Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:22:30 GMT

«ضدسیستم» جوایز فیلم آلمان را درو کرد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۶۹۲۶

«ضدسیستم» جوایز فیلم آلمان را درو کرد

به گزارش هالیوود ریپورتر، وضعیت فوق‌العاده ناشی از بحران کرونا آکادمی فیلم آلمان را برآن داشت تا امسال مراسم اهدای جوایز لولا را به طور مجازی برگزار کند. ادین حسنویچ بازیگر آلمانی-بوسنیایی اجرای این مراسم را برعهده داشت و نامزدها از طریق ویدئو کنفرانس در آن شرکت کردند.  

فیلم «ضد سیستم» (System Crasher) به کارگردانی نورا فینگشایدت (Nora Fingscheidt) که در ۱۰ بخش نامزد دریافت جایزه لولا شده بود، با دریافت ۸ جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی، در هفتادمین دوره برگزاری این رویداد سینمایی خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درام اجتماعی که سال گذشته در فستیوال بین‌المللی فیلم برلین نیز توجهات را به خود جلب کرده بود، جایزه فیلم آلمان برای بهترین فیلمنامه، بهترین تدوین و صداگذاری را نیز از آن خود کرد.

هلنا زنگل (Helena Zengel) بازیگر یازده ساله این فیلم موفق به دریافت لولای بهترین بازیگر زن شد و گابریلا ماریا اشمید (Gabriela Maria Schmeide) در نقش مددکار اجتماعی که به شخصیت اصلی کمک می‌کند، جایزه لولا برای بهترین بازیگر مکمل زن را به دست آورد. آلبرشت شوک (Albrecht Schuch) نیز به خاطر ایفای نقش در این فیلم، موفق به دریافت جایزه بازیگر مکمل مرد شد.

«ضد سیستم» محصول سال ۲۰۱۹ کشور آلمان درامی است که داستان یک دختر جوان را روایت می‌کند که از بیشتر ارتباطات اجتماعی طفره رفته و بیشترین حس خوشبختی را وقتی دارد که به انزوا رانده می‌شود.

برچسب‌ها آلمان فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آلمان فیلم آلمان فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد/ دن استیونز دیگر بازیگر فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آل پاچینو و دن استیونز در فیلم ترسناکی درباره جن‌گیری با عنوان «آیین» به کارگردانی دیوید میدل با یکدیگر همکاری می‌کنند.

فیلمنامه «آیین» توسط دیوید میدل و انریکو ناتال نوشته شده و اندرو استیونز، میچل ولش و ناتال تهیه کننده آن هستند. اشلی گرین و ابیگیل کوون دیگر بازیگران فیلم را تشکیل داده‌اند.

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی و درباره ۲ کشیش است؛ یکی از آن‌ها (استیونز) ایمان خود را زیر سوال برده و دیگری (پاچینو) در حال حسابرسی با گذشته پر دردسر خود است. آن‌ها باید فارغ از تفاوت‌هایشان یک زن جوان تسخیر شده را در مجموعه‌ای از حوادث خطرناک نجات دهند. جن‌گیری این فیلم تصویری واقعی از اما اشمیت را ارایه می‌کند. پرونده این زن آمریکایی مستندترین جن‌گیری در تاریخ آمریکاست.

فیلمبرداری این فیلم ژانویه امسال در می‌سی‌سی‌پی انجام شده و «XYZ فیلمز» حقوق جهانی این فیلم را به دست آورده و قصد دارد آن را سال ۲۰۲۵ اکران کند و برای توزیع بین‌المللی آن در بازار کن برنامه ریزی کرده است.

پاچینو پروژه‌های متعددی در دست دارد که «مودی» فیلم زندگینامه‌ای به کارگردانی جانی دپ درباره زندگی هنرمند ایتالیایی آمادئو مودیلیانی از جمله آن‌هاست. استیونز هم بازیگر ۲ فیلم «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» و «ابیگیل» است که در حال اکران هستند.

آخرین فیلم میدل، «کشتن کِنِت چمبرلین» در سال ۲۰۱۹ در سینماها اکران و با تحسین منتقدان مواجه شد و نامزدی چندین جایزه از جمله ایندیپندنت اسپرایت و گاتهام را به دست آورد. ناتال شریک میدل و او هم از تیم سازنده همین فیلم است و تهیه‌کنندگی، تدوین و بازی در آن را برعهده داشت. همکاری‌های میدل و ناتال بیش از ۱۲ جایزه جشنواره‌های مختلف سینمایی، ۳ نامزدی جایزه اسپرایت و یک نامزدی جایزه گاتهام دریافت کرده است.

کد خبر 6087161

دیگر خبرها

  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد/ دن استیونز دیگر بازیگر فیلم
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین