Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@21:09:50 GMT

افشاگری عجیب در مورد آرات حسینی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۶۴۷۳

افشاگری عجیب در مورد آرات حسینی

خرداد: با  افشاگری تازه، حالا کم کم واقعیت حاشیه‌های اخیر پدر این کودک و جنجال‌های پیش آمده نمایان‌تر می‌شود.
به گزارش خرداد، طی چند روز اخیر و بعد از حاشیه‌های جنجالی ایجاد شده در ماجرای آرات حسینی، پدر آرات حسینی که به نظر می‌رسد فرزند خود را طعمه تبلیغات اینستاگرامی کرده ادعای جدیدی مطرح کرده است؛ او در تازه‌ترین ادعای خود از بی توجهی در ایران و نداشتن حتی پول بلیط هواپیما به گریه و زاری افتاد که واکنش‌هایی در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال خبرنگار برنامه فرمول یک افشا کرده که آرات حسینی بعد از حضور در این برنامه اسپانسر یک میلیاردی پیدا کرده و قراردادی با او منعقد کرده است. محمد اقایی فرد، روزنامه نگار، در واکنش به این ادعا توییت کرد: ‏آقای حسینی، پدر ‎آرات عزیز اجازه بده کمی‌صادقانه‌تر صحبت کنیم. بعد از حضور در ‎فرمول یک، اسپانسری برایت گرفتیم که سالیانه حدود یک میلیارد تومان به شما می‌داد. پول را که گرفتی زدی زیر میز، گفتی چرا از استوری تبلیغاتی منع شدی. گفتی از هر استوری ۱۵ میلیون درآمد داری. پول بلیت نداشتی؟


پدر آرات در پاسخ به دلیل لغو قرارداد خود به اسپانسر مدعی شده بوده که با انتشار هر استوری تبلیغاتی ۱۵ میلیون درآمد داشته و توجیهی ندارد که به خاطر مبلغ یک میلیارد تومان از این سود هر روزه بگذرد.با این افشاگری حالا کم کم واقعیت حاشیه‌های اخیر پیرامون پدر این کودک و جنجال‌های پیش آمده نمایان‌تر میشود.
برچسب ها: آرات حسینی ، اسپانسر

منبع: خرداد

کلیدواژه: آرات حسینی اسپانسر آرات حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری دوباره سردار آزمون در کنار خواننده مشهور

سردار آزمون، ستاره ملی‌پوش باشگاه رم که این روز‌ها به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش دور شده، تصویری از یک دورهمی در اینستاگرام منتشر کرد. در این تصویر آرمین زارعی، خواننده مشهور پاپ هم دیده می‌شود. او با سردار آزمون ارتباط نزدیکی دارد و آن‌ها دوستان صمیمی هم هستند.

دیگر خبرها

  • تصویر استوری معنادار بازیکنان تیم ملی فوتسال | عکس
  • واکنش عجیب درویش به تمدیدی‌های پرسپولیس
  • (ویدئو) افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • ببینید | افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • بیماری عجیب نیما کرمی حاشیه ساز شد + فیلم
  • افشاگری تازه درباره بحران در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
  • (ویدئو) افشاگری جدید علیه محمود احمدی‌نژاد در صدا و سیما
  • افشاگری مربی تیم ملی بعد از جدایی: برای المپیک تن به هرکاری نمی‌دهم
  • ◄ افشاگری مهندس ایرانی درباره بوئینگ/هواپیماهای 787 امنیت ندارد
  • (عکس) استوری دوباره سردار آزمون در کنار خواننده مشهور