Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:41:05 GMT

سوپرایز هیجان انگیزی که فوتبالیست معروف برای طرفدارش رقم زد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۸۸۶۸

سوپرایز هیجان انگیزی که فوتبالیست معروف برای طرفدارش رقم زد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرانک لمپارد بازیکن فوتبال سابق و سرمربی انگلیسی است. لمپارد اولین انگلیسی است که توانسته هم به عنوان بازیکن وهم به عنوان سرمربی، اجازه صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. این فرد طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد که باعث می‌شود او به یکی از محبوب‌ترین سرمربی‌ها تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی ویدئویی از او منتشر شده است که در آن طرفداران خود را در ژاپن غافلگیر می‌کند. همان طور که در این ویدئو مشاهده می‌کنید طرفداران در حال گرفتن عکس هستند که لمپارد به شکل‌های مختلف آن‌ها را غافلگیر می‌کند. طرفداران نیز بسیار پس از دیدن او شوکه شده و خوشحالی خود را به شکل‌های مختلف بروز می‌دهند.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از لمپارد در صفحه رسمی چلسی را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: عکس زیرخاکی از اسطوره قرمز پوشان پایتخت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد

تین نیوز

شرکت خودروسازی تسلا قیمت پرفروش ترین مدل Y، مدل X و مدل S خود را پس از فروش ناامیدکننده سه ماهه اول و افزایش موجودی، در ایالات متحده و چین کاهش داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، تسلا قیمت های ایالات متحده را ۲۰۰۰ دلار کاهش می دهد زیرا فروش، کاهش و موجودی ها افزایش یافته است.

ارزان ترین مدل شاسی بلند مدل Y اکنون قیمت  ۴۲ هزار و ۹۹۰ دلار آمریکا دارد. تغییرات مشابهی برای مدل S و X انجام شد و به نظر می رسد مدل ۳ بدون تغییر است.

ایلان ماسک در یادداشتی به بیش از ۱۴۰ هزار کارمند شرکت اعلام کرد که در حال کاهش تعداد کارکنان؛ «بیش از ۱۰ درصد در سراسر جهان» است. دو نفر از مدیران ارشد نیز کنار رفتند.

تسلا درآمد سه ماهه اول خود را گزارش داد. ارزش سهام امسال بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است.

طبق گزارش بلومبرگ، این خودروساز اولین افت فروش خود را نسبت به سال قبل از روزهای ابتدایی همه گیری کووید در سه ماهه اول تجربه کرد و ۳۸۶ هزار و ۸۱۰ دستگاه خودرو تحویل داد که بسیار کمتر از برآوردهای تحلیلگران ۴۴۹ هزار و ۸۰ دستگاه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • سوپرایز مهم برای پدر و مادران جوان | افزایش ۲۵ درصدی یارانه کودکان
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • سوپرایز بلانکو کامل نشد! (عکس)