Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زارع زاده روز شنبه در جمع تعدادی از صاحبان صنایع افزود: دولت همه تلاش خود را سالجاری صرف ایجاد تولید و اشتغال بر اساس برنامه های کشور و توصیه های مقام معظم رهبری می کند.

وی ادامه داد: بررسی مسائل و مشکلات مختلف صنایع و سرمایه گذاران به خصوص در ارتباط با کمبود فضای ساختمانی و زمین و سرمایه در گردش از موارد مهمی است که مدنظر دولت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول خاطر نشان کرد: برای  اجرایی شدن شعار سال و جهش تولید که بسیار اهمیت و محور است اگرچه سیاست‌های تشویقی و حمایتی مهم است ولی باید با همت جمعی و مسوولان موانع مختلف تولید برطرف شود.

زارع زاده گفت: مشکلات زیرساختی واحدهای تولیدی و و رفع موانع تولید اگر حل و فصل شود بدون شک شاهد ایجاد تولید بیشتر و اشتغال مورد نیا در منطقه خواهیم بود.

فرماندار مهریز تاکید کرد: جلوگیری از تعطیلی و یا افزایش خط تولید واحدها گامی مهم در راستای اشتغازایی است و موجب تحقق جهش تولید در عمل می شود.

زارع زاده گفت: سرمایه در گردش واحدهای تولیدی از طریق بانک‌های عامل که واحدها سرمایه گذاری و گردش حساب دارند پیگیری می‌شود و واگذاری زمین به واحد تولید کننده از طریق متولیان اراضی شرکت شهرک ها، منابع طبیعی و امور اراضی رایزنی و زمین جهت طرح توسعه در اختیار واحدها قرار می‌گیرد.

در شهرستان مهریز شهرک‌های صنعتی شهید چمران، سایت ۱۹۶ هکتاری، یزدمهر، هرفته، شهرک سنگ، شهرک سریشم و ناحیه صنعتی بهادران با چهار هزار نفر اشتغال فعال است.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اشتغال سرمایه سرمایه گذاران مقام معظم رهبری نقدینگی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به پیگیری ویژه راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» از صدور سند مالکیت و حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی القاصی ضمن گرامی‌داشت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و آغاز سال ۱۴۰۳ و بهار طبیعت از پیگیری ویژه راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» خبر داد و گفت: با توجه به دستورات و تأکیدات ریاست محترم عدلیه، دستگاه قضا به‌عنوان یکی از قوای سه گانه به‌منظور تحقق عینی و عملی راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ایفای نقش خواهد کرد و در همین راستا مجموعه قضایی استان تهران نیز به مسئولیت‌های قانونی خود در این حوزه به‌طور ویژه عمل می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن اشاره به برخی از اقدامات دستگاه قضا در استان تهران به‌ منظور حل مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: در سال گذشته سیاست دستگاه قضا در دوره «تحول و تعالی» مبنی بر حمایت قانونی از چرخه تولید به‌ عنوان یک اولویت در دستور کار دادگستری کل استان تهران قرار داشته و بر همین اساس، پیگیری‌های ویژه‌ای به‌منظور رفع موانع و مشکلات مورد اشاره در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران با مشارکت سایر دستگاه‌ها صورت گرفت. 

وی در همین زمینه از صدور سند مالکیت و حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه پیگیری‌های مجموعه قضایی استان تهران در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی منتهی به احیا و راه‌اندازی هفت واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال و جلوگیری از تعطیلی ۴۸ واحد تولیدی و صنعتی فعال با جمعیتی بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ نفر نیروی کار گردید.

القاصی در بخش دیگری از سخنان خود به نتایج و دستاوردهای حاصل از تشکیل «کارگروه مدیریت تحقق و رسیدگی در پرونده‌های مربوط به شرکت‌های تولیدی و شهرک‌های صنعتی» در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در خلال بررسی پرونده‌های مرتبط با واحدهای تولیدی و صنعتی توسط کارگروه مذکور، مشکلات و مسائلی احصاء گردید که ناشی از برخی رویه‌ها و ناهماهنگی‌ها میان دستگاه‌ها و ادارات مختلف بود که در همین زمینه مقرر شد تا نتایج حاصل از آسیب‌شناسی‌های صورت‌گرفته به‌منظور اصلاح رویه‌ها و تقویت هماهنگی میان‌بخشی مورد استفاده قرار گیرد.

بر اساس گزارش رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر اینکه رویکرد دستگاه قضا با توجه به راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای سال جدید، تقویت تعامل با سایر بخش‌ها و شناسایی ظرفیت‌های مشارکت مردم در امر جهش تولید است، گفت: با توجه به تأکیدات و دستورات ریاست محترم قوه قضاییه این موضوع به‌عنوان یک اولویت در دستور کار دادگستری کل استان تهران قرار دارد و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار هکتار باغ مازندران شناسنامه‌دار شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته درمازندران
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی