Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@15:16:52 GMT

۳ کشته و ۳ مجروح در واژگونی پژو پارس

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۶۷۰۹

به گزارش ایلنا، سرهنگ "کشواد بهروزی زاده" در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی خودرو در کیلومتر 43 محور "ایرانشهر-خاش" بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ بهروزی زاده ادامه داد: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو پارس با 6 سرنشین از جاده خارج و واژگون شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت پلیس، وی افزود: متأسفانه در این حادثه راننده و 2 سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و 3 سرنشین دیگر آن نیز به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: علت تامه این حادثه  توسط کارشناس تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلو راننده اعلام شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پژو پلیس راه جاده رئیس پلیس راه مرکز فوریت های پلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری امروز چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک  کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت،  متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود