Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@10:30:13 GMT

پیش‌بینی بارش برف و باران در کشور

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۸۳۲۸

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا 7 اردیبهشت در اغلب مناطق کشور غیر از شرق هرمزگان، شرق کرمان و سیستان و بلوچستان بارش‌ها ادامه دارد. ناطقان: صادق رضائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در برخی نقاط غرب و شمال غرب، سواحل خزر، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی شاهد رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت هستیم که در مناطق مستعد با تگرگ همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: روز آینده 7 اردیبهشت در اغلب مناطق کشور غیر از سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و کرمان بارش‌ها ادامه دارد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه 8 اردیبهشت در نوار شمالی کشور، شرق و جنوب بارش داریم و روز سه‌شنبه در نوار شمالی کشور، غرب کشور و زاگرس مرکزی بارش‌ها ادامه دارد.

ضیائیان افزود: روز چهارشنبه 19 اردیبهشت بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس و البرز شدت پیدا می‌کند و در اغلب مناطق کشور غیر از شرق و جنوب شرق بارش داریم.

وی اظهار داشت: در سه روز آینده بارش برف در ارتفاعات آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و البرز پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا شمال خلیج فارس مواج است، گفت: در تهران نیز بارش‌های بهاری امروز و فردا ادامه دارد و بارش‌ها در بازه زمانی کوتاه رخ می‌دهد.

وی افزود: روز آینده در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل، همدان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، قزوین، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، چهارمحال و بختیاری همچنین غرب اصفهان، شمال فارس، غرب مازندران، شمال سمنان و برخی نقاط یزد و همچنین خراسان شمالی احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد. همچنین در ارتفاعات البرز احتمال ریزش بهمن است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: توصیه می‌شود از تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها خودداری شود مدیریت آب سدها و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ محصولات کشاورزی در دستور کار باشد و در صورت لزوم سفر در جاده‌های کوهستانی تجهیزات زمستانی کامل به همراه باشد.

ضیائیان گفت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 36درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و ارومیه با کمینه دمای 4 درجه بالای صفر و همدان با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر خنک‌ترین مراکز استان خواهند بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران فردا ابری همراه با بارش باران و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. همچنین وزش باد شدید در تهران متحمل است. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 20 و 10 درجه خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد:‌ امروز در تهران آسمان ابری، سرعت باد 18 کیلومتر بر ساعت و جهت باد جنوبی شرقی است. دید افقی امروز در پایتخت 10 کیلومتر و نم نسبی 15درصد است. منبع: فارس برچسب ها: بارش ها ، برف و باران ، هواشناسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بارش ها برف و باران هواشناسی مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی روز آینده بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور

میرحسینی رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد با اشاره به اینکه بارش‌هادر روز گذشته شروع شده تا فردا پنجشنبه در استان یزد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد گفت: برای امروز کاهش دما و مه رقیق نیز در جاده‌ها پیش بینی می‌شود بنابر این شهروندان از تردد‌های غیر ضرور خودداری کنند.

میرحسینی افزود: از ساعت ۶:۳۰ دیروز تا امروز بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است.

 وی افزود: البته شدت بارش‌ها در روز پنجشنبه کمتر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود