مجموعه در آینده کاری من تاثیر خوبی داشته باشد.  

بازیگر «نون خ» درباره استقبال مخاطبان بیان کرد: استقبال مخاطبان بسیار خوب بود و من مدام می‌ترسیدم به خاطر اینکه بازیگر نقش کژال در فصل اول به دلیل مشغله کاری حضور در این فصل نبود، مخاطب نسبت به کاراکتر روناک واکنش خوبی نداشته باشد. اما خدا را شکر مخاطب کار را دوست داشت و توانستیم لبخند به روی لب مردم بیاوریم.

شرافتی درباره برخی واکنش‌های جالب مخاطبان هم گفت: جالب‌ترین واکنش برایم این بود که همه من را با نام رونی کلمن صدا می‌زنند؛ اوایل بروسلی دایی (سعید آقاخانی) بودم، اما الان رونی کلمن هستم! آقای آقاخانی یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار در زندگی من هستند و من شکل‌گیری کاراکتر روناک را مدیون او هستم.   اولین تجربه بازیگری رونی کلمن دایی سریال نون خ. صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در این سریال هم به ما گفت: سریال «نون خ» اولین تجربه کاری من است و من برای نقش روناک تست دادم. از روز اول نقش روناک را دوست داشتم؛ چراکه شخصیت خوبی دارد و در کنار ظاهر خشن و رفتار‌هایش نسبت به دیگران، باطن مهربانی دارد. او همواره دوست دارد از زنان روستا و دایی خود حمایت کند.

شرافتی عنوان کرد: من کرمانشاهی نیستم؛ اما اصالتا کرد کردستان هستم و در تهران به دنیا آمدم. البته من لهجه کرمانشاهی را از سریال شاهگوش که آقای آذرنگ بازی می‌کردند، یاد گرفتم. زمانی که فیلمنامه را خواندم مطمئن بودم که از فصل اول فوق العاده‌تر خواهد بود و مردم ارتباط خوبی با سریال برقرار می‌کنند.

این بازیگر جوان اظهار کرد: با توجه به اینکه «نون خ» کار اول من است، توجه‌ها به من بیشتر شده است و توانستم خودم را ثابت کنم. امیدوارم بازی در این مجموعه در آینده کاری من تاثیر خوبی داشته باشد.

بازیگر «نون خ» درباره استقبال مخاطبان بیان کرد: استقبال مخاطبان بسیار خوب بود و من مدام می‌ترسیدم به خاطر اینکه بازیگر نقش کژال در فصل اول به دلیل مشغله کاری حضور در این فصل نبود، مخاطب نسبت به کاراکتر روناک واکنش خوبی نداشته باشد. اما خدا را شکر مخاطب کار را دوست داشت و توانستیم لبخند به روی لب مردم بیاوریم.

شرافتی درباره برخی واکنش‌های جالب مخاطبان هم گفت: جالب‌ترین واکنش برایم این بود که همه من را با نام رونی کلمن صدا می‌زنند؛ اوایل بروسلی دایی (سعید آقاخانی) بودم، اما الان رونی کلمن هستم! آقای آقاخانی یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار در زندگی من هستند و من شکل‌گیری کاراکتر روناک را مدیون او هستم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال نون خ استقبال مخاطبان سعید آقاخانی اولین تجربه بازیگر نقش رونی کلمن بسیار خوب نقش روناک شخصیت ها کاری من فصل دوم فصل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی/ پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین

دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان در شرایطی از امروز آغاز شد که این تیم به دنبال رقم زدن اتفاقات شیرین فصل گذشته است.

به گزارش مشرق، با برتری تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر برابر پیکان تهران در واپسین روزهای سال گذشته، تمرینات این تیم تعطیل شد و شاگردان اوسمار ویرا راهی تعطیلات شدند.

بعد از گذشت نزدیک به ۱۰ روز تعطیلی تمرینات سرخ‌پوشان تمرینات این تیم از امروز دوشنبه و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه کاظمی با حضور اعضای کادر فنی برگزار شد.

این درحالی‌ است که علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان و همچنین مهدی ترابی ۳ تن از بازیکنان این تیم در اردو تیم ملی برای تقابل با ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی حضور دارند و بلافاصله بعد از برگزاری دیدار برگشت تیم ملی ایران برابر ترکمنستان باید راهی ایران شوند و در اردو قرمزها حضور پیدا کنند.

پرسپولیس هم اکنون با ۴۳ امتیاز و با ۳ امتیاز کمتر، پایین‌تر از همشهری و رقیب دیرینه یعنی استقلال در رده دوم جدول قرار دارد.

این تیم در ۹ بازی باقی مانده خود به دنبال آن است با شروع سال جدید روند خوب خود را همچون لیگ بیست و دوم که با برتری در ۱۰ بازی پایانی به جام قهرمانی رسید، ادامه دهد و با برتری صد درصدی در بازی‌های پیش رو از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

سرخ‌پوشان با جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم بعد از ۴ سال و با حضور اوسمار به عنوان مرد اول نیمکت و همچنین جذب بازیکنان جدید توانسته روند رو به رشدی و منسجمی داشته باشد.

این تیم در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر موفق به کسب ۴ برد شده و تنها برابر استقلال به تساوی رسید و حالا به یک قدمی این تیم رسیده و منتظر لغزش آبی‌پوشان است تا به صدر جدول صعود کند.

روند خوب قرمزها هواداران این تیم را نسبت به آینده امیدوار کرده و آنها منتظر هستند تا خاطرات خوب سال ۱۴۰۲ در سال ۱۴۰۳ نیز برای این تیم تکرار شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • سریال کره‌ای «ملکه اینهیون»؛ وقتی «مادرِ تسو» دونگ‌یی بود!
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی/ پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین