Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش منتشر شده حاکی از آن است که پیشنهاد مذکور بخشی از پیشنهادات مطرح شده توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا است که برای دولت این کشور ارسال شده است؛ مرجعی که در مورد امکان یا عدم امکان ادامه تمرینات باشگاه‌ها، حرف او و آخر را می‌زند.

این اقدام پاسخ روشنی به این انتقاد خواهد بود: در صورتی که فصل از سر گرفته شود، فوتبال و باشگاه‌ها منابع بسیار حیاتی و مورد نیازی همچون کیت‌های آزمایش کووید-۱۹ را به خود اختصاص خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدارسیون فوتبال ایتالیا که ریاست آن را «گابریله گراوینا» برعهده دارد، امیدوار است تا باشگاه‌ها بتوانند در ماه مه تمرینات خود را از سر بگیرند.

این نهاد علاوه بر این، فهرستی از پیشنهادات خود را منتشر کرده است و می‌گوید بازیکنان و پرسنل هر باشگاه یا به عبارتی ۴۰ تا ۵۰ نفر در هر باشگاه، باید مورد آزمایش قرار گرفته و سپس برای شروع آماده‌سازی‌های خود، در کمپ تمرینی قرنطینه شوند.

در هفته اول بازیکنان باید انفرادی تمرین و مقررات فاصله اجتماعی را رعایت کنند و سپس در صورتی که هیچ مورد ابتلایی گزارش نشد، تیم‌ها می‌توانند در قالب گروهی به تمرین مشغول شوند.

یک متخصص ویروس شناسی در همین نشریه اعلام کرد که اگر آزمایش یک بازیکن مثبت اعلام شود، لزومی ندارد که کل مسابقات متوقف شود.

«فراچسکو وایا» از موسسه ملی بیماری‌های عفونی «لازارو اسپالانزانی» گفت که بازگشایی کشور از جمله فوتبال به ترکیبی از «خرد جمعی و دانش» نیاز دارد.

وی افزود: ضرورتی ندارد که اگر تست یک بازیکن مثبت اعلام شد، همه چیز را متوقف کنیم. در واقع، پاسخ درست این است که با فوتبال هم مثل کارکنان بخش بهداشت و سلامت رفتار شود؛ اگر یک کارمند بخش خدمات درمانی مبتلا شود، همه کارمندان را از کار تعلیق نمی‌کنیم بلکه افرادی را که با وی در تماس بودند، از طریق نمونه‌گیری مورد بررسی و معاینه قرار خواهیم داد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سری آ ایتالیا پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سری آ ایتالیا ویروس کرونا سری آ ایتالیا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با پنجشنبه (۶ اردیبهشت) محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیران استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میک نند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • پیشنهاد کشور‌های عربی به حماس؛ در ازای دریافت امتیازات سیاسی خلع سلاح شوید
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • آیا ایران از اسرائیل خواسته بود که در ازای توقف حمله به غزه، به سرزمین های اشغالی حمله نکند؟
  • تحویل زباله خشک از درب منزل و ارائه پول به ازای آن