Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بجنورد از انعقاد قرارداد حدود ۳۰۰ کارگر فضای سبز شهرداری بجنورد به صورت مستقیم با این ارگان خبرداد و افزود: در ابتدای پذیرش مدیریت شهری به کارگران این بخش قول پایان بلا تکلیفی قرارداد شان دادم و امروز بعد از رایزنی ها بسیار این امر محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،  زارعی با بیان این خبر اظهار کرد: کارکنان فضای سبز شهرداری بجنورد طی چند سال اخیر مشکلات بسیاری را در خصوص قرارداد کاری با شهرداری و پیمانکاران پشت سر گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشتر کارگران بخش فضای سبز شهرداری سابقه کار ۱۰ تا ۱۵ ساله داشتند. اما متاسفانه قرارداد معینی نداشتند، و این موضوع دغدغه بیشتر کارکنان این بخش بود..

 زارعی عنوان کرد: طی این سال ها چندین بار حقوق و قرارداد  این افراد به تعویق افتاده و زندگی آنان به مرز از هم گسیختگی رسیده است.

شهردار خاطر نشان کرد؛ اینک وقت آن است تا این قشر که بنده به عنوان زحمت کش ترین کارکنان شهرداری از آنان نام می برم شب هنگام، با آسودگی به خواب بروند

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  کارایی، زحمت و توانایی این قشر از کارکنان شهرداری در  اتخاذ این تصمیم  موثر بوده و  مدیون هیچ کس و چیزی جز همت والایشان نیستند،  خواستار تلاش و کوشش بیشتر در جهت توسعه و پیشرفت شهر شد.

زارعی در پایان یادآور شد ، از حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر و مساعدت خوب مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری  در به فعل رساندن قرارداد کارگران فضای سبز قدرانی میکنم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمت رسانی شهرداری کارگران بجنورد فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند

به گزارش خبرآنلاین لرستان در متن سید فرهاد ناصری نیا آمده است : کار و تلاش لازمه بقا و تداوم حیات بشر و نماد عزت و بالندگی فردی و اجتماعی یک کشور و ملت است .کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد مقاومتی و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید کشور هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

توجه به قشر زحمتکش و مولد کارگر در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، میدان دار عرصه تولید و اشتغال بوده و به عنوان عضو موثر و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه های خلاقانه،توانسته است نقش کلیدی خود را در راه توسعه و سازندگی کشور به خوبی ایفا کند.

امروز نیز با همان اراده سترگ و مصمم تر از همیشه، در تلاش است تا با حضور پرشور، نشاط و شورآفرین درجبهه اقتصاد و تولید، مسیر رونق و شکوفایی اقتصادی و جهش تولید را بیش از پیش هموار نماید؛ شکی نیست که حمایت از کالای ایرانی، حمایت مستقیم از کارگران و زحمتکشان عرصه تولید ، گامی بلند در جهت رونق و پویایی چرخه اقتصاد کشور خواهد بود.

اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و کار و کارگر زمانی برای یادآوری این ارزش‌هاست . ما نیز با گرامیداشت این روز تلاش خواهیم کرد تا گوشه‌ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کار و تولید هفته کار و کارگر را به همه تلاشگران و کارگران عزیز و دست اندر کاران تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم توفیق روزافزون همراه باسلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898925

دیگر خبرها

  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • کارگران از ارکان اصلی جهش تولید هستند
  • خداقوت کارگر
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • مواجهه‌ای که همه کارکنان ناسا را ترساند
  • گردن‌کلفتی و اظهارات توهین‌آمیز شهردار فردیس به کارگران معترض! | فیلم